Persoane interesate

duminică, 4 septembrie 2011

O viata dificila , partea a XII-a

                             
               Dupa ceva timp , eu si Taylor am adormit .
      Dimineata , mi-am deschis ochii pe jumatate , si cand am vazut unde eram , i-am inchis la loc . Ciudat . Aseara era mai frig . Si nu-mi amintesc sa fi fost vreo patura ...Stai putin .
  Cand mi-am deschis ochii sa vad de unde venea caldura , era cat pe ce sa fac infarct .
Eu , eram in brate la Taylor , si el ....dormea , de parca eu as fi animalul lui de plus . Ma tinea strans in bratele lui musculoase .
  Am inceput sa ma foiesc sa ma eliberez , si cand ma simtit , s-a trezit si el . Dar cand el a deschis ochii , pur si simplu am incremenit amandoi . Am ramas asa pentru cateva clipe , uitandu-ne unul la altul .
        Apoi usa pivnitei s-a deschis .
   Un cap brunet , si 2 ochi caprui cercetau pivnita , si pe noi . Alex !
 Imediat ne-am departat unul de altul si am sarit in picioare . Apoi am urcat fara sa ne mai uitam o clipa la celalalt .

- Sunte-ti bine ? Nu v-ati scos nici un ochi ? spuse Alex binedispusa .
- Nu mai putem de atata bine ! spuse Taylor sarcastic .
- Ce s-a intamplat aseara ? o intreb eu curioasa .
- Da . Chiar asa ! De ce ne-ai incuiat in pivnita ? intreaba Taylor nervos .
- Aaaaa...pai ..... sa vedeti ca ...
- Tu ai pus asta la cale ! Stiam eu ! spuse Taylor repede .
- Nu ! Eu doar ...
- Spune adevarul , sau jur ca iti dau foc la toate jucariile din plus , si la toate hainele tale de firma , amenita Taylor .
- Bine . Dar sa stii ca nu a fost doar ideea mea . Jared ( cel mai bun prieten al lui Taylor ) a venit cu ideea de a va aduce impreuna .
- Ce ? De ce ?intreaba Taylor nervos .
- Pentru ca si eu , si el , si toata lumea stie ca voi doi va potriviti , dar nu aveti curajul de a o recunoaste .

Eu am ramas cu gura deschisa . De ce a trebuit ea sa spuna asta ? Ce am fost eu suparata pe ea pana acum . O sa vada ea de ce sunt eu in stare .

- Taci ! spuse Taylor furios . Esti o bagacioasa ! De ce nu poti sa-ti vezi de viata ta ? Nu ma poti lasa si pe mine in pace ?
- Nu ! Pentru ca esti prea fraier sa vezi ce ai in fata . Tu si Jane ....
- Termino ! Eu si Jane , nimic ! Sa-ti intre asta bine in cap ! striga Taylor , apoi urca sus in viteza .

Eu nu am mai spus nimic . Eram prea socata de ceea ce a spus Taylor ca sa ma mai gandesc la o cearta cu Alex .
Am urcat si eu sus , si m-am inchis in camera lui Alex . Eram furioasa ! Nu pentru cele intamplate mai inainte . Ci pentru ca Alex a incercat sa ma cupleze cu el .
   Si apoi mai era si Taylor . Redevenise acelasi nesimtit . Degeaba am crezut ca poate fi si dragut . Probabil se purtase asa pentru ca .....
  Nu stiu pentru ce , dar cu siguranta pune el ceva la cale .


 Dpdv Taylor :


Ce-a fost aia ? Cum am putut sa ma las condus de hormoni ?
Jane e frumoasa . Si nu e prima oara cand o recunosc . Insa nu stiu din ce motiv , asta ma face sa ma port cu ea ca un nenorocit .
  Cu fetele de la scoala e altceva . Doar ies cu ele o zi , apoi trec la alta .
 Frate ! Acum nu mai pot sa mi-o scot din minte . Cum dormea in bratele mele ... Nici nu stie ca eu am luat-o in brate dupa ce m-am trezit si tremura de frig . Parea asa de frumoasa , si de linistita , si pielea ei catifelata .... NU ! Nu trebuie sa ma mai gandesc la ea . Chiar daca de fiecare data cand o vad ....
 Si mai ales cand e in pantalonii aia scurti .... Nu ! Nu trebuie sa ma las prada tentatiei !
   Ai naibii hormoni de adolescent !
 Si apoi mai e si proasta de sormea . Trebuia eu sa am o sora asa de bagareata !
Cum a putut sa-mi faca asta ?
   Auzi ! Sa ma combin cu Jane  . Ea ma uraste . La fel cum o urasc si eu .
  Intradevad , exista atractie fizica intre noi , dar doar atat . Nu e ca si cum ea ar vrea sa fie cu mine .
 Nu ! Asta nu o sa se intample . Alex o sa plateasca pana la urma pentru asta . La fel si nemernicul ala de Jared . Las` ca vede el la scoala luni !
     
La asta m-am gandit tot drumul pana in camera mea . Dupa care , am inceput sa nascocesc un plan de razbunare pentru mica si adorabila mea scorpie de sora !

                             
____________________________________________

Hei ! Imi cer scuze ca nu am mai scris de mult . Nu stiu cum de am uitat !
 Anyway , asta e capitolul 12 , si l-am impartit in 2 parti . Unul din perspectiva lui Jane , si celalalt al lui Taylor .
 Stiu ca nu s-au petrecut foarte multe lucruri aici , dar capitolul asta spune multe , si va fi de ajutor pentru celalalt capitol . Adica o sa-l intelegeti mai bine .
            De postat nu am idee cand voi mai posta , fiindca se apropie scoala , dar am sa incerc sa-mi fac timp sa mai scriu ceva saptamana asta .

   Cam atat pentru azi . Pupici !

5 comentarii:

Anonim spunea...

supeeer !! Imi pare bine ca ai postat :D


Sper sa postezi curand:D

Anonim spunea...

super
ce ma bucur ca ai postat!!!!!
asa de mult imi place ficu:)

KittygoesFoxy spunea...

Si noi te pupam pe tine!

Sweet Lemon spunea...

Genial inceputul capitolului :)) Super dragut si in rest :x

Bya spunea...

Nu spun decat atat: esti geniala! ;)