Persoane interesate

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Partea XXII

Buna  !!! Stiu ca am intarziat un pic , dar pana la urma am reusit sa termin de scris si capitolul asta . Melodia se potriveste bine , doar ca pt actiunea de la sfarsit mai mult . In fine  sper ca o sa va placa capitolul , si astept commenturi !!!!______________________________
__________________________________



Dpdv Jane :


Cand m-am uitat in spatele meu , idiotul de Taylor , se holba cu nerusinare la  masa nostra si parea furios . De ce spun asta ? Pt ca avea pumnii stransi , si se uita incruntat , in timp ce Christine se tinea de gatul lui si vorbea ceva ce nimeni nu asculta .
   Insa cand ma vazu ca ma uitam la el , si-a intors privirea , fiind preocupat de podea . " Ha ! Pe cine incerci sa pacalesti ? " mi-am spus in gand .
   M-am facut ca nu il bag in seama si m-am reintors la JG si Alex .
-Nu e decat idiotul de Taylor , am spus eu rece . Si ma uraste la fel de mult cat il urasc si eu , am completat .
- Aha , siiiigur...... spuse JG neconvingator .
Eu doar mi-am dat ochii peste cap , si m-am ridicat exact la timp , deoarece exact atunci se sunase .
M-am despartit de cei doi , si mi-am luat ghiozdanul , indreptandu-ma spre clasa .
Cu toata agitatia , am uitat ca ora asta aveam test din Revolutia Americana la istorie . Nu-mi invatasem prea bine , asa ca imi propusesem sa mai repet de cateva ori inainte de a incepe ora .
   Exasperata , am inceput sa alerg , si exact cand sa iau curba la stanga , m-am izbit violent de cineva , si am aterizat exact in fund , ca un copilas . Toate notitele mele s-au imprastiat pe tot holul . Cand m-am uitat in sus , sa vad de cine m-am izbit , l-am vazut chiar pe ....Taylor ! Cine altcineva ?
   M-am ridicat nervoasa , si am inceput sa-mi adun notitele .
- Unde te grabeai asa ? intreba el batjocoritor , in timp ce ramasese in acelasi loc .
Eu mi-am ridicat privirea la el , cu o spranceana ridicata .
- Pai , ma grabeam sa prind unicornul meu roz zburator , care  trebuie sa ma duca in tara zanelor ! am spus eu ironic . Unde sa ma duc , daca nu la ore ?
- De unde ai vrea sa stiu ? Poate chiuleai de la ore sa te intalnesti cu iubitul ? scupa el cuvintele .
" Iubit ? De unde a mai scos-o si pe asta ? frate , dar tare prost mai e ! "
- Ce fac eu , nu-i treaba ta ! Si daca ai chef sa faci pe iubitul gelos , atunci las-o balta ! Asa ca ....scuza-ma ( i-am spus eu impingandu-l cu umarul sa trec de el ) dar trebuie sa ajung la ora ! am spus si am inceput sa merg apasat , simtindu-i privirea pe spatele meu .
 Am intrat in clasa ca o tornada , exact la timp . M-am asezat in banca si mi-am asteptat  foaia de examen . Cand am primit-o , am inceput sa ma uit la ea in gol . Nu mai puteam vedea cuvintele . Mintea mea era in alta parte .

   *** dupa 40 de minute ***

- Mai aveti 10 minute , spuse profesorul , care ma scoase din ganduri .
M-am uitat speriata la ceas . Mai avem doar 10 minute , iar foaia mea era complet goala . M-am uitat disperata prin clasa , si am vazut ca toata lumea scria .  Chiar si idioata de Mia .
M-am intors la foaia mea si am inceput sa citesc repede enunturile si sa scriu in viteza raspunsurile .

    Dupa exact 10 minute , clopotelul a sunat , iar eu terminasem . Slava cerului ca a fost atat de usor .
Am iesit rapid din clasa , inainte sa ma intalnesc din nou cu Idiotul .
  Cum mergeam eu pe hol , am vrut sa ma uit la ceasul ce il aveam la mana stanga , insa cand mi-am aruncat ochii la incheietura mainii ....
  " O , nu !!!! Nu ceasul meu ! Este singurul lucru care il mai am de la tata . Il primisem pe la 10 ani , cand a plecat in calatoria de afaceri , promitandu-mi ca se va intoarce curand . Dupa un timp , am inteles ca isi incalcase promisiunea . De atunci , nu am mai auzit de el . Mama spusea ca s-a recasatorit si ca traieste in alta tara , insa nu m-a interesat .
   Il uram , insa nu am fost in stare sa arunc ceasul . Era singurul lucru care imi mai amintea de el , singurul lucru care imi mai amintea ca il uram . Desi , in sufletul meu , stiam ca il pastram cu speranta ca se va intoarce . "
  Nu-mi daduse-m seama ca au inceput sa-mi dea lacrimile . Le-am impins cu toata puterea mea inapoi , si am iesit din scoala . Nu puteam sa merg la ultima ora in halul asta . Insa nici acasa nu vroiam sa merg . Atunci m-am uitat in sus . Acoperisul ! Acolo am sa ma duc , sa imi limpezesc mintea .



      Dpdv Taylor :
 Jane era cu pustiul nou ? Cum e posibil ? nu ca as fi gelos , sau ceva de acest gen , insa nu-mi placea de tip . Ascunde el ceva . Christine palavragea ceva , insa nimeni nu o asculta . Eu eram mai atent la masa ei .
 De ce rad ? Tipul ala , a facut-o sa rada ? Cum indrazneste ?
   Deodata , toti au incetat din ras , si s-a lasat linistea . Apoi , tipul s-a uitat la mine , apoi s-a intors si Jane . Mi-am mutat privirea imediat ce ochii ei i-au intalnit pe ai mei . Nu vroiam sa creada ca o spionam , desi ... cam asta faceam . Dar oricum , nu-mi pasa .
   Clopotelul  a sunat , si am plecat spre clasa . Cand sa dau coltul spre dreapta , cineva s-a izbit puternic in mine . Eu m-am dezechilibrat si m-am dat 2 pasi inapoi , iar apoi m-am uitat in jos sa vad cine a dat peste mine .
 Jane ? Era chiar ea , si statea in fund , ca un bebelus . S-a ridicat nervoasa si a inceput sa-si stranga notitele . Eu nu m-am deranjat . Imi placea privelistea . Ce? Am spus eu asta despre ea ?
  Deodata m-am enervat , aducandu-mi aminte de scena de la pranz si ne-am certat .  Ea a plecat furioasa , si eu am ramas ca un prost , uitandu-ma dupa ea . Ce naiba ? Tocmai m-a facut gelos ? Eu ? Pe cine ? Pe cretinul  ala coreean care  e cantaret , si care o face sa rada ? Da .... vezi sa nu !
  M-am intors furios , sa ma duc la ora , cand ceva mi-a atras atentia . La inceput am crezut ca e o bratara , dar mi-am dat seama ca era defapt un ceas . Probabil ca Jane il scapase cand a dat peste mine . Am sa i-l inapoiez cand am sa o vad .
   Acum aveam mate . Cea mai plictisitoare ora ! Am intrat in clasa dupa vreo 15 minute , si m-am asezat in ultima banca . Profa iar a inceput sa-mi faca morala , insa nici macar nu o mai ascultam . Mi-am scos ceasul din buzunar , uitandu-ma la el cu interes . Oare cine i l-a daruit ? Avea inimioare , deci , probabil ca il avea de la cineva care o iubea .
  " Sau poate ca i l-a dat coreeanul ! " imi spuse o voce din capul meu .
 " Sau l-a primit de la o prietena  ! " am spus eu .
" Da ... sigur !Cate prietene are Jane ? Iar daca i-o dadea Alex , fii sigur ca se lauda ! " imi spuse din nou acea voce enervanta .
" Sau poate ca si l-a cumparat ea ! " am spus .
 " Sa fim seriosi ! O vezi tu pe Jane , cumparandu-si chestii de fetite ? "
" Esti asa de enervant ! Mai dispari  ! " m-am rastit eu la voce .
' Nu prea pot , stii ? Eu sunt tu ! Asa ca nu am unde sa dispar ! " imi replica ea .
" Of ! Mai da-mi o pauza ! "

                                  ****

Taarrrrrr!!!!!!!!
" In  sfarsit a sunat si clopotelul ! " mi-am spus usurat .
Am iesit din clasa , si m-am intalnit chiar cu Christine .
- Buna iubi ! se matai ea .
- Da , buna ! am spus eu distrat , cautand-o pe Jane cu privirea .
- Deci , iubitule , ce vrei sa facem azi ? ma intreba ea suav .
- Vorbim mai tarziu , am spus , eu , si am plecat de langa ea .
La un moment data an vazut cateva juvite blonde , asa ca am alergat in acea directie , insa  , dupa scurt timp , mi-am dat seama ca nu era ea .
   Am plecat de acolo , indreptandu-ma ... nicaieri . Doar mergeam intr-o directie , fara sa stiu unde . Clopotelul sunase de mult inceperea orei , insa mie nici ca-mi pasa .
  Numai ce m-am trezit in fata scarilor care duceau spre acoperis .
 M-am uitat in stanga si in dreapta , observand ca holul era deja gol . M-am uitat din nou in sus si am inceput sa urc fieare treapta . Cand am ajuns sus , am deschis usa incet . Vroiam doar sa ma asej jos , si sa imi pun ordine in ganduri . Insa cand am deschis usa , am vazut-o chiar pe Jane . Statea jos , si plangea .
    Plangea ? O senzatie de mila m-a cuprins , si impulsurile imi spuneau sa ma duc si sa o iau in brate .
M-am indreptat cu pasi lenti spre ea , si m-am asezat exact langa . Ea  s-a speriat putin , cand m-a simtit langa ea si s-a uitat la mine .
  Eu tot m-am asezat langa ea , si ma uitam la priveliste .
Vocea ei , care tremura de la plans , mi-a atras atentia .
- C-ce faci aici ?
Eu doar m-am uitat la ea , si am oftat , tragand -o in bratele mele . Am crezut ca ma va respinge si se va departa de mine , poate ca primeam chiar si o palma , insa ea si-a afundat fata in pieptul meu , si a incepul sa planga mai tare .
   - Sss....nu mai plange ! incercam eu sa o linistesc mangaind-o pe cap .
Nu am intrebat-o de ce plangea . Oricum nu credeam ca-mi va spune . Tot ce vroiam era sa nu planga din cauza vreunui nenorocit .
 Am ramas cu ea pana ce lacrimile i s-au uscat iar suspinele au incetat . S-a departat usor de mine , si , acum ne priveam in ochi . Linistea nu era sufocanta , insa dupa un timp , deveni cam incomoda . Atunci mi-am amintit de ceasul ce il aveam in buzunar .
 - Asta il apartine ? am intrebat-o intinzandu-i ceasul .
Ea s-a uitat in mana mea , si un zambet mare i-a aparut pe fata . L-a luat incet , si s-a uitat la mine .
- L-am gasit pe jos in hol si ma gandeam ca poate l-ai scapat din greseala , am spus eu repede .
Insa ea imi spuse doar un " multumesc " si isi intoarse atentia spre ceas , incercand sa si-l puna .
Se chinuia sa il inchida si tot nu reusea .
- Oh ! Lasa-ma sa te ajut , am spus eu satul .
I-am luat mana si i-am inchis inchizatoarea de la ceas .
- Merci ! a spus ea incomod .
Acum nu se mai uita la mine . Linistea devenea iarasi incomoda , asa ca am indraznit ca o rup :
- Sa nu spui cuiva ce s-a intamplat aici , am spus amandoi odata .
Ne-am intors amandoi capetele in parti opuse , rusinati de ceea ce am spus .
- Mai ales lui Alex ! am spus din nou la unison .
De data asta am inceput sa radem .
Pana la urma , ea s-a ridicat si a inceput sa se indrepte spre marginea acoperisului , rezemandu-se de balustrada . M-am apropiat si eu de ea .
 
- Stii ... e ciudat ca toate casele au acoperisul de aceeasi culoare , spuse ea dintr-o data .
- Aha ... a fost replica mea inteligenta .
- E  destul de frumos orasul vazut de aici de sus , spuse ea .

"   Bineeee.... discutia devine banala deja ." mi-am spus .
Chiar nu mai stiam ce sa ne spunem .

- Eu ... mai bine cobor . Trebuie sa ajung acasa  , inainte ca mama sa se ingrijoreze , spuse ea .
- Oh ... bine , atunci , am spus eu .
-Da ...Pa ! spuse ea in timp ce se indeparta .
- Pa ! am spus si eu , intorcandu-ma la priveliste .
- Taylor ? ma striga ea din nou , iar eu m-am intors brusc .
- Da ? am intrebat cu o voce  tremuranda .
- Sa nu spui nimanui ca m-ai vazut asa , a spus ea .
- Ok , am spus eu ,uitandu-ma la ea .
Apoi , inchise usa in urma ei .

___________________________________________________________

Atentie !
  Vroiam sa va spun ca ficul a aproape de sfarsit ! Voi mai scrie inca cateva capitole  si apoi epilogul .
De acum , nu stiu cand voi mai posta  . Chestia e ca vine Craciunul si nu prea voi avea timp Vineri si Sambata . Dar poate voi posta mai devreme . Miercuri sau Joi . Sa vad cum am timp . Cert este ca , voi incerca sa postez mai des , fiindca voi avea mai mult timp , asa ca sper ca voi termina destul de repede . Si poate ... cine stie ? Voi mai face inca un fic ???

   Mai vedem .
 Astept parerile voastre .........and See You Next Time !

5 comentarii:

dya spunea...

Super!Imi place melodia,si capitolul!

andreea spunea...

deabia astept un fic nou
imi place cap si astept next cat mai curand

KittygoesFoxy spunea...

Foarte dragut capitolul, eu sincer sper sa ramana cu Taylor:X Fug la urmatorul capitol.

Anonim spunea...

off..nu-mi place ca se apropie de sfasit:(
foarte frumos capitolul:)
si imi placee apropierea asta dintre ei:x
si te rog, te rog, te rog, te rog, te rog, te rog, te roooooooog, sa ramana cu taylor:o3:o3

Bya spunea...

Ce ziceai de sfarsit?! O.O
NUUU!!!!
De ce imi faci asta? :(( Cu ce ti-am gresit eu tie? =((