Persoane interesate

miercuri, 11 ianuarie 2012

Ficul ficurilor !!!!

Hei ! Pun pariu ca ati asteptat ziua de astazi la fel de mult ca si mine :D
Ei bine , ficul castigator este ............................................................................................................................
...........................................................................................................................
The Vampire Hunter !!!!!!!

 Castigand detasat fata de celelalte ficuri , The vampire Hunter va fi ficul pe care voi incepe sa-l scriu . Ei bine , sincera sa fiu , am putine emotii in legatura cu acest fic , insa sper ca voi reusi sa fac fata . Am fost putin surprinsa , ce-i drept , ca ati fost atat de entusiazmati de acest fic , deoarece aceasta a fost exact ultima mea idee ( bine , ca mai am multe altele , insa la acel moment nici una nu vroia sa-mi fie de ajutor ) si am cam scris-o la repezeala , fara sa ma gandesc prea mult .
  Acum ... ce sa mai spun ( mai mine spus scriu ) ?
Voi face rezumatul intr-o postare separata , alaturi de personaje ( de fapt nici nu mai stiu de ce o fac , cand toata lumea deja cunoste , insa eu imi fac doar datoria :D )
  Voi incerca , sa postez astazi primul capitol , insa nu garantez . Daca nu voi reusi astazi , cu siguranta il veti avea maine seara  :)
      Cam atat deocamdata .

    Kisses :X

2 comentarii:

Andreea spunea...

abia astept sa citesc:X bafta si inspiratie iti doresc:*:*

KittygoesFoxy spunea...

Super, mi-a placut ideea acestiu fic. Imi place noul aspect al blogului:)