Persoane interesate

sâmbătă, 26 mai 2012

Capitolul 9.O lectie binemeritata si multe intrebari


 
         Cantina era la fel de aglomerata pe cat credeam . M-am asezat la rand , in spatele lui Jake , sa-mi iau ceva de mancare incercand sa ingnor privirile si susotelile din partea copiilor . De ce trebuia eu sa fiu la un liceu ? Sa fim seriosi ! Nu puteam sa fiu intr-o facultate , sau ceva ? Dar nuuu… de ce sa-mi faca ceva pe voie Phill ?
 - Deci , vii sa ne asezam la o masa ? Ma trezi jake din ganduri ,
-- Aaa… da , sigur , am spus putin incurcata .
 L-am urmat pe Jake la o masa destul de retrasa , la care se aflau mai multe persoane .
-- Hei lume , ea e Bella , … dar probabil ca deja stiati asta , a spus Jake zambind . Ia un loc , mi-a spus mie aratand spre scaunul de langa el .
M-am uitata la colegii de masa si nu am ramas prea impresionata . Pareau niste persoane … normale . Nu genul care se agata de fiecare barfa si o exploateaza la maximum . Apoi , mai erau si cativa care pareau cam timizi , deci mi-am spus ca era de bine .
-- Bella , ei sunt : Angela , Eric , Marc …..
 Si multe alte nume care nu le-am retinut . Ei  mi-au adresat cate un salut , sau doar au zambit politicos .
-- Uhm … Bella , cred ca iubitul tau este cam gelos , a spus tipul chinez care … cred ca il chema Eric .
Eu mi-am intors capul , la timp pentru a vedea familia Cullen intrand in cantina . La fel ca si in parcare , pareau la fel de maiestosi , si … perfecti , cum numai niste vampiri pot fi .
Of , ce proasta sunt ! Ce ar cauta niste vampiri la scoala ?
 
Insa mi-am dat seama ca nu la edward se referea caci Mike practic ma gaurea cu privirea lui fioroasa .
M-am intors cu fata la masa zambind ironic .
-- Mda …
-- Mike e doar gelos ca Bella sta cu noi si l-a respins , spuse Jake  lamurind situatia in locul meu .
-- Ohh … se auzira mai multwe exclamatii din partea celor de la masa .
-- Oh , si nu a-ti auzit partea cea mai tare , a spus Jake . I-a pus pe niste tipi sa “ se ocupe “ de mine  de frica sa nu-i fur “ iubita “ .
   La aceasta afirmatie , capul meu s-a ridicat instantaneu in sus spre Jake cu o spranceana ridicara . Am vrut sa il iau la intrebari , insa imediat o voce mi-a distras atentia .
-- O , buna … Bella , spuse cea mai enervanta voce din lume .
-- Buna , Mike , am spus cu sila si refuzand sa ma uit la el .
-- Ce stai cu fraierii asta ? Spuse uitandu-se la cei de la masa , insa am observat ca nimeni nu a comentat .
-- Hei , cine te crezi sa vii aici si sa ne insulti cand nu ri-am facut nimic ? Intreba Jake furios .
-- Oh … micutul bastinas nu si-a invatat lectia de dimineata ? Intreba Mike facand o fata suparata de catel plouat . Pai daca e asa , voi avea grija sa tii minte cu cine vorbesti , data viitoare .
 
Si atunci nu am mai reusit sa ma stapanesc . M-am ridicat furiasa de la masa , si m-am intorc cu fata spre Mike , castigand astfel toata atentia cantinei .
-- Stii Mike ? Am crezut ca esti doar un ingamfat fara scrupule si coloana vertebrala , insa …. acum chiar mi-ai dovedit-o , am spus tare si clar astfel starnind niste “ Ooo-uri “ din partea celor ce ascultau .
-- Ce e puicuţo ? Crezi ca poti sa vorbesti cum vrei cu mine doar pentru ca esti draguta ? Sau crezi ca pampalaul asta de aici – arata spre Jake  - te poate apara ?
 Atunci si Jake se ridica nervos gata-gata sa-i de-a un pumn , insa eu l-am oprit .
-- Defapt , sa stii ca pot sa-mi port si singura de grija – multumesc foarte mult , am spus uitandu-ma cu ochii mijiti la Mike .
- - Oh , da ? Si ce poti tu face … - se aproprie de mine – ….ca sa … - si-a pus mana pe talia mea - … ma opresti ? Termina el .
-- Oh , pai …- am spus eu gandindu-ma putin - … poate , asta ! Am spus prinzandu-l de mana si rasucindu-l , l-am aruncat prin aer pana in partea cealalta a cantinei , facandu-i pe toti sa se uite cand la mine , cand la el ,  speriati .
 Eu doar m-am asezat la masa si mi-am reluat pranzul de parca nimic nu s-ar fi intamplat .
-- Ce-a fost asta ? Intreaba Angela cu rasuflarea taiata , de parca ii era frica de mine .
-- Aaa… lectii de karate si Tai Quand do . Stiti voi … toate fetele ar trebui sa stie cum sa se apere , am spus eu gesticuland neinteresata cu furculita prin aer .
-- Ok … deci , unde ramasesem cu conversatia ? Ah , da .. La proferoara de romana …
 Insa  nu am mai scultat nimica , preferand sa ma afund in propriile ganduri .
 
  Din perspectiva lui Edward :
 
  Waw ! Fata aia … Bella Swan tocmai l-a aruncat pe pustiul ala Mike in partea cealalta a cantinei fara pic de efort ? Ceva nu era curat la mijoc , decat daca … Nu …. Nu putea .
Sau …
-- Frate , ati observat ce tocmai s-a intamplat ? A intrebat Emmet pe un glas incet , cum comunicam deobicei .
-- Da … asa ceva mai ca nu e posibil decat daca … spuse si jasper.
-- Nu aici ! Am spus eu autoritar . Acasa vom vorbi cu Carlisle , am spus eu .
 
 Dar ceva sigur era la mijloc . In primul rand nimeni nu pare a sti de unde vine ea mai exact , sau unde ii sunt parintii , si in plus , se pare ca “ darul meu “ nu are efect asupra ei . Nu-i pot citi gandurile , oricat de concentrat as fi asupra ei .  Trebuie sa ajung cat mai repede acasa si sa vorbesc cu Carlisle . El va sti ce e de facut .
 Si tocmai atunci , am observat ca soarele avertiza sa iasa dintre nori , deci va trebui sa plecam acasa de urgenta , sa nu trezim suspiciuni in legatura cu existenta noastra .
-- Baieti ! Trebuie sa plecam …
-- Stim Edward , spuse Alice . Ai uitat ca ti-am spus asta dimineata ? Ah , da .. Am uitat sa mentinez ca sora mea e un fel de clar vazatoare ? Doar ca vede doar viitoarul .
 
-- Bine , sa mergem deci , pana nu va fi prea tarziu , spun eu ridicandu-ma de la masa , fiind urmat de ceilalti .
 
~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~
 
-- Deci Carlisle , nu stim cu adevarat ce e cu fata asta noua , spuse Alice .
-- Deci sa inteleg ca a aruncat un pusti prin aer fara pic de effort , pana in capatul opus al cantinei , a spus el meditativ .
-- Da . Noi suspectam ca ar fi un vampir . Insa nu prea are relevanta din moment ce … arata vie , spuse Jasper .
-- Asta poate fi “ mascat “ daca este destul de barana ( avand destula experiata ) si foloseste destul machiaj , spuse Alice , iar Calisle o aproba .
-- Daca ar fi destul de batrana , atuci ar sti ca nu prebuie sa spea asa aproape de oameni , am spus eu . In plus , e si mai ciudat ca nu-I pot citi mintile .
-- Nici eu nu-i pot vedea viitorul spuse Alice , incruntandu-se .
-- Atunci ar putea … - spuse Carlisle facand ochii mari fiind acum luminati – dar e prea tanara … insa …
-- Ne spui si noua ? Ii ruga Alice .
-- Ce vreau sa spun este ca … inca de cand eu eram cu Volturii , exista un fel de agentia secreta , alcatuita din oameni foarte bine antrenati , dotati cu cele mai moderne arme , speciatizat  in uciderea vampirilor . Insa daca e asa cum spuneti voi , nu are cum sa fie si ea , din moment ce e inca la liceu . Din armata fac parte doar oameni foarte bine antrenati , si cu o experienta foarte vasta . Probabil ca doar a luat lectii de karate sau … orice a zis ea .
-
 
-- De regula da , fiindca le pun un fel de cip care ii ajuta pe cei din agentie sa-i localizeze oriunde s-ar afla , SI pentru a fi capabili sa respinga orice “ talent “ , spuse Carlisle .
-- Dar asta ar putea avea sens ! Spuse Rose .
-- Da ! Si ce daca e asa de tanara . Poate a fost un fel de …. Super-geniu si a avansat repede , spuse si Emmett .
-- Dar asta ar putea fi destul de improbabil …. Incerca Carlisle , insa Alice nu-l lasa .
-- Hai Carlisle . Alta explicatie nu prea avem .
-- Ar trebui sa fiti foarte prudenti in jurul ei totusi , spuse acesta . Nu vrem sa ne dam de gol , sau mai rau …
-- Mai rau ? Spuse si esme .
- - Ar putea sa ne omoare pe toti daca ar afla ce suntem cu adevarat .
-- Oh Carlisle ! Poate … ar trebui sa ne mutam ? Din nou ?
-- Nu ! Am spus eu dintr-o data . Adica ... Nu cred ca e o idee bune , fiindca asa am starni si mai multe zvonuri si ea si-ar da seama ca ceva nu e in regula cu noi , am spus .
--Edward are dreptate . Plus ca daca cei din agentie ne gasesc , nu ne vom putea ascunde niciodata  de ei . Asa ca va trebui sa mergeti in continuare la scoala si sa va purtati cat de normal posibil , spuse Carlisle .
 
__________________________________________________________
 
O saptamana luuuunga , cat o zi de post :( Imi pare rau ca nu am reusit sa postez saptama trecuta . E vremea tezelor acum si nu prea mai am timp si de scris . Insa chiar si asa am reusit sa scriu doar la ficul asta . Sper sa intelegeti si sa-mi lasati si vre-un comm daca mai sunteti pe aici , ca sa stiu pentru cine mai scriu :)
  Oricum , de acum va fi putin mai liber ( adica dupa saptamana asta cand voi termina cu toate tezele ) si voi avea timp sa recuperez . Sper doar sa am chef si imaginatie :D
    V-am pupacit pe toti :-* :X
- Si deci , oamenii din acea agentie antivampiti , erau imuni la “ talentele “ vampirilor ? continua Alice .

5 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

of!!!!imi pare rau ca ai avut o saptamana grea!!!
dar capitolul a fost grozav!!!!of!!!!cate informatii noi....abia astept next-ul!!!

Law spunea...

deja si-au dat seama ce ar putea fi bella:)
fain,de abia astept urmatorul,ce sper sa fie mai lung:D:D

dya spunea...

Super!Abia astept sa vad ce se va mai intampla!Astept sa vad ce reactie va avea Bella cand afla ca Edward e vampir!:):):)

issaissabella spunea...

wow!!!! deci iubesc aceasta poveste de cand am citit rezumatul, deci astept next-ul cat mai curand-si inca ceva-de-abia mi-am facut cont pe blog spot, si pot spune ca iubesc de-asemenea si cealalta poveste a ta, povestirile unei tinere....

AndaAnduta spunea...

Oooh ce capitol...WOW! Abia astept sa postezi next-ul >:D<
Hugs!~AndaAnduta