Persoane interesate

vineri, 30 decembrie 2011

Epilog

Si iata ca am ajuns si la ultimul capitol . Ce sa mai spun ? Sper ca va placut ficul meu si sa speram ca voi avea destula imaginatie cat sa mai fac cateva :) Stiu ca nu va pace nota de autor prea lunga ( stiu , si pe mine ma plictiseste cateodata sa o citesc :D ) asa ca ............
  V-am lasat sa cititi !

__________________________________________________________________

Dpdv. Jane :

Seara deja se lasase peste micutul oras . Masina mergea cu viteza , iar eu inca nu stiam ce avea JG de gand .
Deodata , el a oprit masina langa un fel de baraj .
- Am ajuns , spuse el zambindu-mi .
Am coborat din masina , sa ma uit mai bine . Ce vroia sa-mi arate ? In fata nu era decat un fel de balustrada . Cand am mers mai aproape , am putut sa vad lacul . M-am uitat putin imprejur , si am observat ca nu era nimeni . Dar cine ar mai fi la ora asta pe strada ? Si pe frigul asta  de Decembrie ?
Am vazut ca JG a stins farurile masinii , acestea fiind singura sursa de lumina . M-am panicat putin .
L-am simtit cand a venit langa mine si s-a sprijinit si el de balustrada . Incercam sa-i vad fata , care era luminata doar de luna .
    Dupa un moment , a inceput sa vorbeasca .
- Stii , Jane , de cand te-am intalnit , ...... am simtit ... ca ceva ne leaga . Nu-mi pot explica . Stiu doar ca te plac . Adica .... te plac mult . Si mi-ar placea sa stiu daca si tu simti acelasi lucru pt mine , spuse el continuand sa se uite la luna .
   Parea ca e din nou acea seara in care ne-am intalnit .
Insa eu ... il plac ? Adica stiu ca-l plac , insa o fac cu adevarat ? Sa fiu sincera , imi place de el mai mult decat un prieten . Insa nu stiu de ce ma tot gandesc la Taylor . Nu-mi pot Explica de ce tot mi se strecoara in ganduri . Insa el nu ma place , iar eu nu il plac . Cel putin , asta cred .

- Jane ? spuse JG trezindu-ma din visare . Nu trebuie sa-mi raspunzi acum . Nu te pot obliga sa ma placi  daca tu nu simti asta ....
- Nu ! Adica , nu trebuie sa ma mai gandesc . Cred ca .... te plac , am spus eu puntin cam nehotarata . Da , te plac mult , am spus eu , insa nu stiam pe cine vroiam sa conving mai mult . Pe el , sau pe mine ?

 El doar a zambit , si s-a apropiat de mine . Mi-a atins obrazul cu mana lui , iar eu m-am lasat cuprinsa de vraja .
- De asta m-ai adus aici ? am intrebat .
- Pe de o parte .... spuse el .
Poftim ? Ce vroia sa spuna cu asta ?
- Vroiam sa-ti arat asta de fapt , spuse el si arata in fata noastra .
Dupa cateva clipe , am vazut ca pe partea cealalta a lacului se vedea orasul luminat de milioane de luminite . Arata frumos . Era prima oara cand vedeam orasul in felul asta . Arata ..... magic .                                  
- Iti place ? ma intreba JG , care acum ma lua in brate .
- E perfect , am spus eu mai mult pt mine .
Mi-am odihnit capul pe umarul lui si am continuat sa ne uitam la oras .
Era o priveliste impresionanta . Felul in care luminitele erau reflectate in lacul negru .

    Dupa cateva minute , mi-am ridicat privirea spre el . Se uita la mine . Amandoi ne uitam unul in ochii celuilalt . Am vazut ca incepe sa se apropie , asa ca am inchis ochii , asteptand sa-i simt buzele peste al mele . Asteptarea lua sfarsit si acum , buzele noastre se contopeau intr-un sarut .
  Imagini cu chipul lui Taylor imi apareau in fata ochilor . M-am incruntat , incercand sa le alung . Nu doreau sa plece . Sau poate ca eu nu doream .


       



                                   ******

Dpdv, Taylor :

 Eram la scoala . Ca o zi obisnuita din saptamana . Abia am reusit sa ma trezesc dimineata cu nenorocitele alea de somnifere . Cosmaruri peste cosmaruri m-au facut sa fiu mai obosit ca niciodata . Mai bine nu ma mai culcam , daca stiam ca voi fi mai obosit .
    Toata noaptea m-am zvarcolit in pat , si am transpirat , si ...... Slava cerului ca nu am ajuns sa plang ca o fata . Am visat-o pe Jane , cu chinezul ala . Erau impreuna , dar apoi decorul s-a schimbat , si el era cu altcineva , si Jane plangea . Apoi am vrut sa o iau in brate sa o linistesc , insa ea nu ma lasat si mi-a spus ca ma uraste , si .... totul e in ceata .

    Am mers eu pe hol , obosit , si ganditor , si mai ca era sa dau peste Alex .
- Wow ! Mai usurel . Care-i graba ? ma intreba ea .
- Scuze . Doar ca ... nu am dormit prea bine , atata tot .
- Aha , deci sa presupun ca nu stii noua veste , nu ? intreba ea .
- Ce veste ? am intrebat eu mirat .
- Jane si JG sunt .... IMPREUNA !  Nu e minunat ? Trebuia sa-i fi vazut fata lui Christine ! Avea niste ochi .... Si abia astept ziua de maine , cand o sa o vad in trening . Abia astept ! spuse Alex chitaind de fericire si sarind in sus .
 Nici nu am mai asteptat sa spuna ceva ca am trecut pe langa ea in graba indreptandu-ma .... undeva . nu stiu sigur , insa vroiam sa o vad . Nu putea sa fie adevarat . Aproape ca am alergat pe hol , pana can am vazut-o .
  Era chiar acolo , iar JG o tinea cu o mana de talie . Vorbeau cu cineva , si pareau foarte fericiti impreuna .
Eu stateam ca un prost , ca o statuie , si ma uitam la ei .
Eram eu prost , sau aveam vedenii ? Sunetul clopotelului ma trezise din visare . Am vazut cum JG ia dat un mic sarut pe buze  lui Jane , apoi s-au despartit .
    Nu mai puteam suporta . Am iesit , din liceu , m-am suit in masina , si am inceput sa merg cu cea mai mare viteza . Nu stiam unde mergeam . Vroiam doar sa ma descarc de toata prostia asta .
Nu stiu cand am ajuns la marginea unei paduri . Am oprit motorul si am coborat . Am inceput sa merg prin padure , pana am ajuns intr-o poenita . M-am pus in genunchi , si am inceput sa tip cat puteam eu de tare !
 Cat de idiot am putut fi . Am crezut ca si ea ma place ! Dar .... STAI . Eu o placeam pe ea ? Nu . Nu o placeam . O iubeam . Nu vroiam sa recunosc asta , dar o iubeam . Si nu mi-am dat seama decat dupa ce am pierdut-o .
      Nu stiu cat am ramas acolo , insa stiu ca deja se innoptase , iar ai mei cu siguranta erau ingrijorati .
M-am ridicat de pe iarba uscata , dar  umeda , si m-am intors la masina mea , intorcandu-ma acasa .

~~~~~~~~~~~~~ Dupa cateva saptamani ~~~~~~~~~~~~~

Acasa la mine era un haos total . Eu nu am mai vorbit cu nimeni de ceva timp , m-am izolat practic in camera mea , la scoala eram prezent doar fizic , iar oboseala punea stapanire pe mine . Cosmarurile continuau , mereu si mereu . De fapt era doar unul si se repeta . Ajunsesem sa-mi fie frica sa adorm .
   Astazi era o zi " speciala " din cate am inteles . Jane era aici . Cel putin asta am auzit . Nu am iesit din camera sa o vad .
  Cum camera mea era foarte aproape de cea a lui Alex , muzica se auzea foarte tare , iar eu nu puteam sa ma concentrez pe cartea ce o citeam . Asa e ! Am inceput sa citesc carti mai nou . Dar partea naspa e ca-s numai din alea siropoase , cu happy end , in care cei doi indragostiti traiau fericiti pana la danci batraneti . Ce prostie !
  Am aruncat cartea pe pat , si am deschis usa .
Cu pasi rigizi , m-am apropiat de camera lui Alex . Am ciocanit la usa , si o Alex extrem de fericita mi-a deschis .
- Hai fratioare , ce te aduce pe aici ? ma intreba ea.
- Alex , ce-i cu muzica asta data la maxim ? am intrebat-o .
Ea a deschis usa larg , si am vazut-o pe Jane , care se privea in oglinda . Arata ... superba .
- Jane vrea sa-i faca o surpriza lui JG , asa ca a venit la mine sa o ajut , spuse Alex .
Jane s-a intors , uitandu-se la mine .
- Oh , buna ! spuse ea , parca pe un ton de regret .
- Surpriza ? am intrebat-o eu pe Alex .
- Da ! Vezi ... astazi fac 1 luna de cand sunt impreuna , si JG are un concert tocmai in cealalta parte a orasului , iar Jane vrea sa se duca acolo , sa-i faca o surpriza , spuse Alex . Nu-i asa ca e adorabil ? intreba ea vizatoare .
- Mda ... foarte ! am spus eu si m-am intors in camera mea .

   Ce ? Se va duce sa-i faca o surpriza ratatului aluia ? Arrrrr !!!!!!! Ce nervi am . Nu  pot .... sa accept asta . Nu mai suport . El nu o merita ! NU o voi lasa ! O iubesc ! Trebuie macar sa stie asta .  Poate ... poate si ea .... Of ! Imi fac prea multe sperante . Poate ma fac de ras in fata ei , si o dau in bara . Voi arata ca un ratat indragostit . Dar trebuie macar sa stie , nu ? Si daca nu o sa vrea sa ma accepte , atunci am sa o las in pace sa traiasca fericit cu chinezul ala .
  Insa pana sa ma hotarasc eu ce si cum sa fac , am auzit masina lui Jane , care plecase .
Ce sa mai fac acum ? Sa ma duc  dupa ea ? Dar nici nu stiu unde e concertul ala stupid .
- E chiar langa Mall , spuse o voce cunoscuta .
Mi-am ridicat privirea si am vazut-o pe Alex , care statea sprijinita de usa mea , tinand in degete cheile de la masina mea .
- Ce ? am intrebat eu confuz .
-Concertul este exact langa Mall . Haide Taylor , esti fratele meu ! Doar nu credeai ca poti ascunde ceva de mine ! Acum dute dupa ea si spune-i ce simti ! spuse ea pe un ton cald .
Am trecut pe langa ea , i-am luat cheile din mana si am pupat-o pe obraz , iesind repede din casa .
Am accelerat cat am putut si am reusit sa ajung la concert .
  Am reusit sa o vad pe Jane in fata mea , si m-am luat dupa ea . Era aglomerat asa ca nu am reusit sa ma aproprii  de ea . Muzica rasuna tare , iar tipetele enervante , il aclamau pe chinez . Sau ma rog , coreean . Am vrut sa o strig , insa cu siguranta nu ma putea auzi .
  Deodata , tipetele s-au intetit , iar JG se apropie de marginea scenei . Se opri din cantat si se uita la multime .

- Si acum , as vrea sa dedic urmatoarea melodie , iubitei mele care se afla in aceasta seara alaturi de mine ! spuse el .
Am ramas cu gura cascata . Parca el nu trebuia sa stie ca Jane e aici . Trebuia sa fie o surpriza . Sau am ratat eu ceva ?
M-am intors spre Jane care se uita si ea mirata  . Oare a vazut-o in multime ? Dar apoi , fata lui Jane se transforma in una fericita . JG se uita peste multime .
-  Vreau sa o invit pe scena pe cea care mi-a furat inima inca de cand ne-am vazut ! spuse JG . As vrea sa o chem pe scena pe .......
Frate , dar asta avea texte . Poate scria si poezie , sau ........
- Pe Sasuke ! spuse el dintr-o data , si toata luma a inceput sa tipe . reflectorul se oprise pe o coreeana , care era super fericita si care inainte spre scena .
   Mi-a cazut fata . La propriu . Tipul asta umbla cu 2 ? Wow ! Acum a dat de belea , m-am gandit eu .
M-am intors sa o vad pe Jane , insa ea nu mai era  acolo . Am fugit din multimea care inca mai tipa , si am inceput sa o caut .
  Am alergat nestiind exact incotro , pana am ajuns intr-un loc de joaca . Acolo am vazut-o , asezata intr-un leagan , plangand .
 In momentul ala imi doream sa fac orice numai sa nu mi se adevereasca visul .
 M-am apropiat de ea , si m-am pus in leaganul de langa . Cand m-a simtit , s-a uitat speriata la mine .
- Ce cauti aici ? intreba ea , cu vocea tremurand si cu lacrimi in ochi .
- Stau , am spus eu uitandu-ma inainte .
Imi era teama sa ma apropii . Daca ma va respinge si-mi va spune ca ma uraste asa ca in visul meu ?
- Imi pare rau , am spus dupa un moment .
- De ce ? De ce sa-ti para rau ? am intrebat ea furioasa . Tie nici macar nu-ti pasa , ai uitat ?
- Nu , n-am uitat ! , insa nu-mi amintesc sa fi spus cava de genul .
- Si atunci pt ce iti ceri scuze ? intreba ea .
- Pt tot ce ti-am facut , pt tot ce ai indurat din cauza mea , pt ........ pt tot , am spus sincer uitandu-ma la ea .
Am ramas uitandu-ne in ochii celuilalt , parca hipnotizati . Insa ea a rupt contactul vizual , intorcandu-se cu fata inainte .
 Am ramas in liniste cateva minutea .
 Am observat ca a inceput sa tremure de frig , deoarece nu era decat intr-o amarata de rochita , iar afata era aproape Decembrie .
 M-am ridicat , si m-am lasat jos in fata ei , punandu-i geaca mea de piele pe umerii ei .
Ea si-a ridicat privirea , astfel ca doar cativa centimetri ne mai desparteau fetele . Am crezut ca imi va spune sa o las singura , insa ce a facut , m-a surprins si pe mine . S-a aplecat ata de repede incat abia am observat-o si si-a presat buzele de ale mele . Cel mai dulce sarut , as putea spune . Mainile ei au ajuns dupa gatul meu . Cu o mana o tineam de talie , iar cu cealalta ii mangaiam obrazul . Cand lipsa aerului si-a facut prezenta , am ramas la fel de apropiati . Mi-am odihnit fruntea pe a ei si am ramas asa , uitandu-ne unul la celalalt fara sa spunem nimic .
- Jane ? am spus eu uitandu-ma la ea .
Avea ochii inchisi , si buzele intredeschise .
- Ssssss...... spuse ea . Mai lasa-ma sa mai visez inca un minut , a spus ea aproape soptind .
- Dar daca ti-as putea indeplini visul ? am intrebat-o eu tot in soapta .
Ea isi deschise ochii si se uita la mine .
- Uitate in sus , am spus .
Si-a ridicat privirea , si a vazut cum milioane de fluturi de zapada cadeau din cer . A zambit uitadu-se la ei , apoi si-a intors privirea la mine .
 M-am uitat in ochii ei , si m-am apropiat de ea incet , si am inceput sa o sarut din nou .
Sfarsit !

_________________________________________________________________________________

Deci .... asta a fost sfarsitul ! Nu siu daca v-ati asteptat la altceva , sau daca v-am dezamagit , insa imi doresc mult sa stiu ce parere a-ti avut ! Eu sper totusi ca nu v-ati pierdut timpul degeaba , si ca am reusit , prin stradania mea sa fac ceva frumos .

Astept comentarii , macar acum de sfarsit , daca pana acum nu a-ti facut-o ( ma refer la cei care citesc dar nu comenteaza ) , Deoarece , eu nu fac o intrecere de genul " Cine are cele mai multe comentarii " . Insa vreau sa vad si eu , cam cate persoane mi-au citit ficul . Pt linistea mea sufleteasca !

Si, chiar daca nu mi-am dorit sa fac o NA de jumatate de pagina , nu uitati sa-mi spuneti daca mai vreti sa ma apuc de vreun fic , si ceva idei .
Gata , am terminat :D V-am lasat ! Kisses and hugs ! And see you next time !

14 comentarii:

veve spunea...

ahhhh......
sa sfarsit....
normal ca veau sa mai incepi un fic......:D:D:D:D:D.....plzzzz
a fost atat de frumooosss......
si a ramas cu taylor.......iiii te iubesc.......
xoxo...
p.s.spor la inspirazie pt urmatorul fic;)))

andreea spunea...

normal ca m-ai vreau un fic
pacat ca s-a terminat dar a fost un fic minunat mai ales finalul

KittygoesFoxy spunea...

"chinezul":)))))
Mi-a placut mult sfarsitul ales de tine, ai facut o treaba foarte buna. Ma bucur ca Jane a ramas cu Tyler, chiar e...super.
Cat despre alt fic, atata timp cat esti sigura ca ai idei si ca vei putea constri o noua poveste, ai sustinerea mea! Stiu ca mai ai o poveste inceputa, insa timpul nu malasa sa o citesc. Promi ca atunci cand voi avea, citesc si comentez.
Pupici!

Queen Bee spunea...

Wow.. A fost foartee bulversant la inceput...Chiar am crezut ca o sa ramana cu JG! iar Sasuke nu e un baiat ? ;)) Oricum frumos final si o poveste perfecta parca scoasa din realitate..
Ma bucur ca Tyler a ramas in final cu Jane..Chiar se potrivesc! Iar o noua poveste ar fi o idee excelenta !
Pupicii ! :-*

Lauraღ spunea...

In primul si in primul rand despre capitol. Unul extraordinar,nu e frumos ce i-a facut JG lui Jane,iar sfarsitul nici nu se putea unul mai frumos.
Acum despre fic in general. Mi-a placut s-a realizat actiunea in fiecare capitol,personajele sunt unele foarte reusite,iar melodiile pe care le-ai postat la unele capitole sunt minunate.
Ce sa mai zic...Felicitari pentru fic si asteptam cat de curand unul nou.
Mult succes!!
x.o.x.o Laura

antonia spunea...

phiuuuuuuu...ce bine ca pana la urma au ramas impreuna..dar mai vroiam:(....si oricum nu imi vine sa cred ca JD i-a facut asa ceva....idiotul(chiar daca il iubesc tot nu imi vine sa cred) oricum super ficul

Miranda. spunea...

o sa spun ceva foarte simplu, ce cred ca spune deja tot. Avut o "viata incurcata ". Mi-a parut rau ca s-a terminat.

issaissabella spunea...

wow!!!! ce pot sa-ti spun???? ficul acesta a fost super-chiar nu m-am asteptat sa ramana cu taylor-speram sa ramana cu jang-geum, dar io n fine.....

AndaAnduta spunea...

Sasuke? =)) Chiar nu stiam cum o sa ii pui impreuna pe Jane si Jake, dar cand am vazut faza cu scena am inceput sa rad cu LACRIMI. Super finalul. Super fic, adica toate povestile tale sunt frumoase, asa ca nu stiu la ce ma puteam astepta ;))

Sweet Lemon spunea...

Am citit si povestea asta si sa stii ca asta e de-a dreptul geniala :D:x
Cam brusc finalul, dar bine ca e cu Taylor si nu cu JG! <3 De l;a inceput pana acum se gvede ca ai evoluat. La inceput avea niste capitole ataaat de scurte! Iar acum ditamai capitolele :x
O sa mai citesc fic-uri de ale tale zilele astea, ca tot am timp liber :D
Kisses!

Stephany spunea...

Multumesc , multumesc :D
Si stiu ca la inceput eram GROAZNICA dar pana si eu observ ca am evoluat . ma gandeam ca intr-o zi sa refac ficurile / povestile , insa parca nu ma indur , caci asa imi aduc aminte de unde am plecat :)

lory96 spunea...

inca un fic te ruoggg. mi-a placut foarte mult. eu as vrea urmatorul fic cu bella si edward,doar imi spun parea:)

Bya spunea...

Ai felicitarile mele, draga mea scriitoare. Esti foarte talentata si ai imaginatie, si m-ai surprins placut cu acest fic superb!
A fost minunat, de aceea indraznesc sa-ti spun sa continui sa scrii fel de fel de poezii si, daca se poate si esti de acord, as dori sa scriem ceva impreuna ;) De mult am in gand sa ma apuc de scris, dar, din pacate sau din fericire, nu am avut curajul. Vazundu-te pe tine si talentul tau, citindu-ti creatia literara, m-am intarit putin..
Ei, ce spui?
In orice caz, eu iti multumesc frumos ca mi-ai bucurat privirea si pasiunea de a citi cu un astfel de fic.
Numai bine si mult succes in continuare!
Bye! :-h

Stephany spunea...

Waw ! Ma BUCUR mult de tot :) Esti o scumpa si iti multumesc pentru toate vorbele bune si toate comentariile ;)
Mai vb pe mess :) :* :* :*