Persoane interesate

joi, 5 ianuarie 2012

Fic ...fic...ficuri ?

Hei !
Iata ca m-am intors ( nu ca as fi plecat undeva :D ) . Acum cateva minute stateam pe aici si ma plictiseam , si ... ma gandeam ce as mai putea scrie . Ce povesti as mai putea inventa si .... sa va spun drept , nu prea am cine stie ce idei stralucite :(  M-am gandit , si m-am razgandit ... si am ajuns la concluzia ca .. mai bine va las pe voi sa alegeti . Eu va voi lasa mai jos cateva rezumate , si va voi lasa pe voi sa decideti . Nu astept musai comentarii , ci puteti vota numele ficului in .... chestia aia pe care habar nu am cum sa o numesc ( poate chenar ? ) din coltul din dreapta , sus , pe care il voi afisa imediat ce voi publica aceasta postare .
    De asemenea , v-as ruga , sa " dati de veste " despre ceea ce vreau sa fac aici . De data asta , va voi lasa ... cateva zile sa decideti ce vreti sa cititi , apoi , care fic are cele mai multe voturi ...stiti voi ... va castiga privilegiul de a-mi bate capul cu el si sa il scriu .
      Deci ... va las mai jos rezumatele si astept sa votati !!!
( PS : Nu ca abia acum am descoperit culorile , insa cred ca v-am plicisit cu nota mea de autor super-mega-ultra lunga asa ca am vrut sa va distrag putin :D )




Pregnant at 19 ( Cam lipstit de inspiratie , stiu ! )
Titlul spune cam tot , nu ? Insa voi lasa si un scurt rezumat :

     Isabella Marie Swan . Cea care fusese o adolescenta aparent normala , nefiind nici rebela , insa nici Miss Perfectiune . Isi petrecuse ultimii 19 ani langa parintii sai iubitori , insa acum era nevoita sa se desparta de ei , pentru a se duce la facultate . Stia ce o sa se intample . Petreceri , cubluri , droguri , bautura ....baieti ! Isi promisese atat ei , cat si parintilor ei , ca se va tine departe de toate " tentatiile " . Asta si sperase , pana sa-l cunoasca pe El . Edward Anthony Cullen . Cel mai frumos , cel mai dragut , ... cel mai adorat , cel mai "vanat " baiat din tot orasul . Stia asta , si totusi ... nu i-a putut rezista . A devenit si ea una dintre ele . Una dintre sutele de fane .
   Insa ... o noapte poate schimba asta ? Nu prea cred . Insa ....cine stie ?





My angel without wings ( Nu e cine stie ce nume , insa poate il voi schimba)
 Nu are numic de-a face cu vreaun inger , daca la asta v-ati gandit .

Bella Swan . O tocilara fara doar si poate . Nimeni nu vorbeste cu ea , nimeni nu o baga in seama . Poate e mai bine asa atat pentru ea , cat si pentru restul din jurul ei . Insa , atat trecutul , cat si prezentul , ii ascund secretele . Oare o fi vreun iubit ? Oare vreun admirator ? Oare are ceva de-a face cu Edward Cullen , cel mai sexy baiat din scoala si totodata iubitul majoretei sefe ?
   Sau poate .... o relatie ascunsa ? Cert e ca o tipa aparent plictisitoare are cam multe secrete , nu credeti ?
   Desi nu as fi vrut sa dau atatea detalii , am sa va mai spun ceva . Viata de liceu poate parea dura . Insa nimeni nu stie ce se ascunde in dulapul unei tocilare . Crede-ti ce vreti . Eu una nu va mai spun absolut nimic .



The amnezic ! ( nu sunt sigura daca asa se scrie amnezica in engleza , insa nu am gasit altceva )
 Ce spuneti de o amnezie ? Un subiect destul de interesant ?

Isabella Swan este una dintre cele mai dorite fete din Forks . Toata lumea stie asta . Chiar si Edward Cullen , cel mai dorit barbat . Ei sunt cei mai doriti . Toata lumea ii adora si vor sa fie cu ei . La o asa reputatie , ai zice ca cei doi ar face o pereche grozava , nu ? Ei bine , Bella nu este de aceeasi parere . Edward si Bella clar nu se suporta . Ei bine , daca pana acum v-ati obisnuit cu o Bella inocenta si cuminte , care e prietena cu toti , nu ati venit in locul potrivit !
  Aceasta Bella este cea mai superficiala fata . Sefa grupului de usuratice ( nu vreau sa folosesc un cuvant mai vulgar ) al liceului din Forks , se pare ca este cea mai dorita de baieti , insa cea mai urata de fete . Se comporta grosolan cu toata lumea care indrazneste sa ii stea in cale , si nu rateaza nici o ocazie din a umili pe cineva , si a arata cine este cea care detine puterea .
   Insa ... cand un mic accident , o aduce intr-un spital , toata viata ei se schimba . De ce spun asta ? Pentru ca nu mai stie nici macar cine e . O amnezie temporara ! Spun doctorii . Insa , isi va recapata memoria la timp ? Isi va reveni vreodata ? Iar Edward Cullen ... ce va face ? Va incerca sa profite ? Multe intrebari , si putine raspunsuri !


Who am I ? ( fara prea multe indicii , nu ? )
Asta nu are nici o legatura cu ficul de mai sus . De data asta , m-am gandit si la ceva fantazy !

Bella era o fata absolut normala . Avea multi prieteni , o familie fericita , o masina scumpa ,  un iubit perfect si ... cam tot ce isi dorea o fata de 18 ani . De ce spun ca avea ?
Pentru ca se pare ca soarta avea altceva in plan . Un accident de masina , m-ai precis . Insa nu unul obisnuit , as putea spune . Descopera ca viata nu e chiar asa de roz pe cat credea ea .
   De ce spun asta ? Pentru ca , imediat ce se trezeste in patul de spital , isi da seama ca ceea ce i s-a intamplat nu era tocmai accidental . Descopera lucruri despre ea , de care habar nu avea . Si aici nu ma refer la schimbarile pubertatii asa cum se astepta . Mai curand ... puteri supranaturale .
  Insa , daca asta credeati ca e ceva de bine , atunci va inselati amarnic . Odata cu puterile , vin si responsabilitatile . Afla ca cineva vrea sa o faca disparuta ( de tot ) , parintii ei se despart , prietenii o abandoneasa chiar cand are cea mai mare nevoie de ei , iubitul ei o inseala , iar frumoasa sa masina se afla ( de-a dreptul ) intr-un copac  . Ce va face acum ? O adevarata aventura o asteapta , cu multe peripetii , prieteni si dusmani . Cea mai rea parte este insa ca habar nu are cine-i sunt prieteni si cine-i sunt dusmani .
  Insa asta va descoperi mai tarziu .
   Iubire , ura , viclenie .... Totul se amesteca destul de mult . Mai ales in mintea Bellei .
Cum se va descurca ? Veti afla doar citind .
( PS : Un pic de inspiratie , am luat din cartea " Cele 9 vieti ale lui Chloe King " insa nu are absolut nici o legatura )


The vampire hunter ! ( mai bine spus O Vanatoare de vampiri )
 Titlul va lasat cam putin impresionati ? Asteptati sa vedeti rezumatul :

Daca pana acum nu ati crezut in vampiri , acum e timpul sa o faceti ! Sau , cel putin asta ne spune Bella Swan , specializata in uciderea vampirilor . Asociatia ultrasecreta a vanatorilor de vampiri , a ales-o pentru calitatile sale exceptionale de a se lupta , pentru agilitatea si reflexele ei "de pisica "( asa cum obisnuiesc sa o  compare ceilalti ) , si mai ales pentru ura ce o poarta pentru acesti monstri ce i-au ucis parintii .
   Si parintii ei erau vanatori , la fel ca si ea . Insa de unde aveau sa stie ca Volturii aveau sa organizeze o rascoala ? Nimeni nu s-a asteptat la asta . Nu se asteptau nici macar sa descopere ca unii vampiri au puteri . Asa ca nu au stiut nici cum sa se apere .
      Si , asa , prin ura pura , Bella a reusit sa devina cel mai bun vanator de vampiri . Se spune ca fusese si muscata de cateva ori , insa din cauza urii ce o purta in inima , nu au reusit sa o transforme , si nici macar sa o omoare .
     Insa , cand este trimisa in Forks , sa anihileze familia Cullen , totul se schimba . Oare Edward are ceva de-a face cu asta ? Oare inima Bellei e chiar asa de neagra ? Ii va cruta ?
  Si mai ales .... va reusi Bella sa faca fata unei noi revolte a Volturilor ?
 Pai , dupa cum vedeti , toate sunt cu si despre Isabella Swan , faimoasa eroina din romanele lui Stephenie Meyer . Va asigur ca vor fi si unele personaje tot de acolo . Astept pareri . Multe pareri . Si , ca sa ma fac inteleasa , doresc sa votati doar un singur fic .
      Astept comentarii , voturi , si va rog muuuuult de tot sa raspanditi vestea !

Kisses :X

Later Edit :
     Hei ! Ma bucur ca va plac rezumatele si ca votati . Vroiam sa va spun , ca voi lua in considerare si comentariile ! Deci ... comentati !!!!

9 comentarii:

andreeea spunea...

nu poti sa le incepi pe toate? fiindca imi plac toate

KittygoesFoxy spunea...

Eu nu am o singura preferinta, asa ca nu prea stiu ce sa votez in poll. O sa-ti spun aici ca imi plac urmatoarele rezumate:
My angel without wings si The vampire hunter. Imi plac mult si celelalte, dar am incercat sa aleg:D

Law spunea...

Imi plac Amnezica si Who am I?Si The vampire hunter suna bine;;)
sper sa iasa ceva din astea trei la poll:D

Anonim spunea...

Toate rezumatele sunt interesante.

Cel mai mult imi plac Pregnant at 19,My angel without wings si The vampire hunter!

Dar orice fic va fi ales sunt sigura ca o sa faci o treaba minunata cum ai facut si pana acum :D

Bianca spunea...

Pf..imi plac toate.Nu prea stiu pe care sa il aleg...Dar o sa spun:Pregnant at 19,My angel without wings si The vampire hunter.

experimentul2011 spunea...

Sunt toate interesante. Alegerea deja am facut-o. Dar am si eu o idee despre un fic. Eu nu am timp sa ma apuc. Daca te intereseaza anunta-ma.

andreea spunea...

cred ca cel mai mult imi place Pregnant at 19

Andreea spunea...

the vampire hunter...si cand te apuci de scris sper sa postezi si un mic anunt:P o sa iti vizitez blog-ul intre timp...bafta si multa inspiratie:P

Stephany spunea...

Hei ! Ma bucur ca va plac ficurile mele !
Si Deutsa ... nu inteleg ce fel de anunt vrei sa fac :-?