Persoane interesate

vineri, 4 mai 2012

Capitolul 8 . Scoala , dulce cosmar !


Bella POV :
 
Astazi era o zi “ grozava “ ! Toata lumea ma privea ca pe un specimen ciudat scapat de la gradina zoo . De asta nu-mi placea la liceu . Mult prea multi pusti plini de hormoni in cautare de “ prospaturi “.
Mergem pe culoarul ce ducea spre secretariat ( mda … stiam cam toate salile datorita hartii pe care mi-a dat-o Phill ) in timp ce copii se holbau si se dadeau din calea mea . Adica , pe bune acum . Nu au mai vazut in viata lor tipe noi ? Erau atat de patetici .
Ajunsa in fata usii pe care scria mare cu initiale SECRETARIAT , am intrat , rasufland usurata . Si ziua tocmai incepu .
Dupa o conversatie silita politicoasa , am reusit sa plec din acel birou anost , si sa scap de babuta aia care mai ca avea sa ma sechestreze in cautarea cuiva care sa stea de vorba cu ea . Nu stiam ce era mai rau . Timpul petrecut inauntru , sau cel de afara , inconjurata de copii . Insa aveam un presentiment ca aveam sa aflu cat se curand .
-- Buna papusa ! Spuse o voce din stanga mea .
M-am oprit si mi-am intors privirea spre cel care ma abordase . Imi ridic o spranceana la vederea pustiului blond cu ochi albastri spalaciti .
-- Eu sunt Mike , spuse el . Mike Newton , si isi intinse mana spre mine asteptand sa ma prezint .
-- Eu sunt , neinteresata ! Am spus eu incercand sa-I imit tonul jalnic . Am dat sa plec mai departe , insa bratul sau ma opri .
Of ! De ce toti incearca asta ? Intamplarea face ca imi aduse aminte de taylor , si un zambet statu in coltul buzelor mele . Sa-l ranesc , sa nu-l ranasc ? Intrebarile tot circulau prin mintea mea .
 
-- Oh , draga , nu fi asa de distanta . Stiu ca toate o face-ti pe-a inabordabila , insa pana la urma tot va intorceti , spuse el intr-o incercare jalnica de a vorbi seducator .
Sincer nu stiam ce sa fac . Sa rad cat de tare puteam , sau sa vars la acele cuvinte care ar fi trebuit sa ma “ dea gata “ .
M-am multumit doar sa-I repozitionez mana din fata mea , insa fara sa-l renesc . Nu as vrea sa-I distrug demnitatea . Inca .
M-am intors cu fata la el , si l-am privit seducator in ochi , chiar daca asta era cel mai greu lucru posibil avand in vedere ca imi vedea sa vars .
-- Stii … Mike , nu ? Banuiesc ca tu esti vreu tip popular pe aici , nu ? Intreb eu , in timp ce el aproba din cap . Cata modestie din partea lui , gandesc eu ironic . Si banuiesc ca ai multe fete la picioarele tale , ii spun eu , in timp ce el se umfla din ce in ce mai mult in pene . Pai , atunci , … in locul tau as sta departe de mine daca as vrea sa nu raman desfigurat sau sa se mai uite cineva la mine .
 Mike se uita la mine mirat dar si putin speriat .
-- Deci … daca nu te superi , am niste ore de prins , ok ?ii spun eu afisand cel mai dulce zambet de care eram capabila , fara sa-l iau la bataie .
Inainte de prima ora , refuzasem deja inca vreo 3 tipi , abtinanu-ma totodata sa nu le sparg fetele . Nu vroiam sa fiu exmatriculata din prima zi . Insa ce era interesant era ca toti tipii aveau cam aceeasi replica . Nimic nou . Pana si reactiile la amenintarile mele nu  diferau prea mult . Desi unii dintre ei luau asta ca pe o gluma .
 
Dar , a dat Domnul si s-a sunat de intrare , asa ca am fugit la ora in speranta ca nu voi da de vreun alt cretin cu creierul cat o nuca de cocos care sa mai incerce cu mine inca o fraza de agatat .
Practic am navalit inautru cand realizasem ca eram in intarziuere , dupa ce un pusti imi iaie calea , in cutarea unei partenere de discutii .
Cu rasuflarea taiata , pietul meu miscandu-se frenetic , am intrat in clasa , starnind noi priviri ale noilor mei colegi . Profesorul , un tip destul de invarsta cu parul grizonat si ochelari , care parea destul de sever , a inghitit scuza cu “ eleva noua si invatarea claselor “ asa ca m-a lasat sa iau loc intr-o banca , nu inainte de a ma avertiza ca : “ La ora lui nu se intarzie !“ . Insa am reusit sa ajung la cea mai apropiata banca libera si sa ma trantesc in scaun , rasufland usurata . Frate ! Ziua asta avea sa fie tare lunga ! Mi-am spus deschizandu-mi caietul si incepand sa transcriu exercitiile de pe tabla .
Insa linistea mea fusese intrerupta brusc de cineva care-si drese vocea . Mi-am intors precauta capul in stanga mea , pt a-mi observa colegul de banca care “ indraznise “ sa ma deranjeze . Din pacate , am realizat prea tarziu ca facusem cea mai mare greseala privindu-l in ochi pe tip . Si ce mai tip … Inalt , brunet , musculos , bronzat , ochi caprui care pareau asa de blanzi , nu ca restul care parca te dezbracau din priviri . Insa cel mai frumos lucru era zambetul . Arata mai degraba  ca un copil adorabil decat ca un adolescent plin de hormoni .
-- Buna ! Spuse el.
-- Mmm… buna ! Spun eu neinteresata . Probabil ca aparentele inseala si e tot vreun pervers care se da la mine , ma gandeam .
-- Tu trebuie sa fii eleva cea noua . Bella , nu ? Eu sunt Jake Black . Se pare ca esti mult mai buna la mate decat mine . Sau decat oricine din clasa , spuse el uitandu-se in caietul meu cu exercitii pe care deja le rezolvasem .
-- Probabil , spun eu . Desi nu multi ar recunoaste asta , continu-I zambind putin , asta intamplandu-mi-se foarte rar .
 
In momentul urmator , o mige de hartie ateriza pe banca mea . Eu m-am intors imediat pt a vedea “ expeditorul “ care imi zambea seducator cica , cum imi facea cu ochiu; .
Probabil ca nu as vrea sa vad ce scrie , insa sunt curioasa , mi-am spus si am deschis “ biletul – minge “ .
  “Buna frumoaso ! Ce-ai zice sa iesi la un suc cu mine dupa ore ? Sau poate , altceva … ? Oricum , daca vrei sa mai vorbim , da-mi un mesaj  la 0933657281 . Te pup dulce .”
Si am avut dreptate . Nu trebuia sa deschid acel bilet .
-- Doamne , tipii astia parca sunt obsedati , am spus , neintentionat cu voce tare .
-- Asta cam asa e , spuse si Jake , care se afla langa mine . Insa le va trece dupa cateva zile … saptamani … poate luni … sau ….
-- Jake ! Opreste-te ! Nu vreau sa fiu urmarita  tot restul liceului de tipii astia …
-- Dezgustatori ? Ghici el .
-- Exact . Trebuie sa fac ceva care sa-i faca sa ma lase in pace .
-- As avea eu o idee … spuse Jake .
-- Gata ! Am gasit . Am sa-l bat pe unul si am sa-I sperii atat de tare incat ma vor lasa in pace ! Spun eu cu un zambet malefic .
-- De fapt eu vroiam sa-ti propun sa te prefaci ca iesi cu cineva , dar banuiesc ca si varianta ta e buna ! Spuse el .
-- Stiu nu ? Spun eu “ modesta “
 
                                            ~~~~~*~~~~

Urmatoarele ore au continuat la fel . Parca eram intr-un  cosmar ! Toti tipii imi zambeau , imi faceau cu ochiul , iar cei mai indrazneti se bagau in seama cu mine . Iar cu tipele .. Ei bine asta e o alta poveste . Toate , dar absolut toate ma priveu in cel mai urat mod posibil . Ce o-r avea cu mine … , nu stiu .
 Nu stiu de ce Dumnezeu era impotriva mea astazi !
-- Hei Bella ! Ma striga Jake alergand dupa mine pe holul scolii .
-- Buna …. Ce ti s-a intamplat ? Il intreb speriata vazandu-l ca era ranit .
-- Doar o neintelegere , spuse el nonsalant , bagandu-si mainile in buzulare .
-- Si tu … ?
-- M-am ales doar cu niste vanatai si cu buza asta sparta . Atat .
-- Oh … Ok , dar ce s-a intamplat mai precis , intreb eu incercand sa aflu mai multe informatii .
-- Ehh … niste tipi au crezut … aaa… o chestie si s-au gandit sa se razbune pe mine , spuse el uitandu-se agitat in orice directie inafara de mine .
-- Ce chestie ? Spune-mi , chiar sunt curioasa ! Am spus eu incrucisandu-mi mainile la piept .
 aveam impresia ca sunt si eu amestecata in acest conflict .
 
-- Ahh … pai , nu-mi mare lucru spune el agitat , punandu-si o mana pe ceafla , semn ca vroia sa scape de acesta discutie . Insa eu mi-am mijit ochii , si am ridicat o spranceana asteptand sa spuna tot .
 Invins , isi lasa mainile pe langa corp pleostindu-si umerii .
-- Bine iti spun , spuse el aftand . Niste fete ne-au vazut la ora de mate ca vorbeam , si le-au spus unor tipi care aparent sunt indragostiti de tine , si … ei bine par a fi cam …posesivi si gelosi , spune el .
Eu incep sa rad mai  sa cad pe jos , daca nu ma tineam cu mana de dulapiorul meu .
-- Ce ? Intreaba el curios de rasul meu isteric . Razi cumva de mine ?
-- Ce ? …haha … nu …haha .. Doar ca …hahahaha … si nu am mai putut continua din cauza rasului . Bine , bine , scuze , am spus eu tinandu-ma cu mana de burta . Dar de mult nu am mai auzit ceva atat de amuzant .
-- Amuzant ? Faptul ca niste tipi m-au batut ti se pare amuzant ? Intreaba el mirat , probabil gandindu-se daca sunt sanatoasa mintal .
-- Oh , nu ! Nu , nu , nu ! Nu faza cu bataia , ci … cealalta faza , cu gelosii si posesivii , spun eu sperand ca nu m-am dat de gol .
 Adevarul era ca intreaaga situatie ma amuza , dar Jake nu trebuia sa stie asta .
-- Bine , si deci ….. Incepu Jake insa eu nu-l mai ascultam , fiindca tocmai dadusem co ochii de Baiatul – Vâlvoi ( noua porecla a tipului ce l-am vazut in parcare ) . Se holba la mine si era incruntat . Gelos oare ? Oh , doamne , ce tot vorbesc aici .
-- Deci vrei ? Ma trezi jake la realitate .
-- Ha ? Ce ? Il intereb eu .
 
Jake se intoarse cu spatele sa vada la ce ma uitam . Oftand , se intoarse din nou cu fata la mine .
-Te rog spune-mi ca nu te-ai indragostit si tu de Cullen , spuse el privindu-ma cu parere de rau .
-- Il cheama Cullen ? Stai ce ? Nu-s indragostita de nimeni , si in special de Domnul –Cullen – Baiatul – Vâlvoi , aici de fata , spun eu .
-- Stai ! Cum i-ai spus ? Intreaba jake amuzat .
-- Chiar trebuie sa repet ? Sau ai pus intrebarea doar asa ?
-- Ok , ok , spuse Jake pufnind in ras . Doar ca … asta e cea mai tare porecla care a primit-o vreodata , spune el razand .
-- Serios ? Intreb eu .
-- Mda . Deci , ce spui de masa de pranz ? Intreba el putin nelinistit .
-- Aaa…da , sigur , spun eu . Insa doar cu conditia sa-mi spui mai multe despre aceasta familie Cullen .
-- De ce ?
-- Mi se pare ceva ciudat la ei , nu stiu .
-- Toata lumea ii considera asa , deci nu ai de ce sa-ti faci griji spuse el indreptandu-se spre cantina , urmandu-l si eu imediat .
_____________________________________________________
Buna copii , adolescneti , adulti .... etc , :D
Scuze ca am postat asa de tarziu , insa inspiratia mea se lasa asteptata . Ce sa mai spun de chef , care vrea invitatie speciala :))
  Deci , aici aveti un nou capitol . Am incercat sa-l fac mai lung ca deobicei ( nu stiu daca mi-a si reusit ) .
 Iar daca aveti bunavointa sa imi lasati si un comm , ar fi perfect !
  Pe data viitoare ! ( care nu stiu cand va fi , insa sper ca , curand ) :X

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

saraca fata...dar la ce se astepta cand ea arata asa bine iar in liceu sunt baieti care le imbla hormonii la cap:))
jake e dragutz dar sincer...nici nu ma gandesc la o relatie intre ei
iar edawrd...asa vrea sa fie gelos:X:X:X ar fi asa dragutz!!!
abia astept next-ul!!!!!!!!!!

Law spunea...

bun ca a fost mai lung asta:)
de abia astept ca bella sa ia pe cineva la bataie:))
si Domnul-Cullen-Baiat-Valvoi:)) ce tare:))

dya spunea...

Ce chin a indurat Bella la liceu iar saracul Jacob a fost batut de catre niste idioti.Imi si imaginez privirea lui Edward adresata Bellei.Gelos sau curios?:):))