Persoane interesate

sâmbătă, 17 martie 2012

Capitolul 6. O viata noua !

Bella POV :

Am luat de mana fetita ce am gasit-o in pod , si am coborat la parter . Lia avea de dat niste explicatii .
- Lia ! strig eu din capul scarilor . Lia !
- Da , domnisoara Bella , spuse ea iesind din buccatarie .
- I-a uite ce am gasit in pod ! Iti vine sa crezi ? ii spun eu ironica . Vroiam sa vad doar ce va spune . Adica ... e fiica , ei , nu o poate nega .
Cand a vazut-o pe Ana , a facut niste ochi asa de mari , incat am crezut ca va incepe sa tipe in orice moment , dar atunci fetita mi-a dat drumul mainii si a alergat la Lia .
- Mami ! spune Ana luand-o in brate pe mama ei .
- Ana ! Ti-am spus sa stai ascunsa si sa nu faci galagie , o dojeni Lia .
- Lia .... spun eu . Cred ca ai de dat niste explicatii .
- Oh ... domnisoara .... imi pare rau ! Va rog nu ma dati afara . Va rog ! Promit ca va fi cuminte si ca va sta doar in camera ei . Nu am crezut ca veti afla . Aveam de gand sa .....
- Gata , gata ! spun eu vazand ca Lia mai avea un pic si incepea sa planga . Dar sa stii ca nu ai procedat corect . Ce aveai sa faci ? Sa o tii ascunsa in pod pentru tot restul vietii ?
- Nu , eu ... eu doar am ....
- Gata ! Am inteles ce ai vrut , am spus eu pe un ton dur .
- Va rog sa ma lasati cu fetita . Nu am unde sa o las si nu avem unde merge ....spuse ea printre suspine , va rog ...
- Bine , spun eu si ma intorc spre camera mea .
- Ce bine ? intreaba ea din urma mea .
- Poti ramane . La fel si pitica ! spun eu zambind pe sub mustati ( nu ca as avea ) .

   Am intrat in camera mea - mi-a trebuit cam mult ce-i drept , si am aprins luminile . " Phiuuu ... Nici un copil " mi-am spus ingand amuzata .
  M-am uitat prin camera , si pot spune ca arata ... confortabila ! Semana foarte putin cu vechea mea camera . Aceasta era o camera tipic adolescentina . Dar nu genul de camera cu sute de postere lipite pe pereti si sute de CD-uri aliniate pe rafturi .
   Ce-mi placea la camera asta era privelistea pe care o aveai cand scoteai capul pe fereastra . Avea si un balconas micut unde era o bancuta . Practic , fereastra era imensa ! Pun pariu ca dimineata camera se scalda in lumina razelor soarelui . Parca abia asteptam zorii , desi nu eram o persoana matinala . Asta si din cauza ca toate misiunile mele le aveam dupa ce soarele pleca la culcare . Avand de aface cu vampirii , trebuia sa sa poti sta treaza toata noaptea fiind in maxima forma . O clipa daca ai inchis ochii , poti fi omorat . Dar sa revenim la camera .
   Era draguta , spatioasa , avea un pat imens in mijlocul camerei , in fata lui fiind o lada , pe pari cate o noptiera , apoi , o canapea din piele neagra cu niste modele rosii , biroul unde imi voi " face temele " , si bineinteles leptopul meu pretios , si o biblioteca imensa de-a lungul peretelui din fata usii .
 Dar destul cu descrisul camerei . Probabil ca nici macar nu intereseaza pe cineva asta .
 
   M-am apropiat de gramada de bagaje stivuite cu grija , in mijlocul camerei , si am inceput sa despachetez . Langa biblioteca exista o usa ce ducea direct la dressingul meu , care apropo era imens .
  Iar cand am ajuns la geanta cu arme , dupa ce am deschis-o cu grija , am observat un bilet de la Phill , in care-mi scriia ceva despre o usa secreta din spatele bibliotecii si care carte declanseaza deschiderea acesteia .
   Zis si facut . A 7-a carte de pe raftul din mijloc a fost norocoasa care mi-a deschis usa secreta din spatele bibliotecii . Acolo era doar un loc special in care sa-mi depozitez armamentul . Acum si cu o pitica pe aici , nu se stie niciodata , asa ca mai bine sunt precauta .


 ****
Dupa ceva timp terminasem cam tot de despachetat asa ca am coborat la masa . Va trebui sa ma obisnuiesc cu noua companie . Nu era vorma de ele , ci de faptul in sine . Nu mai statusem cu cineva intr-o casa de vreo 2 ani iar singuratatea e al 2-lea meu nume .
  In fine , am intrat in bucatarie , iar atunci cand am vazut bunatatile de pe masa aburind , toata bunadispozitie din lume , a intrat in mine pe loc . Imi venea sa salivez acolo , asa ca m-am asezat repede la masa .
  Lia mi-a pus o farfurie ca eu sa ma pot infrupta cum trebuie , dar ea era cam tacuta .
- Lia ? spun eu . Tu nu mananci ?
- Amm ... voi manca dupa ce termini , spuse ea umila .
- De ce ? intreb eu .
- Pai ... am crezut ca ...
- Lasa prostiile si vino sa-mi tii companie . Si cheam-o si pe Ana la masa . Probabil ca e lihnita , spun eu luand o gura din friptura de pui .
 Fata Liai se lumina dintr-o data iar in scurt timp  , toate 3 mancam la masa , de parca am fi fost  o familie normala .  Mai lipsea doar tatal ! gandesc eu cu nostalgie .
- Domnisoara Bella , sunteti bine ? ma intreaba Lia .
- Da , spun eu zambind bland . Doar ... ma gandeam , spun eu .

   Constientizam ca lucrurile se schimba , iar timpul trece , dar niciodata nu ne putem da seama de asta decat atunci cand ne gandim intens la asta . Pentru mine , astazi incepe o noua viata . O viata pe care nu mi-am dorit-o de la bun inceput , dar am fost nevoita sa o adopt .


____________________________________________________

Stiu , stiu ... cu totii asteptati scena in care se va intalni cu Edward , dar aveti putina rabdare . Bine , promit ca in urmatorul capitol se va intalni cu el , e ok asa ?
     Stiu ca acest capitol nu a fost prea ..... impresionant , si posibil cam plictisitor , insa v-as ruga sa lasati un comm daca considerati ca merit .
   Kisses :X

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

nu a fost plictisitor...stiu ca mai trebuie si capitole ca acestea..dar lasa ca te vei revansa cu marea intalnire dintre bella si edward(cred ca nu va reactiona prea bine bella)
posteaza repede;)

dya spunea...

Nu a fost plictisitor a fost minunat!Abia astept capitolul urmator,marea lor intalnire.Sper doar sa nu se lese cu o lupta:)):))
:*:*

Law spunea...

si eu care ma asteptam deja la intalnirea celo0r doi:))
sper ca o vei pune in urmatorul capitol:D