Persoane interesate

duminică, 24 iulie 2011

O viata dificila ! partea a- II- a


      Este chiar ciudat sa am o prietena . Nu prea mai stiu ce inseamna acest cuvant . A trecut ceva vreme de cand nu am mai avut o prietena .
      Dar si mai ciudat era ca prietena mea  parea sa fie destul de populara . Adica si fara “ajutorul “ sau  “prietenia “ Miei . Toti baietii intrau in vorba cu ea , desi Alex nu le prea dadea atentie . Chiar si fetele incercau sa se “linguseasca “ pe langa ea .Parca ii luase locul Miei .Adica nu era ca ea din nici un punct de vedere , cu exceptia  popularitatii . Parea ca are la fel de multi admiratori , ba chiar o intrecea pe Mia .
      Da ! Era foarte ciudat ca de fiacare data cand statea cu mine sa fim inconjurate de multa lume . Asa zisii “prieteni “ . Dar parea ca Alex un ii observa . Stateam in aceeasi banca , mancam impreuna , mergeam la shopping impreuna , cam ce fac prietenele .
     Ciudat era ca Mia si Christine nu se mai luau de mine . Si nici macar Taylor , care nu pierdea niciodata ocazia de a ma umili . Acum. , cand Taylor trecea pe langa mine , se uita urat la Alex si pleca mai departe . Asa ca intr.-o zi m-am hotarat sa vorbesc cu Alex serios .
-         Alex ! putem vorbi o clipa ? spun eu.
-         Da , Jane ! desigur ! S-a intamplat ceva ?
-         Nu !Doar ca ma intrebam , ce e intre tine si Taylor ?
   Faţa ei se ingalbenise putin de parca ii aflasem cel mai mare secret .           
-         Ce vrei sa spui ? intreaba ea putin ingrijorata .
-         Adica inainte , de fiecare data cand ma intalneam cu Taylor , nu rata ocazia  de a ma umili ! Iar acum. , doar trece pe langa mine si nu spune nimic .
-         Pai de unde sa stiu eu ?
-         Nu asta era ideia ! El nu ma mai baga in seama , dar in schimb se uita la tine . Si nu se uita ca ceilalti baieti ! Te priveste cu …….URA !
-         A ! Pai …nu stiu … aaammm… dar tie iti place de el nu ? Doar nu esti geloasa pe mine ! Stii ca eu nu  ti-as face niciodata asta !
   Asta e ! Ceva ciudat se intampla ! De ce a schimbat subiectul asa , dintr-o data ? Si mai presus de toate e si inteleigenta ! Stie ca nu ma voi mai intoarce la acest subiect  , fiindca trebuie sa ma apar . Ma cunoaste atat de bine ….                                
-         Ce ? Nu ! Cum poti sa crezi  ca imi place de cretinul ala ?
   Pe fata ei apare un mic zambet viclean . Stie ca ea a castigat .
-         Haide ! Stiu ca iti place de el ! Mie poti sa-mi spui !
-         Alex ! Nu imi place de el ! e cel mai stupid baiat needucat fara creier pe care il stiu !
-         Un stupid baiat needucat fara creier dragut nu ?
-         Ce ? NU ! Mi-a facut viata un dezastru de cand s-a mutat aici ! Il urasc ! Si  sunt mai mult decat convinsa ca si el pe mine !
-         Ura , iubire , tot acolo ! spune ea .
-         Uff!!!!
  Am renuntat la discutia asta , pentru ca stiam ca nu pot castiga in fata ei .
Asta e ! Nu ma pot supara pe ea .
   2-0 pentru Alex !

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 Hei ! Daca va place ceea ce scriu , un uitati sa votati in chenarul din dreapta . Ah ! Si va rog sa imi lasa-ti un comment , ca sa stiu daca chiar citeste cineva ceea ce scriu !

            V-am pupat ! pa !!!!

5 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

hey! si la mine e cam la fel! ma rog, eu aabia mi-am inceput povestea. ai vrea sa treci si pe la mine cu comm? ...si...da...eu citesc. si e dragut. ma duc la cap urmator.

Roxanne_Dreamer spunea...

mie imi place

andreea spunea...

dragut si am uitat sa-ti spun in cap anterior ca am aflat cine este christine

Anonim spunea...

yay, ce bine! jane are o prietena:D
frumos capitolul, merg la next

Bya spunea...

Oooo, se lasa cu semne de intrebare :>
Imi place!