Persoane interesate

vineri, 25 noiembrie 2011

Partea a XIX-a

Hei ! Astazi , am sa va las sa va delectati cu un nou capitol . Si , pt ca toata lumea sa stie , si sa nu ma mai intrebe tot timpul cand postez , vroiam sa va informez ca eu postez doar o singura data pe saptamana . De regula in week-end . Desi mai sunt si exceptii cateodata , daca am chef sa postez mai repede .
   Bine , atunci , va las sa cititi continuarea ....
________________________________________________________________________

Dpdv Jane :

S-a intamplat atat de repede , incat nici nu am avut timp sa ma gandesc la ce fac . Pur si simplu m-am impiedicat si cadeam pe spate , insa in ultima clipa m-am prins de Taylor . Iar apoi , tot ce-mi amintesc era ca dupa impactul cu pamantul , care nu a fost la fel de dureros pe cat ma astepta , cand am deschis ochii , nu am putut vedea decat 2 ochi mari , ciocolatii care se uitau la mine curiosi .
   Am ramas amandoi nemiscati , uitandu-ne unul in ochii celuilalt . Parca si timpul inghetase .
Apoi am inceput sa-mi revin si sa-mi dau seama ce se intamplase . Taylor cazuse peste mine , dar imi amortizase caderea , imbratisandu-ma . Deci , acum inca ma mai imbratisa , iar fata lui era ingrijorator de apropiata de a mea .
Apoi am vazut cum privirea i-a coborat pe buzele mele , iar eu am inghitit in sec . Avea sa faca ce cred eu ?
- Taylor ?Iubitule , unde esti ? se auzi o voce care ne facu pe amadoi sa ne intoarcem privirea spre sursa zgomotului .
Imediat am zarit-o pe Chrisine care incerca sa treaca de niste crengi care nu o lasau sa treaca si ii incalceau parul blond .
Imediat ne-am ridicat in picioare , inainte ca ea sa ne vada pozitia.....indecenta in care am cazut .
Dupa ce m-am departat la o distanta sigura de Taylor , si mi-am aranjat hainele , ajunse si Christine la noi .
Ca deobicei ii sari in gat lui Taylor de parca era in calduri .
- Iubi !!!! se mieuna ea . Te-am cautat prin toata padurea asta blestemata ! spuse ea facand o fata suparata .
Imi venea sa vomit !
 Dupa aia au inceput sa se sarute . Acum chiar eram pe punctul de a vomita .       
- Nu puteti sa va luati si voi o camera , sau ceva ? Macar sa nu mai ingretosati lumea ! spun eu , uitandu-ma la ei ca la ceva scarbos .
- Ce e Jane ? Esti geloasa ? ma intreba Christine inca atarnand de gatul lui Taylor .
Cand am auzit ce mi-a spus , mi-a cazut fata . Am facut niste ochi mari , uitandu-ma la ea , apoi la Taylor . Pana si el era la fel de mirat ca si mine . De parca am fi vinovati de ceva .
- Ce ? De ce as fi geloasa ? Si mai ales pe cine ? spun eu furioasa .
- Pe mine , normal ! spuse Christine cu nonsalanta .
- Oh ! Bineinteles , cum am putut eu sa nu-mi dau seama , am spus eu ironica .
- Nu te mai prefa Jane , stiu ca ti-ai dori sa fii in locul meu ! Cu o asa popularitate si un asa iubit , cine nu ar fi geloasa ?
- Bla , bla , bla ! Tu te auzi macar ? Ce fata normala la cap ar fi geloasa pe tine ? Ai popularitate si toti baietii la picioarele tale ... si ce-i cu asa ? Nu esti nici prima nici ultima care se bucura de asa-zisa popularitate . Iar pt faptul ca poti avea orice baiat ... mare branza ! Oricine are o fusta mai scurta si un decolteu mai adanc ii poate avea la picioarele lor . Cat de spre Taylor ......
Dar atunci m-am oprit . El se uita la mine , asteptand sa vada ce voi spune despre el . Dar atunci , pur si simplu nu-mi mai gaseam injuriile la adresa lui . Insa am continuat :
- Poti sa-l pastrezi ! am spus eu cat de detasat am putut .
- Da , sigur ! spuse ea ironica . Spui asta , fiindca nu mai ai nici o replica geniala de-a ta . Dar pun pariu pe ce vrei tu ca nu iti vei putea face rost de un iubit nici in .....
- Vrei sa pariem ? am intrerupt-o eu nervoasa .
- Hmm.....vrei sa punem pariu ? Asta va fi usor . spuse Christine .
- Asa crezi ? Atunci , sa o facem ! am spus eu .
- Bine . Ai la dispozitie 2 saptamani , spuse ea serioasa . Daca nu ....( se opri sa se gandeasca )....ai sa fii sclava mea tot restul liceului , spuse ea intr-un sfarsit .
- Ce ? intreb eu putin cam prea tare .
- Ce s-a intamplat Jane , ti-e frica ? intreba ea batjocoritor .
- Nu ! spun eu scurt . Si daca eu voi castiga ? intreb curioasa .
- Nu vei castiga ! spuse ea serioasa .
- Nu fi asa de sigura ! am spus eu . Daca eu voi castiga , atunci tu va trebui sa vii imbracata intr-un trening cu 2 marimi mai mari , si sa-ti prinzi parul in 2 codite timp de ...2 saptamani , spun eu .
- Ce ? striga ea speriata .
Asta era pedeapsa suprema pt ea . Sa nu arate bine era ca si cum ar decadea de la titlul de tarfulita .
- Acum cui ii este frica ? am intrebat eu .
- Nu mi-e frica . Stiu ca vei pierde . Nu exista vreun baiat in scoala asta care ar fi atat de disperat incat sa iasa cu tine ! imi spuse ea .
Auci ! asta a durut rau !
- Mai vedem noi , am spus si m-am intors , plecand spre iesirea din padure .

                              ****

- Jane ! Chiar ai de gand sa faci asta ? ma intreba ingrijorata Alex
- Da ! Am sa-i arat o  data pt totdeauna cine sunt eu ! am spus iesind din baie .
Ma pregateam sa merg intr-un club , cu Alex , fiind hotarata sa " agat " pe cineva . Din fericire , Alex a fost alaturi de mine si mi-a spus ca vine cu mine .Asa ca dupa o saptamana  plina , la venirea weekend-ului , am fost sa-mi cumpar o rochie , ceea ce numesc eu " indecenta " si " vulgara " , dar " normala "  ,  pt toata lumea .
 Deci , aici eram . Stand in fata oglinzii si uitandu-ma la imaginea mea  .  Desigur ca nu ma recunosteam nici macar un pic , dar , decat sa  fiu sclava lui Christine pana la sfarsitul liceului , mai bine indur o noapte o rochie ridicol de scurta si decoltata . Initial , am crezut ca mi-au dat o marime gresita . Insa ma inselam amarnic .
Cat despre parintii mei.....
  Bineinteles ca  nu stiau nimic de mica mea " aventura " . Lor le-am spus ca raman la Alex in Weekend pt un proiect . Iar rochia mi-a cumparat-o tot Alex , desi eu am refuzat vehement . Dar dupa multe insistente din partea ei , am cedat . Doar asa putea sa isi inaugureze noul card pe care l-a primit cadou de la parintii ei dupa ce a castigat partida  de " vanatoare de comori " .
   - Acum ...ce va fi , va fi ! am spus eu .

Desi mi-e nu mi-a placut deloc rochia pe care mi-a ales-o Alex , am cumparat-o .
Dupa cum spunea ea : " Daca ai o rochie indecenta , atragi priviri .Daca atragi priviri , atunci atragi baieti . Iar daca atragi baieti , atunci iti poti face un iubit " . Pai cum ar vrea ea sa intru intr-un clb plin de baieti , daca mie mi-e rusine sa ies imbracata asa chiar si in fata ei ?
Of !!! Mai bine nu puneam pariul ala stupid .












____________________________________________________________________

Hei ! Deci ? Ce parere aveti ?
Acum mi-a venit ideea . De ce sa nu mai introduc inca un personaj in povestea noastra ?
Iar capitolul va fi foarte interesant . Abia astept sa vad parerile voastre . Mi-am facut deja un plan mintal si cred ca va va placea .
   Gata , gata , nu va mai fac atat de curiosi ! :) Va trebui sa asteptati ca sa vedeti despre ce va fi vorba :)

Nu uitati ! Enjoy & comm !!!!

7 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Chiar mi-a placut cap asta!Sper ca pana la urma Jane sa ramana cu Taylor:X

andreea spunea...

mi-a placut cap
sper ca sa fie si taylor in club si sa o vada asa imbracata si cu un baiat...sa se oftice

andreea spunea...

ma refer ca el sa se oftice pentru ca ea si-a facut un iubit si sper ca noul iubit sa arate super tare ca apoi christine sa nu mai poata de ciuda ca are asa un iubit

♥ Little M. spunea...

Debia astept cap urmator ..
NEXT .. pls :x

♥ Little M. spunea...

Ce super ar fii cum a zis Andreea
Sa fie si Taylor in club .. si sa o vada asa imbracata ..
Si sa iti faca un iubit super tare ..
Si Ty sa fie gelos .. si Cristinei sa nu-i convina :*

Lauraღ spunea...

Foarte interesant capitolul. Spor la scris :)

Bya spunea...

Ba m-ai facut curioasa.. :(