Persoane interesate

vineri, 29 iulie 2011

O Viata Dificila , partea a V-a

          Din perspectiva lui  Jane :

  Orele s-au terminat , si eu trebuia sa ma apuc de munca . Am inceput sa matur holul , si cand aproape sa termin , apare si Alex .
-         Scuze ca am intarziat ! spuse ea cu un mic zambet in coltul buzelor . Am fost la cumparaturi .
-         Cumparaturi ?
-         Da !
 Si atunci scoate dintr-o sacosa , niste sticle cu sirop de artar .
-         Ce vrei sa faci cu siropul ?
-         Un  singur lucru . RAZBUNARE !!!!!!
Pe fata ei , zambetul de mai inainte disparu si fu inlocuit cu unul malefic ..
    Alex s-a ocupat de amplasarea siropului , in asa fel incat , atunci cand Mia va deschide usa dulapului ei , siropul o sa-i curga direct in cap . Iar apoi , cateva pene . Asa de decor .
    Dupa ce a terminat , eu am dat sa plec , dar ea m-a oprit .
-         Stai Jane !
-         Ce-i ?
-         Nu am terminat inca !
-         Ce vrei sa zici ?
  Atunci mi-am dat seama ca statea in fata dulapului lui Taylor .
-         O nu ! Nu ! Alex ! O vom pati rau de tot !
-         Nu tu ai zis ca te-a umilit de cand a venit aici ? Acum asta ii facem si noi lui .
-         Dar , dar ……
-         Niciun dar . Acum da-mi siropul.O ! deabia astept ziua de maine . spuse ea diabolic de entuziasmata .
  In schimb eu … nu vreau sa mai ajung ziua de maine !

_______________________________________________________________________

Hei ! Uitati-ma iar aici . cu un nou capitol ! Sper ca va placut .

Dar , mai am ceva de spus . Am primit in ultimul timp , cateva commenturi , Si as vrea sa va multumesc foarte mult , Asta inseamna mult pt mine , insemnand ca cineva chiar imi citeste ficul , chiar daca nu toti apreciaza asta .
  Nu-i nimic . Primesc si criticile negative  , Asa imi pot da seama unde gresesc , ca sa ma pot perfectiona .
   Asa ca , cineva mi-a spus ca ii place ficul meu dar , in schimb nu ii plac personajele pe care le-am ales . Asa ca , ….. astept propunerile voastre .
  Cine credeti ca ar putea fi Jane , Alex , Taylor , sau celelalte personaje ?
Astept propuneri , asa ca va rog sa comentati !!!!!!   J J J

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt cam scurte capitolele astea! Dar cine sunt eu sa critic? Scrii bine o sa trec la urmatorul sa-l citesc. Pupici si spor la scris.

andreea spunea...

mi-e imi plc personaje asa cum sunt dar daca vrei o idee eu as vrea sa fie bella edward si alice din twilight dar presupun ca tu deja le-ai schimbat findca eu sunt cam in urma cu cap

KittygoesFoxy spunea...

mai...cam scurt cap, in rest e okay

Anonim spunea...

as vrea sa iti spun ca iti citesc ficul...e super
si miar placea sa-l continui...:)

Anonim spunea...

mie imi plac personajele...bine, eu tocmai am aterizat pe aici si avand in vedere ca ficul are deja 23 de capitole, poate le-ai schimbat:-?
in fine, revenind la capitol..abia astept sa vad ce reactie vor avea mia si taylor>:)

AndaAnduta spunea...

Foarte frumos ficul tau. Chiar imi place si personajele la fel. Scrii foarte frumos, asa ca mergi inainte cu The Vampire Hunter, pentru ca urmaresc povestea si mor de curiozitate sa vad ce se intampla :))
Hugs!~AndaAnduta

Bya spunea...

Si mie imi plac persoanejele, scumpo! Tu scrie in continuare, eu sunt aici pentru a citi >:)