Persoane interesate

sâmbătă, 30 iulie 2011

Schimbare de personaje .

Hei ! Dupa cum am mai spus , la cererea unuia sau mai multor cititori am schimbat personajul principal . Si anume , am schimbat-o pe Demi Lovato , cu Hilary Duff . De fapt ea a fost personalul pe care mi-ar fi placut sa o joace pe Jane de prima data , dar m-am gandit ca Hilary nu prea se potriveste cu Alex . Adica nu prea se gaseau poze in care sa apara impreuna . Si de aia . Dar daca voi ati spus ca Demi nu s-ar potrivi in aceasta poveste , m-am gandit sa o readuc pe Hilary in rolul principal .

 Asa ca daca va place noua Jane , lasa-ti-mi un comentariu . Daca v-ar placea ca altcineva sa fie Jane , lasati-mi un comentariu . Sau daca vreti sa va spune-ti parerea in legatura cu orice scriu , .... ei bine ..... stiti voi . Vechea poveste cu ,,,, comentariile !

3 comentarii:

Stephany spunea...

Ei bine ce parere aveti de noua schimbare ?

andreea spunea...

imi place dar eu cand am vazut pozele din cap trecute nu am stiut ca jane este demi m-am gandit ca este hilary

KittygoesFoxy spunea...

e cute..poate chiar prea cute pt acest...rol. nu se presupunea ca jane trebuie sa fie uratica? hilary e mai fumoasa decat actrita care o joaca pe mia so...