Persoane interesate

joi, 8 septembrie 2011

O viata Dificila partea a XIII-a

                                              


Dpdv  Jane :

- Jane ! striga Alex din partea cealalta a usii . Deschide, te rog !

 Eu m-am repezit la usa , si am deschis-o cu putere . Alex aproape a cazut pe spate , fiindca probabil statea sprijinita cu spatele de usa .
  Eu nu am spus nimic . Doar m-am uitat la ea cat de urat puteam .

- Jane , ..... incepu Alex .

- Nu vreau sa mai discut despre asta , am spus eu pe un ton rece , si m-am intors cu spatele la ea .

- Dar Jane ...

- Trebuie sa plec acasa . Poti sa ma duci ? intreb eu pastrandu-mi tonul la fel de rece .

- Da . Sa ma schimb si mergem , spune ea trista .

Stiam ca sufera inauntru , iar eu nu vroiam sa o las sa scape asa de usor . O tratez cu indifereata . Asta e tot ce pot sa fac .
 In masina , am pastrat amandoua tacerea . Alex nu a mai indraznit sa spuna nimic pana ce am ajuns in fata casei mele .

- Jane ! spune ea inainte de a cobori din masina .

- Da ?

- Esti suparata pe mine ? intraba ea trista.

-Nu , Spun eu sec si cobor din masina .

Ea coboara imediat si vine langa mine .
- Jane ! M-ai bine-mi spui ca esti suparata pe mine decat sa te comporti asa . Ma apasa naibii vinovatia si nu o mai suport . Striga si tu la mine un pic , ca simt ca explodez !

- Dar nu sunt suparata pe tine , ii spun eu serioasa .

  Stiam ca nu mai poate suporta mult . Eram aproape . Ii plateam cu varf si indesat . Normal ca eram suparata pe ea . Aproape ca am innebunit langa cretinu` de frate`sau .
Nu imi placea sa fiu razbunatoare , dar chiar imi placea sa ii fac asta lui Alex :)

- Jane ! se plangea Alex . Te rooooooog!!! Nu mai fi atat de buna cu mine . Spune-mi ca sunt o prietena rea ! Fa-ma aiurita si nebuna . Numai nu te mai comporta ca si cum mai iertat , pentru ca stiu ca nu ai facut-o . Te rog ! Nu mai rezist asa , se planse ea .

 Gata . Cred ca am pedepsit-o destul !
-Bine , spun eu invinsa . Sunt foarte suparata pe tine pentru ca era sa inghet de frig , sa mor de frica , si pe deasupra sa stau cu tembelul de frate`tau , am spun eu .

- Asa mai mege , spuse ea . Doar incearca sa ma ierti , te rog , continua ea .

- Si...spune-mi . Cum ai facut toate alea ? intreb eu amuzata .

  Fata lui Alex se lumina dintr-o data si imi adresa un zambet imens  .
-Stai sa vezi . Jared a venit cu ideea , si eu am colaborat cu el . Mai intai trebuia sa ma uit cu tine la un film de groaza ca sa fii si mai sperioasa .

- Deci filmul de groaza a fost parte din plan , am spus eu .

- Da . Apoi , dupa 10 minute de la terminarea filmului , el trebuia sa faca galagie la parter . Stiam ca Taylor se va trezi si va veni la mine in camera sa vada ce se intampla . Iar apoi , tot cwe trebuia sa fac era sa va conving sa intrati in pivnita si sa incui usa . Dupa aia , prostul de Jared nu mi-a spus ca doar asta era planul . A zis ca la restul trebuia sa ma gandesc eu . Fraier aiurit ! E ultima data cand mai ascult un cretin care crede ca are un plan bun ! spuse Alex furioasa .

 Eu am inceput sa chicotesc . Pana la urma dupa ce am intrat amandoua in casa , eram din nou prietene .



_______________________________________

Hei ! Am reusit sa postez ! Scuze pentru capitolul asta . Stiu ca e cam scurt ! :(
Nu uitati sa imi lasa-ti un comment va rog !!!!

6 comentarii:

Roxanne_Dreamer spunea...

dragut dar totusi cam scurt

Anonim spunea...

dragut:D

Sper sa postezi curand :)

Anonim spunea...

scurt,:( dar fain:)....

andreea spunea...

este un pic cam scurt dar dragut

KittygoesFoxy spunea...

Asteptam noul post:* si da...stiu ca nenorocirea numita scoala ne sta pe cap tuturor...mai ales ca eu am examene anul asta:((

Bya spunea...

Vezi tu, ar fi ceva mai dragut daca ai mai scrie si din perspectiva lui Taylor, asa cum ai facut mai devreme, in capitolul precedent. Mai ales cand ar fi cu Jane, din nou :>
Ficul tau, faci cum vrei :P
Pup :X:X:X