Persoane interesate

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Capitolul 3. Amenintarea

BellaPOV :

O stare de bine ma atragea sa raman in acea stare de somnolenta . M-am silit sa-mi deschid ochii , mai ales ca cineva ma zgaltaia sa ma trezesc . Eram in avion , si se pare ca aterizasem , iar persoana care tragea de mine era de fapt noua mea " partenera " , pe nume ...Adda , parca . M-am uitat urat la ea , vazand ca avea mana inca pe umarul meu , iar ea si-a retras-o stanjenita .
 
   Dupa cateva minute de mers cu masina , in care trebuia sa suport prezenta Addei si a lui Eric ( celalalt partener ) , am ajuns la hotelul in care ne vom caza . Bineinteles ca am luat-o inainte , si nici macar nu i-am bagat in seama pe ceilalti . Nu ca as fi eu vreuna cu fitze care se crede mai buna decat toti , ci tocmai pentru faptul ca toti ma trateaza ca pe un copil . Ce daca toti ceilalti au peste 30 de ani cand ajung sa poata sa mearga la vanatoare ? Daca eu sunt buna la asta , ce conteaza varsta ?
    Am urcat in camera mea si m-am aruncat in pat . Mi-am ridicat capul imediat , fiindca nu-mi era somn , asa ca mi-am luat leptopul sa vad daca am primit vreun mail sau vreo noua informatie .
  Cand am intrat in inbox , am vazut ca nu aveam decat cateva mesaje dintre care cateva erau publicitare , altele facturi , insa unul mi-a atras atentia . Era de la Logan .
  Scria :
   " Hei , Bella !
 Ce mai faci ? Te distrezi in noua ta misiune ? Phil mi-a spus ca stai la un hotel si m-am gandit ca te plictisesti de moarte . Ar trebui sa mergi prin cluburi si sa te distrezi un pic . Nu degeaba toata lumea spune ca esti asa de serioasa ! Acum stiu motivul . :)  Iar daca nu te vei mai relaxa si tu din cand in cand ,.... ei bine , nu stiu ce se va intampla , insa imi vei da socoteala dom`soara ! :-/
    Oricum , vroiam sa-ti trimit o poza ....



Sper ca nu te-ai suparat pe mine ca ti-am facut-o ... insa trebuie sa recunosti si tu ca arata bine :)
  Astept cu nerabdare sa te intorci , ca sa ma scoti la o cafea :D
                             :-*   "

  Fara sa-mi dau seama , zambeam ca o idioata la acel mesaj .
    Doamne , Bella , revino-ti ! m-am certat mental . E doar un copil ( care e cu doar 2 ani mai mic ca mine ). O fi el adorabil , insa nu trebuie sa ma las distrasa de la misiune . Si aici nu ma refer doar la misiunea asta , ci la misiunea mea ( sau mai bine spus promisiunea ) . Aceea de a-mi razbuna parintii .
   Mi-am revenit din reverie , observand telefonul care vibra . Niciodata nu-l puneam sa sune normal . La mine totul trebuie sa fie cat mai serios si silentios .
  Aveam doar un mesaj de la Phil :

 " Buna Bella . Sper ca iti este pe plac camera si conditiile . Apropo , cardul pe care l-ai primit este pe noptiera . Toate cheltuielile sunt achitate de agentie ( insa aici nu intra reinnoirea garderobei sau o masina nou ) . Sa ai grija de tine si sa-i faci praf .
                                      Phil .     "

Frate ! Ce-i cu toti azi ? De parca ar fi prima data cand fac asta !
 Un zgomot micut m-a facut sa privesc spre fereastra . M-am apropiat tiptil , iar apoi am dat la o parte draperiile ce erau cam transparente . M-am uitat pe fereastra , insa nu am vazut nimic . Paranoia asta ma omoara !
     Am mai despachetat eu cate ceva ( desi speram ca nu voi sta aici prea mult ) iar apoi m-am pus din nou in pat , punandu-mi castile de la I-Pod in urechi , atipind , ascultand melodia Lover Boy .
     M-am trezit cand soarele deja nu mai era pe cer , si m-am gandit ca trebuie sa merg in misiune , dar mai intai ma voi duce sa mananc .
  Am coborat la restaurantul hotelului , fiindca ma plictisisem sa stau in camera . Am intrat in sala , si am putut observa ca era destul de aglomerat . Atmosfera era destul de intima , deoarece singurele surse de lumina erau lumanarile de pe fiecare masa . Era foarte bine asa . Nu vroiam sa fiu expusa . M-am asezat la o masa si am comandat .
   In timp ce-mi savuram vinul rosul , tot aveam senzatia ca cineva ma priveste . Mi-am ridicat privirea sa ma uit in jurul meu , insa era prea intuneric si aglomerat ca sa-mi dau seama .
  Perfect ! Iar sunt paranoica !
Deodata , o mana imi atinze umarul , si m-am intors brusc . Super ! Era chiar Ethan ! De el mai aveam nevoie acum .
   Ca sa ma fac bine inteleasa , Ethan era cu doar 3 ani mai mare ca mine , si se credea mai bun ca mine , cam de cand ... ne-am cunoscut prima data . El credea ca totul e o competitie si ca de fiecare data trebuie sa ma invinga . Chiar si atunci cand eu nu jucam .
 - Isabella , spuse el pe un ton rece .
- Asa ma cheama . Acum , spune , ce vrei ?am spus eu uitandu-ma urat la el .
- Vroiam sa iti reamintesc ca peste o ora plecam , a spus el .
- Aha . Si ... nu ai auzit de telefon ? l-am intrebat eu . Chiar nu vroiam sa il mai vad vreodata .
- Ba da . Si ti-as fi trimis un mesaj , insa daca tot eram aici , m-am gandit sa mai stau putin de vorba cu " buna mea prietena " spuse el  zambind sarcastic .
Eu mi-am dat ochii peste cap , si m-am intors cu spatele la el , asteptand sa plece .

   Peste putin timp am plecat in camera mea , sa ma echipez .
Mai intai mi-am facut un dus , apoi mi-am cautat tinuta . Chiar si atunci cand ma duc la vanatoare trebuie sa arat bine , nu ?
Mi-am gasit un top din piele si niste pantofi negri cu talpa rosie si cu toc .     Poate ma credeti nebuna sa umblu cu pantofi cu toc la o vanatoare , insa tocurile pot deveni niste arme foarte folositoare . Mai ales ca tocurile mele se pot subtia ca niste cuie  si secreta substanta vitala vampirilor .
    Dupa ce eram gata , am iesit din camera , insa nu fiindca vroiam sa ies , ci pentru zarva ce se auzea de pe hol . Multa lume era adunata pe hol si se pare ca se uitau la ceva . M-am apropiat si eu si l-am vazut pe ... Ethan ? Era intr-o balta de sange , mort de-a binelea . Mi-am pus mana la gura , ca sa nu tip de spaima . Imediat am vazut-o si pe Adda care se agita cu telefonul in mana , incercand probabil sa contacteze agentia .
    Se pare ca vizita mea se va prelungi o perioada .
La scurt timp am primit un mesaj de la Phil in care ma intreba daca sunt bine si ca misiunea se anuleaza , deoarece am fost compromisi si ca va trebui sa ma intorc acasa in cel mai scurt timp .
   Am intrat in camera , si lucrul ce mi-a atras atentia pentru prima data a fost geamul de la balcon , ce era larg deschis , iar draperiile erau fluturate de vant . M-am dus repede sa ma uit pe acolo , insa nici urma de cineva . Dupa ce le-am inchis , m-am intors si am vazut un bilet pe peretele opus care fusese prins cu 3 tele de ninja .
    


_____________________________________________

Hei ! Am reusit sa postez si cap 3 . Se pare ca nu prea am asa de mult timp pe cat am preconizat , asa ca ... sar parea ca voi posta o data la 2 saptamani :( Scuze pt asta , insa mai am si scoala . Nu o pot neglija ca sa scriu pe blog . Sper sa intelegeti .
         Astept comment-uri si pareri !

4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

wow,wow,wow...ce tare!!!deci scri asa de frumos,...totul e captivant,bine conturat...dar tot ma framanta un gand...cine e misteriosul care o urmareste???
iar finalul......BUM!!!
esti o scriitoare desavarsita!!!Si meriti multe felicitari!!!Sper ca din ficurile tale voi invata si eu cate ceva si ma voi ridica macar la jumatatea talentului tau:x:x:x
spor la scoala si multa inspiratie!!!

Lauraღ spunea...

Cine?Ce?Cand? Firar!!!
Imi place capitolul!!! Felicitari :)

Law spunea...

ea e urmatoarea?hmmmm...nu prea cred ca se lasa bella asa de usor:))
nu poti spune ca postezi o data la 2 saptamani fiindca nu stii cand te apuca inspiratia...deci...poate ne faci surprize?:))

Anne spunea...

Wow!A FOST SUUPER TARE!Chiar m-a tiut in suspans!astep nextul!