Persoane interesate

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Capitolul 2. Zambeste !

 

Bella POV :

Era intuneric . Ba nu ! Lumina . Nu...nu... era .... un fel de padure ? Da ... da ! o padure ! Erau copaci inalti ... iarba ... flori multicolore .... si ...
- Mama ? Tata ? am intrebat vazandu-i .
- Bella , puiule ! spuse mama luandu-ma in brate .
Eram extrem de fericita .
- Dar ... cum ... ? Sunt moarta ? intreb uitandu-ma la ei .
Tala rase . Acel ras cristalin care imi gadila auzul .
- Nu esti moarta , spuse el . Visezi !
- Dar ... cum ... de ...?
- Ssss.... spuse mama incercand sa-mi calmeze sirul de intrebari pe care nu puteam sa le formulez .
- De ce ati aparut aici ? intreb eu .
- Pentru ca e timpul sa treci peste ! spuse mama pe o voce blanda . Trebuie sa uiti !
- Trebuie sa ierti ! spuse tata .
- Dar .... ce ? am spus eu .
- Scumpo ! spuse mama luandu-mi fata in maini . E destul ! 10 ani au fost destul . Trebuie sa ne lasi sa ne odihnim in pace , spuse ea .
- Nu ! am spus eu aproape tipand . Nu pot sa fac asta , mama . Trebuie sa va razbun ! am spus eu .
- Bella .... incepu tata oftand .
- Nu ! am spus eu din nou . Nu pot ... nu vreau ! Nu am cum ! Va iubesc mai mult decat orice , si voi ucide toti vampirii daca va fi nevoie sa ajung la rege ! am spus eu .
- Bella , trebuie sa ierti si sa uiti . Razbunarea nu-ti face bine ! Ai sa suferi !spuse mama .
- Nu conteaza . As face orice pentru voi ! am spus .
-Stim . Si nou am face orice pentru tine . De aceea vrem sa te opresti acum , spuse si tata .
- Incearca sa ai si tu o viata normala . E prea mult supranatural pentru tine , spuse mama .
- Dar ... Nu !Nu vreau o viata normala ! Vreau sa fiu ca voi ! Sa lupt contra raului si sa apar omenirea ! am spus eu .
- Stim ! Insa in adancul sufletului stim ca vrei o viata normala . Asta ai vrut din totdeauna . Nu ? intreba mama .
- Asta a fost atunci ! Eram prea mica si nu gandeam prea logic , m-am aparat eu .
  Dintr-o data , parintii mei au inceput sa dispara . incet , incer , forma lor devenea foarte neclara . Parca erau facuti din apa .
- Mama , tata ? am intrebat eu speriata . Ce vi se intampla ?
- Trebuie sa plecam scumpa mea , spuse mama .
- Nu ! nu ma lasati din nou singura ! Va rog ! am spus disperata incepand sa plang .
- Ne pare rau printesa ! spuse tata Insa nu mai putem sta .
- Nu ! Stati ! Am sa va mai vad ? am intrebat plina de spreanta , insa tot cu lacrimi in ochi .
- Ne vom mai intalni ! spuse mama .
- Intr-o zi , spuse tata zambind .
Si apoi .... disparura , si negrul ma inghiti .

  M-am ridicat din pat cu o miscare violenta . Acum stateam in sezut . A fost doar un vis . Unul al naibii de real ! Mi-am atins fata si am observat ca era uda . Mda.... plangeam ! Dovada de slabiciune !
   M-am sters rapid cu manecile pijamalei . In camera inca era intuneric , insa eu nu mai puteam dormi .
M-am ridicat frumos din pat , si m-am dus la bucatarie .
  M-am uitat la ceaul care imi arata ca era ora 5 dimineata .
 Mi-am facut o cana de cafea , si m-am asezat la masa , privind pe geam intinderea de campie .
Mda ... stau intr-o ditamai vila in mijlocul pustietatii . Nu sunt nebuna ! daca la asta v-ati gandit .
Sa zicem doar ca ... imi place intimitatea .
Asta-i partea buna in slujba pe care o am . Primesc o casa unde vreau , si bani ... cam cat sa intretin un oras .  E vorba de riscuri . Cu cat imi pun viata in pericol mai mult , cu atat castig mai multi bani .
Nu e vorba ca vreau sa am cati mai multi bani si sa fiu milionara ! E chestia ca ... uneori ma bucur ca am bani sa-mi iau tot ce-mi pofteste inimioara .
    Dar sa revenim la casa . De ce una in mijlocul pustietatii ? Pai ... raspunsul e simplu .
In primul rand , nu am vecini stresanti care nu au altceva de facut decat sa se intrebe ce fac , in al dpilea rand ... daca un vampir ar veni dupa mine m-ar da de gol ( nu ca ar reusi sa-mi faca ceva , deoarece , casa mea are mai multa munitie decat armata - asta daca armata are pistoale si arcuri cu sageti . Bineinteles ca ele sunt speciale si atunci cand tragi intr-un vampir maimult de 3 gloante , explodeaza :D Stati linistiti , nu explodeaza in adevaratul sens al cuvantului . Mai degraba se aprind ca niste torte vii si ... toata lumea stie ca vampirii pot fi distrusi doar de foc . Ah , si chestia cu tarusul ... de fapt nu ii omoara . Nu le face nimic practic . Asta doar daca lemnul este tratat cu o substanta asemanatoare cu argintul , pe care cel de la laboratorul nostru ultra secred au reusit sa o produca . Insa chestia asta doar slabeste puterile vampirilor , nu ii si omoara ) . Si in al treilea rand ( si ultimul ) locuiesc aici , deoarece e spatiu deschis , iat vampirii nu au unde sa se ascunda . Daca ar veni vreunul l-as vedea de la cateva sute de km .
       In tot acest timp de gandire , am stat cu ochii pe fereastra tot timpul .... parca vazand pe cineva la departare . m-am concentrat mai mult , sa vad daca chiar e cineva acolo sau doar imi joaca deverea feste , pana cand telefonul m-a scos din visare . Am aruncat o privire telefonului , si am vazut ca Phill ma suna . I-am raspuns .
- Da , Phill , am spus eu morocanoasa . Nu observasem , dar deja se inseninase afara .
- Bella , vroiam sa vad daca te-ai trezit , spuse el .
- Pai ... ai aflat , deci ... insa nu ma lasa sa termin .
- Si sa te intreb daca esti destul de odihnita sa vii la munca , continua el de parca nici nu s-ar fi oprit .
 Statusem cam ... 3 zile acasa . Cred ca era de ajuns pentru mine , nu ?
- Mda..... oricum ma plictisisem , am spus stramband din nas .
- Atunci noroc de mine ! spuse Phill razand .
- Asa e . Norocosule ! am spus eu sarcastica .
El se opri din ras .
- Bella .... stii ca nu te-as chema mai devreme decat daca am avea probleme mari , nu ? intrena el serios .
- Normal ! Daca nu ... aveai de aface cu mine ca m-ai deranjat degeaba ! am spus eu chicotind .
- Ok , spuse el mult mai relaxat . Te astept pe la pranz , spuse el . Pa !
- Pa ! am spus si am inchis .
Aproape ca uitasem ce facem . Oh , da ! geamul .
Am mers pana la fereastra si m-am uitat prin ea , insa nu se vedea nimic . Hmm...poate ...mi s-a parut ! O fi de la caldura mi-am zis eu . Am ridicat din umeri si am urcam in dormitor sa fac un dus ( mda... avem obiceiul sa fac cate 2-3 dusuri pe zi , fiindca ma relaxau ) iar apoi sa ma imbrac .
  M-am uitat in dulap ( care , apropo , era IMENS ) si am gasit o tinuta potrivita . Nu stiam in ce misiune voi merse , insa ma voi schimba in ceva mai adecvat daca v-a fi nevoie .
 Mi-am luat o camasa neagra prinsa in talie cu o curea neagra din piele , o fusta scurta , tot neagra , iar , daca tot sunt in forma , mi-am luat si o palarie ( tot neagra ) ca sa se asorteze . Mi-am prins parul cu niste clame , astrfel incat sa nu iasa de sub palarie . Mi-am luat perechea de pantofi ( care nu putea fi altfel decat neagra ) si am coborat scarile .
 
 ( scuze pt pantof ! Nu i-am gasit perechea :D )
   Nu ma intelegeti gresit . Nu mai sunt in doliu si nici EMO nu sunt . Doar ca imi place sa ma imbrac asa . Ma face sa par mai serioasa , mai sexy , mai increzatoare si mai matura ( ceea ce chiar am nevoie acolo unde merg ) . Toata lumea vorbeste despre mine ca sunt pre tanara , ca nu am experienta si bla , bla , bla .
Experienta ? Eu , nu am experienta ? Atunci cine bunica mea mai are ?
   De la 10 ani de cand mi-au murit parintii , Phill m-a luat si m-a antrenat cum stia el mai bine . La 17 ani , in loc sa ma joc dea " Pupatul " cum faceau alte fete de varsta mea , eu stiam deja sa imobilizez 5 oameni dubli cat mine in inaltime .
  Poate si faptul ca nu am mai fost la o scoala normala de .... atunci , m-a facut sa nu-mi doresc altceva decat sa ma dedic mulncii mele . La 18 ani , am avut voie sa merg pentru prima data intr-o vanatoare . Eram eu si inca 2 . Trebuia sa prindem un vampir care tocmai aterizase in Phoenix . Bineinteles ca ei nu m-au lasat sa merg si eu sa ajut . M-au lasat langa masina , sa-i astept .
   Si .. ca sa vezi , norocul a dat peste mine , si partenera vampirului a reusit sa scape ( desi nimeni nu stia ca mai era si o Ea pe langa vampirul acela ) . Si ce noroc ! A venit exact spre mine , intentionand probabil sa ma omoare si sa ma sece de sange , insa .... sa spunem ca acela a fost ghinionul ei .
 De atunci , toti au fost de acord ca merit locul care mi se cuvine de drept .

  Acum condeceam spre agentie in frumuasa mea masinuta . E un fel de gri metalizat dar e foarte frumoasa . Si rapida ! Exact ce-mi trebuie !

  Am condus cu viteza pana am intrat in oras . Apoi am lasat-o mai moale pentru a nu atrage atentia ( prea mult ) .
  Am ajuns la agentie si am intrat repede , fiindca afara ameninta sa ploaie . Lucru foarte rar intalnit aici , in Arizona .
   M-am urcat in lift , si cand am iesit , am salutat-o pe Dora , secretara din hol . Am continuat sa merg trecand pe langa diferiti colegi " de munca " pe care nici nu i-am bagat in seama . Nu ca as fi eu vreun fel de ingamfata , insa cum sa-i saluti cand stii cat te vorbesc pe la spate ? Si nu o data !
    Am continuat sa merg spre biroul lui Phill cand m-am intalnit cu Taylor . Din nou . Avea un brat badajat , ceea ce m-a facut sa schitez un zambet ( desi inauntrul meu muream de ras ) .
- Buna Bella ! spune el pe un ton seducator .
Eu mi-am dat ochii peste cap si l-am ocolit , vazandu-mi de drum . Tipul nu se invata minte niciodata !
- Stai , stai , spune el si veni dupa mine . Promit ca nu mai vorbesc fara sa gandesc !
- Mda ... usor de spus , greu de facut ! am spus cotind spre stanga .
De parca ai gandit vreodata inainte sa vorbesti ! mi-am spus eu ironic in minte .
Insa el tot se tinu dupa mine si veni in fata mea punandu-si mana sanatoasa inaintea mea ca sa ma opresc .
  M-am uitat la el . Chiar crede ca ma poate opri ? Am ridicat o spranceana .
- Am inteles  ca atunci nu era nici momentul nici imprejurarea in care sa te invit la o cafea , spuse el . M-am uitat putin la el , gandindu-ma ce pune la cale . Si de aceea , vreau sa te invit sa macam la un restaurant select  la doar cateva minute de aici . Ce zici ? intreba el cu speranta in privire .
Insa eu sunt prea rece pentru a ma molesi la doar cateva cuvinte de ale lui , pe care sunt mai mult decat sigura ca Dora i le-a scris pe un biletel , si el le-a invatat ca papagalul .
  N-are pic de romantism in el . N-ar sti ce-i ala romantism nici daca l-ar pocni drept in fata .
L-am prins de mana si i-am inaturat-o frumusel din fata mea .
- Hm.... stai sa ma gandesc ... am spus ironica . Pai .... NU ! i-am trantit-o eu , si am plecat .
- Hei , stai , nu ma poti refuza asa ! spuse el prinzandu-ma de mana .
Tipul chiar nu se invata minte niciodata ? m-am intrbat in sinea mea . L-am prins de mana , m-am rasucit si l-am aruncat ( din nou )   in peretele opus , de unde a ateriza pe jos ( din nou ) gemand de durere . M-am uitat putin la perete care , deja era foarte deformat . Noroc ca dincolo de el e un fel de magazie , si nu deranjeaza pe nimeni  . Saracul ! mi-am spus in gand . El nu are nici o vina . ( si aici ma refer cu totul si cu totul numai la perete ! Sa fie clar ! )
  Am intrat in biroul lui Phill si m-am aruncat intr-unul din fotolii . El era la biroul lui si rasfoia niste foi . Apoi s-a uitat la mine .
- Iarasi Taylor ? intreba el uitandu-se din nou in hartii .
- Mda ... daca de asta m-ai chemat , atunci  ma pot intoarce oricand inapoi , am spus eu ridicanduma sa stau mai dreapta in fotoliu .
- Nu de asta te-am chemat ! spuse el . Se pare ca in ultima vreme s-a inregistrat o activitate mare in ceea ce priveste aparitia vapirilor in zona noastra . Limitele trec peste nivelul normal si ....
- Stai , stai , stai .... usurel . Acum explica si in romana te rog , am spus raspicat , ca sa priceapa .
- Chestia este , Bell , ca toata lumea a innebunit ! spune el ridicandu-si hartiile in maini . Sunt tot mai multi vampiri in zona noastra si nu stim nici de ce si nici cum . Avem nevoie sa aflam raspunsuri ..
- Si sa-i omoram ! am spus eu .
- Mda ... cam asta e , spuse el .
- Si ... ? Care-i planul ? ce trebuie sa fac ? am intrebat .
- Planul este urmatorul : Tu , vei merge intr-un grup si ii veti prinde . Se pare ca ...
- Wooooow ! Stai asa ! am spus repede . Ai spus cumva grup ? Stii ca nu suport alti oameni care doar ma incurca ! am spus .
- Stiu , insa nu te vor incurca . Ei sunt cei mai buni , la fel ca si tine si , bineinteles ca stiu ca nu prea iti place sa socializezi , insa de data asta va trebui , spuse el serios .
- De ce ? am spus eu incapatanata .
- Pentru ca ... incepu el dar apoi aborda un ton mai moale . Pentu ca , sunt multi vampiri nou-nascuti , si se pare ca cineva malefic ii creeaza cu nu stiu ce scop . Ceea ce vreau eu de la voi , este sa omorati toti vampirii noi , iat pe sef sa il prideti . Avem cateva intrebari pentru el .
- Off !!! Bineeeee ... am spus eu satula . Cand ? intreb .
- Maine dupa amiaza , spuse el . Veti merge impreuna si va veti caza la un hotel din apropiere . Trebuie sa-i prindeti la lasarea intunericului cand vor merge sa se hraneasca , spuse el .
- Bine , am spus serioasa . Altceva ? intreb ridicandu-ma .
- Defapt , da.... ar mai fi ceva . In legatura cu Taylor .....
- Phill , orice m-ai pune sa fac .... eu NU ies cu el . Sa fie clar ! am spus .
- Nu.... nu asta am vrut sa spun zise el . Am vrut sa te rog doar sa nu-i rupi si cealalta mana . Stii ... are nevoie de ea ca sa tasteze ...
- Hm.... Uppps ! am spus facandu-ma micuta .
- Bella ! spuse el pe un ton serios . Stii ca nu-ti poti resolva toate problemele prin bataie , nu ? Trebuie sa inveti si tu sa comunici ! spuse el .
- Mda ... stiu . Nu de alta , insa mi-ai spus-o de atat de multe ori , incat m-am si plictisit de replica asta ! am spus eu , deschizand usa . Dar poate ca pana la urma nu si-a rupt-o ! am spus eu inchizand usa dupa mine . Cel putin asa sper !
  Am dat sa plec , insa ... stomacul meu cerea ceva de mancare ( cum nu am mancat nimic acasa ) asa ca m-am hotarat sa trec si pe la cantina sa halesc ceva inainte sa plec .
  Am intrat , uitandu-ma la totii acei oamei care se holbau practic la mine .
Mda... si aici e cam ca la scoala . Numai bisericute de barfitori .
 Auzeam susoteli in spate si stiam ca despre mine vorbesc . Fata ciudata care nu are prieteni , nu vorbeste cu nimeni , nu are familie sau iubit , si locuieste izolata de civilizatie .
  Aceleasi povesti .
Acum ca ma gandesc mai bine .... imi pierise pofta de macare . Mi-am luat doar o cafea si m-am asezat la o masa de langa geam . Ma uitam afara , cand am auzit in spatele meu :
- Ai vazut ce i-a facut luib iuetul de Taylor ?
- Da ... saracutul !Am auzit ca de data asta i-a rupt piciorul !
- Mda ... ce rea e fiinta asta ! Nu am mai vazut pe nimeni asa ca ea .
Pe mine ma bufnea rasul . cat de ingrijorate erau ele de " bietul Taylor " . Mai bine se gandeau ca nu mai avea cine sa flirteze cu ele toata ziua .
  Am inceput sa le ignor , si am continuat sa privesc pe ferastra . Hmm..... barbatul ala ... se uita la mine ? Am facut ochii mari si m-am apropiat putin de geam . Era aglomerat , insa am putut sa-l disting  pe acel tip .
Deodata , scaunul din fata mea s-a auzit scartaind pe podea , si mi-am intors privirea . In fata mea statea un tip ....si ce mai tip ! Arata ... bine ! Doar ca.... era o mica mare problema .... Era doar un pusti . Cel mai probabil ... era minor .
Cand s-a asezat , a facut cel mai ciudat lucru . A scos un aparat foto si mi-a facut o poza .
- Zambeste ! spuse el , iar eu am ramas .... socata . - Buna ! spuse el dupa ce facuse poza , zambindu-mi frumos .
- De ce ai facut asta ? am intrebat eu putin ( putintel ) nervoasa .
- Imi place sa fotografiez tot ce vad frumos ! spuse el dand din umeri . Poftim ?Tocami mi-a spus ca sunt ... frumoasa ? Adica , nu ma intelegeti Gresit . Am primit sute de complimente . Sexy , superba , dar.... frumoasa ? Apropo , sper ca nu te superi ca stau cu tine , insa nu mai sunt mese libere , spuse el de parca s-ar scuza .
- Dar de ce nu .... am inceput sa spun , insa el mi-a luat-o inainte .
- Sunt nou aici . Nu prea mi-am facut prieteni , stii ? spuse el ridicand din umeri .
- Mda ... stiu cum e , am spus uitandu-ma peste umar sa vad cum toti susotesc .
- Apropo ... eu sunt Logan . Logan Lerman , spuse el intinzandu-si mana .
In astfel de momente l-as fi aruncat cat colo . ( Niciodata nu rezist ). Insa acum doar i-am intins si eu mana si am dat noroc .
- Eu sunt Isabella Swan , am spus serioasa , incercand sa fiu ferma .
- Wow ! Tu esti Isabella Swan ? Cea mai faimoasa vanatoare de vampiri ? Wow ! Ce noroc pe mine ! Esti o adevarata legenda vie , spune el vesel , fiind impresionat .
- Sa nu mai spui asta niciodata i-am spus nervoasa . ma faci sa par .... batrana , am spus stramband din nas .
Atunci , cel mai frumos ras se auzi . Locag incepu sa rada , ceea ce era molipsitor . Dar m-am stapanit ( cu greu ) ajungand doar sa zambesc putin .
- Ce-i asa de amuzant ? l-am intrebat eu .
- Tu ! spuse el incercand sa se opreasca din ras . Esti atat de draguta cand iti incretesti nasul ! spuse el .
Wow ce ? A spus ca sunt draguta ? in momentul asta chiar ca l-as arunca prin fereastra .  Asta daca nu crezi si tu ca-i dragut ! Imi spuse o voce din mintea mea . Wow , ce ? Nu ! nu mi se pare dragut , doar ca nu vreau sa ranesc un minor . Atata tot ! mi-am calmat constiinta .
- Mda... am spus eu ( incercand sa par ) plictisita . Si cati ani ai ? 15 - 16 ? 16 jumate ?il intreb eu .
-De fapt , am implinit 18 de curand , spuse el mai serios .
- Serios ? Pari cam tanar pentru varsta ta , i-am spus uitandu-ma la el cu o spranceana ridicata .
- Ei bine , uite cine vorbeste ! spuse el .
- Cine eu ? am intrebat .
- Mda . Te comporti de parca ai fi  cu mult mai mare decat mine ! spuse el .
- Pai chiar sunt ! am spus eu .
- Mda ... Cu cat ? Doua luni ? Ete na ! spuse el , ceea ce ma facu sa zambesc .
- De fapt am 20 . Asta inseamna ca cele 2 luni ale tale s-au transformat in 2 ani , am spus eu .
- Haide , nu fi rea ! Ce-i cu 2 ani in plus sau in minus ? intreba el .
- Pai .... nici nu-ti imaginezi cat de mult face diferenta , am spus eu .
-Serios ? Cat de mult ? intreba el ridicandu-se de pe scaun si apropiindu-se peste masa de mine .
- Foarte mult ! am spus eu apripiindu-ma si eu de el . Fetele noastre mai aveau cam 10 cm si se atingeau , insa eu m-am ridicat brusc si mi-am luat geanta , vrand sa plec .
- Hei ! striga el din urma . Ne mai vedem ? intreba .
Eu doar mi-am dat ochii peste cap si i-am facut cu mana , fiindc inca intoarsa cu spatele la el .
  Trebuia sa-mi fac bagajul si sa dorm putin !

_____________________________________________________________

Hei ! Deci ... noi personaje apar in viata Bellei . Ce va face ? Cum va decurge totul ? Veti afla curand !
Astept muuulte comm-uri . Nu am indee cand voi posta , insa cel mai probalil weekend-ul urmator . ( daca voi avea timp . Daca nu voi avea timp .... imi voi face :D )
    Insa vreau pareri !
Stiu ca inca nu am ajuns la parte in care apare Edward , insa daca as sari direct acolo , ficul ar fi prea scurt , si vreau sa va mai obisnuiti cu aventurile Bellei . Insa promit ca nu va voi tine in suspans .... prea mult :D
  Kisses :X
         See you next time !
Si nu uitati sa comentati ! Ca sa stiu si eu daca citeste cineva ficul !
 











9 comentarii:

dya spunea...

Iti ador ficul!Capitolul este magnific!Si Taylor si-a meritat-o!:))
:X:XAstept next!

andreea spunea...

imi place de Logan si beinteles si capitolul dar si pantofi...ii ador

LoStInDr3aMs spunea...

ideea mi se pare originala si abia astept s-o vad cum o dezvolti si bineinteles vreau sa vad si mare intalnire dintre ea si familia cullen...totusi am niste dubii...nu stiu sigur dar poate ea chiar a vazut pe cineva atunci la fereastra,sau poate avea dreptate,de la caldura:)
Abia astept urmatorul capitol...
p.s:daca ai putea intra si tu pe blogul meu,sunt noua si as avea mare nevoie de ajutor:x

Suflet de curva spunea...

wooooa

Law spunea...

logan,frumosul:X:X
de abia astept viitorul capitol.:P

fantazy spunea...

este super si ideia si stilul tau de a scrie
succes
astept cu nerabdare continuarea

fantazy spunea...

salut sunt iarasi eu mie mia placut foarte mult fincul tau s mam hotaarit sa iti fac o propunere
uite am un sait restrictionat unde postez diferica carti fantazi aparute recent daca doresti sa iti pot trimite o invitatie, daca imi trimiti posta ta.
posta mea
grigoriu.elena@gmail.com

experimentul2011 spunea...

Interesanta idee, Bella e diferita si abia astept o intilnire dintre ea si Edward :*

Lauraღ spunea...

Deci...nu ai gasit pereche pantofului :)):))
Si faza tare din capitol " Vroiam doar sa iti spun sa nu ii rupi si cealalta mana... sti are nevoie de ea ca sa tasteze" :)):))
Imi place e superb!!!