Persoane interesate

luni, 1 august 2011

O viata dificila partea aVIII-a

O saptamana a trecut de atunci , iar eu si cu Alex stateam mereu in alerta . Tresaream la fiecare miscare , ne deschideam dulapurile cu grija , ne uitam in genti inainte de a ne lua vreo carte , si asa mai departe . De acum deveniseram chiar ridicole . Taylor se uita la noi tot timpul si se pare ca ii placea situatia . Noi eram la limita rabdarii de acum , asa ca ne-am dat batute , si ne-am dus sa vorbim cu Taylor .
- Taylor ..... spuse Alex .
- Ce s-a intamplat ? spuse el cu o fata angelica .
- Gata . Ne-am saturat de situatia asta . Doar fa odata farsa aia si gata . Nu ne mai fiebe asa astepand sa ne iesim din minti . spuse Alex nervoasa .
- Dar ce v-am facut ? spuse el cu o fata inocenta .
- Nimic . spun eu .
- Si ?
- Tocmai asta e . Nu ne mai fierbe atat . striga de acum Alex. Ai castigat . Gata jocul .
- O , Alex , stiam ca vei spune asta . zise Taylor cu un zambet siret pe buze .
- Ce ? Cum adica ? intreaba Alex .
-Stiam ca vei ceda pana la urma . Poate ca tu ma cunosti , dar eu te cunosc si mai bine .
- Si ce vrei sa faaa...............
Dar Alex nu apuca sa-si termine propozitia , ca un nor de praf alb i-a cazut in cap .
- Ce Dumnezeu ? striga Alex .
- Ti-am plati-o . zise Taylor .
- AAAAAA !!!!   Tipa nervoasa Alex . Nu-mi vine sa cred ca mi-ai facut asta ! Esti un om mort !
- Una e la pamant , a mai ramas doar una . zise Taylor in timp ce se uita la mine .
  Toata lumea s-a strans in jurul nostru , si se uitau la Alex . Nimeni nu radea , cu exceptia lui Taylor , Miei , Christinei si altor tantalai care au ajutat la farsa .
- O sa-ti para rau ! ameninta Alex .
- Da .......nu prea cred . spuse Taylor ,si apoi pleca .
- Crede-ma ca o sa-ti para .
- Daca nu stii sa pierzi , mai bine nu te joci . striga Taylor in urma lui .
Asta era . Eu urmam . Daca nu o ascultam pe Alex de la inceput .... Dar acum faptu-i consumat . Nu mai pot da timpul inapoi . Trebuie sa imi accept pedeapsa , si sa ma resemnez .

     *****

In timp ce eram cu Alex la baie , a inceput sa vorbeasca despre nu stiu ce razbunare , dar eu am oprit-o .
- Alex ! Nu vreau sa-mi fie frica de cate ori vin la scoala . Sa fiu terorizata in fiecare minut al zilei . Gata cu razbunarea !
-Si ce vrei sa fac ? sa-l las pe idiotul ala sa-si bata joc de mine ? Sa-si bata joc de noi ?
 Nu am mai spus nimic . Apoi , mi-am amintit de o chestie .
- Alex ?
-Da . spuse ea in timp ce inca mai incerca sa-si scoata faina din par .
- Ce se intampla aici ?
Ce vrei sa spui ? spuse Alex mirata .
Tu , Taylor ,.....de cand va cunoasteti voi asa de bine ? Stiu ca imi ascunzi ceva de mult timp . Credeam ca suntem prietene . spun eu trista .
- Suntem prietene . spuse Alex . Si vei afla . Maine .
- Maine ?
- Da . Maine e sambata . Vreau sa vii sa dormi la mine acasa .
 Era ciudat . Eu o invitam tot timpul la mine acasa , sa facem teme , sau sa ne uitam la un film . Dar ea nu m-a invitat niciodata la ea . Nici nu stiam unde sta . De fapt nimeni nu stia . Nici despre familia ei nu vorbea aproape deloc . Asa ca am presupus ca nu este prea bogata si ca-i era rusine de asta .
- Esti sigura ? spun eu .
- Da , Esti prietena mea , si ma vei intelege , nu ? zise ea .
- Desigur .
 Daca avea incredere in mine , inseamna ca era cu siguranta cea mai buna prietena a mea .

5 comentarii:

Anonim spunea...

sper sa pui azi urmatorul capitol :D


sunt curioasa cum o sa reactioneze Jane cand o sa afle ca Taylor si Alex sunt frati :))

andreea spunea...

ma duc la urmatorul sa aflu cum reactioneza jane

KittygoesFoxy spunea...

pfff am fugit la next

Anonim spunea...

off..acum mi-e frica pentru jane. presupun ca taylor o sa vrea sa se razbune si pe ea.
abia astep sa vad cum va reactiona jane cand va afla de alex si taylor.

Bya spunea...

Mi-as dori sa am si eu o asa imaginatie...
Ce pot sa spun? Curiozitatea inca ma roade, trebuie sa stiu ce va urma, deci ma car la urmatorul capitol =))
Bravo :-*