Persoane interesate

vineri, 18 noiembrie 2011

Partea a XVII a

Hei ! Am reusit sa postez intr-un sfarsit si cap 17. Sper ca o sa va placa , si o sa-mi rasplatiti munca lasandu-mi un comm :)
__________________________________________________________

Dpdv Alex :

Dupa ce am lasat-o pe Jane acasa la ea , am venit acasa foarte fericita . Taylor tocmai ajunsese si el de la scoala si cobora scarile , ducandu-se in bucatarie .
  L-am urmat , fiind inca in starea de euforie . mama tocmai gatea ceva pt cina . Taylor s-a asezat la masa din bucatarie , si devora niste struguri , evident plictisit . Era cam ganditor , parca era rupt de realitate la acel moment , insa nu pt mult timp . Il voi face sa sufere . Din nou ! :)
   asa ca am trecut pe langa el nepasatoare , ducandu-ma langa mama .
- Mama ! spun eu entuziasmata .
- Da ? raspunde ea , oprindu-se din taierea unui ardei si uitandu-se la mine .
- Multumesc mult ca m-ai lasat sa o chem si pe Jane la picnicul nostru de duminica ! spun eu fericita . A spus ca vine cu cea mai mare placere , am anuntat eu  destul de tare incat sa-i captez atentia fratelui meu .
- Ce ? se trezeste si Taylor din taramul gandurilor . Cum adica vine si Jane ? Credeam ca treaba asta cu picnicul e in familie ! anunta el surprins de veste .
- Jane e prietena mea , deci e ca si cum ar face parte din familie , ii explicam eu . In plus , am vorbit si cu tata , si m-a lasat , anunt eu facandu-i in ciuda .
- Nu e corect ! spuse el nervos . De ce trebuie sa vina si ea ? Va strica toata distractia !
- Ei , uite ca vine , si tu nu ai cum sa impiedici asta ! am spus eu , dupa care i-am aratat limba .
- Pai , daca o inviti pe Jane aia , atunci o voi invita si eu pe Mi.....aaa....pe Christine , spuse el dupa ce se gandi putin . Si pe Jared ! Completa el , zambindu-mi viclean .
- Nu-i corect! am spus eu revoltata . Adu si tu doar unul , ca si mine .
- Ei uite ca nu prea ai ce sa faci in privinta asta , ma enerva Taylor cu zambetul sau smecher .
- Dar nu e corect deloc ! Mama ! Spune-i !
- Gata ! Gata copii ! Ne mustra ea . Nu vreau sa va mai aud cum va certati .Alex , tu poti sa o aduci pe Jane  . Taylor , poti sa-l aduci pe Jared si pe ....Christine . Doar sa va purtati frumos !
   Taylor imi arata si el limba , si pleca .
- Ha ! Ce comportament matur ! strigam eu din spatele lui .
Am plecat si eu furioasa in camera mea . Adevarul era ca mama nu o placea  pe Mia ...sau pe oricare fata cu care a iesit Taylor . i se parea ca sunt prea de bani gata . eu le numeam "Sclifositele lui Taylor " . dar partea cea mai rea este faptul ca se comportau ca niste mâţe in calduri cand erau pa langa Taylor .
  Si asta ma facea sa-mi vina rau ! dar ma intreb de ce o i-a pe Christine , si nu pe mia . Oare i-o fi dat papucii ? Sa dea Domnul ! Numai de mironosita aia nu aveam nevoie Duminica . Nu-i destul ca o suport la scoala ? Acum imi mai invadeaza si familia ?
     Oricum , Duminica  presimt ca va fi o zi memorabia !

                                                  
_________________________________________

Deci , am reusit sa postez . Scuze pt capitolul asta . Stiu ca e cam scurt , dar ma voi revansa la urmatorul , ( Sper ! Fiindca nu am idee ce va urma ! )
         Asa ..... daca v-a placut  , sau daca nu v-a placut , lasati-mi un comment
PS : va rog sa nu fiti prea duri cu mine ! :(

2 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Nu o sa fiu dura, dar o mica...atentionare?: capitolul acesta a fost cam...lipsit de informatie. Speram ca va fi mai multa actiune la picnic.

Bya spunea...

Ador.. pisicutza.. :">