Persoane interesate

luni, 25 iulie 2011

O viaţă Dificilă ! partea a III-a


Zile , saptamani , luni , treceau foarte repede ! Cu Alex , Liceul  a devenit mai agreabil .Copii nu se mai luau de mine , nu mai erau zvonuri despre mine , si nici nu mai eram umilita de Mia sau Christine .Au mai fost momente cand incercau sa-mi faca viata mizerabila , dar atunci intervenea Alex si ma salva . Chiar ! Asta era Alex pentru mine . O salvatoare !
        Despre Taylor, nici nu mai zic . Cand o vedea pe Alex , se facea nevazut . Stiam ca Alex imi ascundea ceva  , si stiam ca nu imi va spune . Dar trebuia macar sa incerc .
-         Alex ! Te rog sa imi spui ! Ce e cu tine si Taylor ? De ce te evita  cand te vede ? Stiu ca ceva e in neregula cu voi ! Nu mi se pare ! Stiu asta ! Asa ca spune-mi te rog !
-         Of ! Jane ! Toate la timpul lor draga ! Toate la timpul lor !
   Asta mi-a dat si mai mult de gandit . Dar ce puteam face ? Doar sa astept .
Trecuse deja jumatate de an de scoala . Totul parea bine ! Cel putin pentru mine pana cand …..
-         AAAAaaaa !!!!! Jane ! Esti atat de proasta ! Mi-ai patat bluza preferata !
-         Scuze Mia . A fost un accident !
  Se pare ca atunci cand tocmai imi luam tava cu mancare , Mia era exact in spatele meu ( Ca de obicei , se baga in fata , doar nu o sa stea ea la coada ca toti ceilalti ). Cand m-am intors , m-am lovit de ea , mancarea mea ajungand pe tricoul ei roz .
-         Cum poti fi atat de retardata ? Striga ea sa auda toata cantina .
-         Scuze ! Nu am vrut ! A fost un accident ! Incercam eu sa ma scuz .
-         Mai bine stai acasa  in loc sa vii la scoala sa ataci oamenii ! Esti atat de proasta !
   Toate persoanele se stransesera in jurul nostru si cascau cu totii gura .Inclusiv Taylor . Doar Alex un se vedea pe nicaieri . Unde era salvatoarea mea ?
    Atunci vad ca printre elevi se face o carare . Era domnul Cronin , cel mai tanar profesor , care se stia ca o simpatiza pe Mia . Se pare ca el era de servici azi .
-         Ce se petrece aici ? striga dn-ul Cronin .
-         Domnule Cronin ! începe Mia sa se mâţâiască .Jane si-a aruncat mancarea pe mine intentionat ! Mi-a spus ca-i place bluza mea , dar fiindca nu are bani sa-si cumpere si ea una , s-a decis sa mi-o murdareasca ca sa nu o mai pot purta nici eu !
   Ha ! Ce mincinuasa ! Daca crede ca o va crede cineva , atunci ….
-   Domnisoara Smith , va rog sa veniti cu mine .
Mia avea dreptate ! Chiar ca sunt proasta ! Normal ca i-a crezut minciunile , doar e preferata lui ! Are numai 10 la materia lui . Si daca o cunosti pe Mia , nu este an in care sa nu mituiasca profesorii cu bani ca sa o treaca clasa cu 5 macar .
-         Dar a fost doar un accident ! incerc eu sa ma apar .
-         Ba nu a fost ! Am vazut eu ! Spune Christine !
-         Dar , dar …
-         Acum ! striga profesorul .
   Profu ` mi-a dat detentie dupa ore . Trebuia sa matur tot holul scolii .Asta dupa ce mi-a tinut o predica despre cum nu trebuie sa-mi urasc colegii pentru lucrurile pe care le au si eu nu mi le pot permite . Degeaba incercam eu sa explic ca a fost doar un accident . Era cuvantul meu impotriva cuvantului ei . Si deja isi alese castigatorul . Nu ?
  Alex  si-a aratat faţa abia cand a inceput ora .
-         Off!!! Jane ! Am auzit ce ti s-a intamplat . Imi pare atat de rau ca nu am fost acolo sa te apar !
-         Dar unde ai fost ?
-         Am avut ceva de rezolvat , dar nu-ti fa griji . spune ea pe un ton rautacios . Vede ea cu cine s-a pus .
 La cum o stiam eu pe Alex , chiar avea un plan genial de diabolic in minte . Acum tot ce mai aveam de facut , era sa astept , sa vad ce va pune la cale .

 P.S. : Azi a fost cea mai rea zi din viata mea . Se pare ca tot timpul trebuie sa pierd luptele pe care le duc . Si cred ca asta inseamna 2-0 pentru Mia  L



 Hei ! Sper ca va placut partea a 3 a . Voi continua maine cu urmatorul capitol . Pa !

3 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

da! a fost misto capitolul cu toate ca mi-ar fi placut sa nu alegi ca personaje fetele disney...trecand peste asta, sunt nerabdatoare sa citesc si urmatorul capitol

andreea spunea...

chiar mi-a placut sunt curioasa cum o sa reactioneze jane cand o sa afle ca alex este sora lui taylor

Bya spunea...

Imi pare rau pentru Jane, dar ma bucur ca are o prietena ca Alex, care o va ajuta cu problema "Mia".
Taylor, in schimb... Nu comentez :-l