Persoane interesate

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Partea a XXI-a

Dpdv Jane :

7:00 dimineata . Alarma a inceput sa sune de parca era o sirena de politie . M-am intors si am oprit-o . Daa... , de parca am putut dormi vreun pic . Baiatul acela inca era in mintea mea . Nu ca eram indragostita de el , sau ceva .... doar ca ... pur si simplu nu ma pot opri din a ma gandi la el . Ochii aceia , negri , zambetul , parul negru ... of ! Pur si simplu , e perfect !    

   - Jane !!!! Ma striga mama de la parter . Trezeste-te , ca vei intarzia la scoala !
 
  O , da ! Azi e luni , si trebuie sa merg la scoala . Of ! Cred ca ma voi muta ! Nu de alta , dar nu am de gand sa fie sclava lui Christine pt tot restul liceului . Mai ales ca am dat-o in bara la club . Partea proasta este ca mai am doar o singura saptamana . Partea buna ..........Nu am o parte bune !

M-am dat jos din pat cu chiu cu vai si m-am dus in baie sa fac un dus , apoi m-am imbracat pt scoala si am coborat la micul dejun . Toata dimineata parca am fost pe alta lume . Am intrat in scoala si m-am indreptat spre clasa mea , ca prin vis . Ba chiar m-am izbit si in cineva .
- Scuze , am spus eu dandu-ma cu un pas in spate , si trecand pe langa persoana aceea . Nici nu m-am uitat la el macar .
- Jane ? ma striga o voce cunoscuta .
M-am intors incet , confuza .
- JG ? am intrebat surprinsa . Ce faci aici ?
- Pai aici invat , a spus el , zambind .                                      
- Serios ? Si eu ! Dar , nu stiam ca te-ai mutat la scoala asta .
- Da , pai , dupa cum stii , m-am mutat aici acum cateva zile , dar aiba astazi am putut veni la scoala . Oricum , imi pare bine sa te vad . Macar acum cunosc si eu pe cineva de pe aici .
- Da . Si mie imi pare bine sa te revad , am spus eu inca zambind . dar ce faceai aici in hol .. ?( ce intrebare idioata , se ducea la ore , ce vroiai sa faca ? ) Adica ... scuze ca am intrat in tine , astazi sunt cam aeriana , am spus eu rosind . ( sunt aeriana fiindca ma gandeam la tine ) am adaugat in gand .
- Nu trebuie sa-ti ceri scuze , a fost vina mea , ma uitam pe harta asta stupida incercand sa gasesc sala de Mate , si nu eram atent pe unde merg , a spus el aratandu-mi harta din mana sa .
- Te ajut eu , i-am spus . Ai mate cu D-nul Smith ? l-am intrebat .
El s-a uitat pe orarul sau si a aprobat din cap .
- Si eu , i-am spus , inca zambind .
Nu cred ca m-am oprit vreo clipa din zambit . Cred ca aratam ca o idioata , dar nu ma puteam abtine .
Oricum , am mers impreuna pana la mate , si cand am intrat , normal ca toata clasa a inceput sa se holbeze la noul elev . Eu m-am aplecat suptil spre el si i-am soptit :
- Sa nu ai emotii , asa e in prima zi deobicei . Toata lumea se holbeaza la elevul cel nou , i-am spus zambind , apoi m-am dus in banca .
Imediat , el e venit si s-a pus langa mine .
- Cine eu ? ma intreba el . Cand am eu vreodata emotii ? ma intreba el pe un aer superior .
Eu am inceput sa chicotesc , atragand atentia intregii clase . Bravo , acum toata lumea se holba la mine .
- Apropo , sper ca ne te superi ca eu voi fi noul tau coleg de banca spuse el serios , in timp ce se uita in fata , fiind preocupat dintr-o data de proful de mate .
- N-nu , am spus eu aproape balbaindu-ma . Dar trebuie sa te avertizez in privinta mea . Nu am  prea multi prieteni .
- Ei.... atunci , gandeste-te ca acum ai  unul in plus , spuse el zambindu-mi calduros .
Eu am ramas socata . El tocmai mi-a spus ca vrea sa fie prieten cu mine ?
Cred ca aratam foarte uimita de a intervenit din nou .
- Adica ... daca vrei , continua el .
- Da , .... sigur , am spus eu .
Si toata ora am continuat sa vorbim in soapta . Nici macar nu stiu titlul lectiei la mate . Va trebui sa o intreb pe Alex . Si bineinteles , ma va intreba ce am patit , iar eu voi avea de dat cateva explicatii .


                   ****

Dupa ora de mate , nu l-am mai vazut pe JG . La ora de istorie m-am intalnit cu Alex , care a inceput sa-mi povesteasca despre un elev nou care s-a transferat din Coreea ( da , bine , asta stiam si eu ) si care e un  cantaret  faimos .
  Bineee .. acum nu mai cred ca vorbim de aceeasi persoana .
- Ce ? Un cantaret faimos ? am intrebat-o eu .
- Da ! Toata scoala vorbeste despre el . Si toate fetele vor sa-l aiba . Am auzit ca e super dragut ! spuse ea , zambind .
- Cu asta chiar ai dreptate , am spus mai mult ca pt mine .
- Ce ? m-a intrebat el .
- Nimic , nimic . Poti sa-mi dai si mie notitele tale de la mate ? am incercat eu sa schimb subiectul .
- Da , dar de ce ? O , Doamne ce s-a intamplat m-a intrebat ea alarmata .
- Nimic , doar ca m-am trezit tarziu de dimineata si am ratat prima ora , am explicat eu . Nu stiu de ce , dar nu am vrut sa-i spun despre JG .
- A.... bine ! a spus ea , redevenind din nou fericita , ca deobicei .

              ****
Clopotelul a inceput sa sune . In sfarsit pauza de pranz . Am intrat in cantina , ca deobicei , inca fiind cu capul in nori . Si din greseala , m-am izbit din nou de cineva . Of ! ce tot am azi ?Cand mi-am ridicat privirea , ghici in cine am intrat !
- Tu ? am spus amandoi odata .
- N-ai pe unde merge  ? ma intreba el nervos .
- Cine vorbeste ! am marait eu , si mi-am vazut de drum . Prostul de Taylor nici ca si-a gasit un moment mai bun sa apara . M-am asezat la rand si mi-am luat o portie de cartofi pai si un suc de grapefruit, si am dat sa ma indrept spre masa mea , la care ma astepta Alex , cand cineva ma striga .
- Jane !
M-am intors , doar ca sa-l vad pe JG , venind spre mine , radiind de fericire .
-Hei ! am spus eu cand a venit langa mine .
- Buna ! aaa....pot sa stau cu tine la masa ? ma intreba el , parca.....putin jenat ?
- Aa....da , sigur , i-am raspuns eu .
Ne-am indreptat amandoi spre masa mea , simtind privirile a sute de elevi asupra noastra . M-am asezat la masa si el s-a pus in fata mea .
- Buna Alex , am salutat-o cand m-am asezat langa ea . El e JG . JG , ea e prietena mea , Alex .
-Incantata , spuse ea , intinzandu-i mana . Pe cuvant ca fata asta , nu era minut in care sa nu fie super entuziasmata .
- De asemenea , spuse si JG , luandu-i mana .
- Sii....deci.... voi va cunoasteti ?  intreba Alex , jucandu-se cu spaghetele ei .
- Da , ne-am intalnit.....incepu JG , insa eu i-am luat-o inainte .
- La ora de mate ! am spus eu repede . Nu vroiam sa stie ca ne-am intalnit in club .
- Ora de mate ? ma intreba ea . Dar nu ai spus ca te-ai trezit tarziu si ai ratat ora de mate ? ma intreba ea suspicioasa .
O-o ! Firar , cine a spus ca minciuna are picioare scurte , nu a vorbit prostii . Acum , ce sa-i spun ?
- Da , dar a ajuns pe la jumatatea orei , spuse JG .
Salvatorul meu ! mi-am spus in minte .
- Da . Am intrat pe la si jumatate si de aia  nu mi-am mai luat notite , am spus eu usurata .
- Aha , a spus ea neconvingator .

- Si ...deci , cum te-ai obisnit la noi la scoala , spuse Alex dintr-o data .
- Bine .....cred . Si ciudat , intr-un fel . Toata lumea se uita la mine si ma simt cumva ... expus . Parca as fi o ciudatenie sau ceva , a spus el si a inceput sa zambeasca .
- O....stiu cum e . Si eu m-am mutat aici acum cateva saptamani si ... crede-ma , se vor obisnui pana la urma . Cel mai greu a fost cu persoanele de sex opus care se holbau la fundul meu dar in rest ....
- O , da , cred ca asta e cel mai rau , a intervenit JG , si cu totii am inceput sa zandem zgomotos .

- Si....ti-ai gasit vreo prietena ? intreba Alex de parca l-ar fi intrebat doar cat e ora .
Doamne , imi venea sa intru in pamant de rusine . Cum putea sa-l intrebe asta .
I-am dat un ghiont in coaste . Asta a facut-o sa se uite la mine cu o privire intrebatoare . Eu m-am uitat la ea urat .
 JG s-a uitat o clipa la discutia noastra din priviri , apoi si-a dres glasul .
- Aaa.......nu , a spus el serios .
Apoi , o liniste s-a lasat intre noi .
Deodata el si-a ridicat capul si a inceput sa se uite insisten la mine , apoi in spatele meu .
Eu m-am uitat curioasa la el .
- Ce s-a intamplat ? am intrebat .
- Aa....nimic , doar ca.....cineva cred ca este gelos , a spus el uitandu-se in spatele meu .
M-am intors sa vad la cine se uita si l-am vazut chiar pe ......


__________________________________________________

Hei ! Deci ..... ce credeti ? V-am lasat putin in suspans ! :D Sper ca va placut !
Oricum , astept comment-uri ! Pwpici ! Bye !

6 comentarii:

Roxanne_Dreamer spunea...

foarte iteresant! mai vreau!!!!!!!!!!
sper sa postezi cat de curand.:-)

♥ Little M. spunea...

Superr :x
Cred ca e Ty(Taylor) cel care e gelos :))
Astept NEXTUL

KittygoesFoxy spunea...

Nice! Ma bucur ca ai inceput sa-ti lungesti capitoloele:X

andreea spunea...

imi place
cred ca este taylor cel din spatele ei

Lauraღ spunea...

Taylor!!! Zi-mi ca e Taylor!!!
Si oficial am innebunit :))
Ma duc sa il citesc pe urmatorul si aa...Il ador!!!

Bya spunea...

S-o crezi tu! E Taylor, stiu asta si n-ai ce-mi face :P
Acum, ma duc la urmatorul capitol si, daca nu e Taylor, imi dau vreo doua palme =))
Bye!