Persoane interesate

duminică, 31 iulie 2011

O Viata Dificila partea a VII- a

Cateva zile de la farsa noastra , am stat ca pe ace .De fiecare data cand il vedeam pe Taylor , faceam stanga imprejur, inainte ca el sa ma vada .
  Desigur , cu Alex era altceva .Ea nici nu-i dadea atentie lui Taylor . Era mereu binedispusa . Nu era ingrijorata nici macar putin .
- Hei Alex !
- Da ce-i ?
- Tu nu esti ingrijorata deloc ca Taylor se va razbuna pe noi ?
- Na ...... spuse ea degajat.
- Cum asa ?spun eu , surprinsa de cat de relaxata era .
- Cand va pune ceva la cale , imi voi da seama ; spuse ea
- Bine , dar eu tot nu pot sta linistita stiind ca Taylor sta la panda , asteptand orice ocazie de a-si pune la cale planul lui diabolic .
- Jane , stai linistita ! O sa ma ocup eu de tot . Promit ; ma linisti ea .
- Bine .

    ****
De atunci au trecut cateva zile , si parea ca toata lumea a uitat de farsa noastra . De fapt , ce-i drept , nimeni nu aflase ca noi eram responsabile de farsa , cu exceptia lui Taylor , desigur . Nici noi nu am vrut sa afle cineva , ca doar nu eram fraiere sa luam detentie .
 Oricum , lucrurile s-au mai relaxat . Chiar si Taylo parea ca a uitat tot . Eu , la fel ca si Alex , nu ma mai gandeam la razbunarea ce ne-o promisese Taylor .
 Acum , era la fel ca inainte . Pana cand ......
- Jane ! striga Alex in timp ce ma indreptam spre ora de istorie .
Era foarte alarmata . Pe semne ca a patit ceva .
- Ce-i ?
Ea nu mai spuse nimic , pana ce nu a ajuns langa mine , si punandu-si mainile pe genunchi , a inceput sa rasufle gafaind . Apoi , dupa ce a rasuflat greu de cateva ori , si-a reluat propozitia .
- Jane . Taylor !
- Ce-i cu el ?spun eu deja alarmata de ce urma sa-mi spun
- E Taylor . Pune ceva la cale .Vrea sa ne faca o farsa .
- Ce ? De unde stii ?
-Pur si simplu stiu . Se comporta prea ciudat azi dimineata , si acum stiu sigur ca pune ceva la cale .
In acel moment , cerul , parca a cazut pe mine . Ceva ingrozitor avea sa ni se intample si nu stiam ce . Off! Eram atat de disperata , cautand un mod de a scapa .....
- Si acum ce facem ? spun eu panicata .
- Nu stiu . Asteptam . spuse Alex .
Nu am mai vazut-o niciodata atat de incurcata , si mai ales sa nu stie ce sa faca . Ea intotdeauna avea un plan , dar acum......
- Pur si simplu stai cu ochii in 4 . Ok ? Sa nu-l lasam sa ne ia pe nepregatite .
- Bine . Spun eu resemnata .

 De atunci , am fost tot timpul in alerta . Am incercat sa ma uit dupa Taylor , sa vad daca pune ceva la cale , dar nu l-am vazut deloc .Parca nici nu a fost azi la scoala , sau , poate cine stie , a plecat deja , pregatindu-ne farsa . Cert e ca trebuie sa fiu precauta , si sa nu fiu luata prin surprindere , asa cum mi-a spus Alice .

_______________________________________________________________

Cam atat pentru azi . Va rog sa mai comentati , si sa-mi spune-ti parerea voastra . Daca va place ca am inlocuit personajul principal , sau daca nu . Si , daca mai are rost sa mai continui ficul asta . Pentru ca daca nimeni nu-l citeste , nu mai are rost sa mai continui cu scrisul nu ? Fiindca mai am chestii de facut in afara de a scrie ficuri pe care nu le citeste nimeni . Asa ca ...................... pe data viitoare , POATE !

6 comentarii:

Anonim spunea...

Stii ce parere am eu despre schimbatul personajelor? Parerea este urmatoarea: mie imi place sa imi creez propria imagine despre personaje. Este mai captivant asa. Fiecare este liber sa isi lase imaginatia sa curga, niciodata nu ma uit la fotografii. Da sunt interesante si ce alege scriitorul, dar cum am mai scris important este ca fiecare sa lase frau liber imaginatiei. Ficul este interesant. si mi-ar place sa termini povestea chiar daca e sa fiu numai eu cititoare. Pupici si sa stii ca eu o sa astept sa postezi urmatoarele capitole.

Roxanne_Dreamer spunea...

Anonim are dreptate
:)

andreea spunea...

hey sa nu te lasi de fic eu il citesc chiar daca un pic cam tarziu dar il citesc si cred ca mai sunt persoane care il citesc doar ca nu lasa comentari eu de exemplu citesc o gramada de ficuri si pana acum cateva zile nu lasam comentari dar uite ca acum las

KittygoesFoxy spunea...

la fel ca si andreea.:)

AndaAnduta spunea...

Sti ce nu imi place la povestea ta?? Nu imi plac capitolele. Si sti de ce?
Pentru ca sunt prea SCURTE. Mereu ma lasi in pom si as vrea parca sa citesc la nesfarsit, dar tu in schimb nuuuuuuuu!! Trebuie sa ma pui sa dau pe urmatorul capitol :)) Tztz sa iti fie rusine :P

Bya spunea...

Sunt foarte curioasa cum va proceda Taylor cu razbunarea lui...
Imi place ficul tau, dar, intr-adevar, capitolele sunt prea scurte!