Persoane interesate

vineri, 2 decembrie 2011

Partea a XX-a

Deci , cum v-am obisnuit , azi v-am pregatit un nou capitol .
   Se pare ca lucrurile incep sa se complice pt Jane , mai ales ca va intra in scena un nou personaj :) Gata , gata ! Nu ma mai deconspir singura si va las sa aflati singurei . Nu uitati sa-mi lasati si un comm cu parerea vostra ! :)


________________________________________________________________________

     Dpdv Jane :


Muzica rasuna in boxe , era foarte intuneric si foarte mult fum . Multi adolescenti beti , abia se mai leganau pe picioare in drum spre iesire .  Alex mergea inaintea mea ,tragandu-ma de mana si croindu-ne drum pana la bar . Era multa lume in club . Se pare ca toti se simteau bine si dansau alaturi de parteneri . Intr-un colt mai indepartat , am zarit-o pe Mia , care dansa foarte ...indecent pe un tip . ( Si vorbesc serios . Mai avea un pic si se urca pe el ) .
        " Macar cineva se distreaza " am spus eu in gand .
Ma simteam ca o adevarata idioata . Bucata de material de pe mine , care se numea rochie cica , mi se parea mult mai mica decat credeam ca e . Sau poate ca ma simteam asa , fiindca baietii se holbau la picioarele si decolteul meu de cand am intrat .

 - Deci .. te distrezi ? ma intreba Alex dintr-o data .
- Ce ? intreb eu revenindu-mi din meditare .
- Te-am intrebat daca te distrezi . Deci , cum ti se pare clubul ? intreba ea cu zambetul pe buze .
- Aaa.... te referi la faptul ca stau intr-o incapere in care abia vad pe unde merg , inconjurata  de o multime de adolescenti hormonali care se holbeaza la mine cu nerusinare si care se zbentuie pe muzica asta data la maxim ? Super ! spun eu sarcastica .
- Haide , nu fi asa ! spuse ea .
- Dar cum sunt ? intreb eu nervoasa .
- Asa ! spuse Alex aratand spre mine . Nu te mai comporta ca o mamaie . Ai 17 ani , pt Dumnezeu ! Incearca macar sa te distrezi ! si daca ceva nu iese bine ...(spuse in timp ce lua o gura din bautura ei ) ... atunci da pe gat o  tequila . Dar ... mai bine ai incepe cu ceva usor , ca....un cocktail cu votca . Nu vreau sa te duc acasa in coma alcoolica , spuse Alex zambind .
- Da , sigur ! am spus eu dandu-mi ochii peste cap .

- Buna , fetelor ! spuse un tip care venise la masa noastra . Vreti sa va iau ceva de baut ? intreba el zambind pervers la mine .
- Nu merci , am spus eu nervoasa .
- Dar mie poti sa-mi iei , spuse Alex repede , zambind  .
Baiatul se duse la bar sa-i aduca bautura .
- Alex , ai innebunit ? Nu stii ca nu trebuie sa iei nimic de la persoane necunoscute ?
- Da , mama , stiu ! spuse ea sarcastica . Uite ! Daca gandesti asa , nu o sa-ti faci rost de un iubit . Asa ca fa si tu ca mine , si gasesteti pe cineva . Incearca , macar . Nu pierzi nimic !
- Ba , da ! Iti spun eu ce pierd .....    m-am repezit eu la ea , insa ea vorbi peste mine .
- Ai venit ! ii spuse tipului care se intoarse cu bautura ei . Eu si Jane tocmai vorbeam despre tine , spuse ea .
" WTF ? Ce naiba face ? "
- Jane e de parere ca esti dragut , spuse ea , chicotind usor .
Eu ma uitam la ea cu groaza . Ce dracu crede ea ca face ?
 - E mai timida , si nu prea isi arata sentimentele ii susoti la ureche tipului .
Un zambet superior ii invada fata rosie de la bautura . O stare de voma ma lovi , si am luat-o pe Alex , tragand-o dupa mine pana la baie .

- Ce dracu faci ? am intrebat-o cand am ajuns in baie .
- Fac , ce trebuie ! spuse ea serioasa .
- Esti cumva dusa ?o intreb eu exasperata .
- Asculta-ma Jane . Spuse Alex serioasa , luandu-ma de umeri . Nu te voi lasa sa fii sclava lui Christine pt tot restul liceului . Indura si tu cateva zile . Si ...pana la urma , poate ca e dragut cand ...
- Cand e treaz ? am intrebat-o eu continuandu-i fraza .
- Da . Acum dute acolo , si pune mana pe el ! spuse ea , impingandu-ma pe usa .

Daca ea crede ca macar am sa vorbesc cu ala , se inseala amarnic .

Alex ma impinse pana la masa noastra si ma aseza jos .Se pare ca tipu credea ca va capata ceva in seara asta . Ha ! Cat se insela . Statea intre noi , cu o doza de bere intr-o mana si cu cealalta pe spatarul canapelei . Cine se credea tipul asta ?
  Deodata , Alex s-a ridicat .
- Eu ... ma duc sa ...dansez ! spuse ea , dupa care se intoarse si pleca , pierdandu-se prin multime .
Nici macar nu avusesem timp sa protestez , ca deja nu o mai vedeam .

- Si ... deci ...aaa...cum ziceai ca te cheama ? spuse baiatul .
- De fapt nu ti-am spus ! i-am taiat-o eu repede .
- Asa e . ( un moment de liniste ) Deci .. ai de gand sa-mi spui ? Cum te cheama ? completa el .
- Nup ! am spus eu plictisita , uitandu-ma dupa Alex ." Frate ! cine m-a pus sa vin aici ? A, da ! Eu ! "m-am certat mental .
- Dar de ce esti asa rea ? intreba baiatul din nou , pe ceea ce trebuia sa fie o voce seducatoare .
Repulsia ma lovi din nou .
- Pur si simplu , nu-mi place persoana ta , am spus dur .
- Ooo... pai am crezut ca tu esti cea timida , spuse el . Dar se pare ca ai tupeu . Esti exact genul meu ... spuse el zambind malefic .
- Da ? Ei bine tu nu esti ! Asa ca nu mai incerca ! am spus eu deja nervoasa .
- Bine , papusa , spuse el , insa o sa-ti para rau , spuse el retragandu-se inapoi in partea lui de canapea , scotandu-si o tigara .
Isi puse tigara in gura , si o aprinse .
Asta era sansa mea sa scap :)
   M-am ridicat pur si simplu in picioare si am inceput sa ma indepartez , fara sa spun nimic . Insa tipu m-a observat , si s-a ridicat si el :
- Unde pleci ? ma intreba el .
- Cat mai departe de tine , am spus eu serioasa .
- De ce ? intreaba el curios , si evident ranit in orgoliul lui masculin .
- Pai , ar fi cam un milion de motive ! am spus eu . Unul , ar fi ca nu suport fumul de tigara . Al doilea , nu te suport pe tine . Si cred ca sunt de ajuns sa vreau sa ma car de aici , am spus eu nervoasa , dar pastrandu-mi vocea calma .
Dupa care am plecat cat de repede am putut . Normal ca el a incercat sa ma urmeze , insa eu eram mai rapida si mult mai treaza decat el , asa ca l-am putut pierde prin multime .
  La un moment dat , am ajuns intr-un hol intunecat care ducea spre niste scari . Le-am urcat precauta si am ajuns la o usa . Cand am deschis-o , am vazut ... cea mai minunata mansarda .
   Era luminata de milioane de luminite albe , iar daca priveam in sus , puteam vedea cerul . Era absolut superb . M-am apropiat de margine , si , asezandu-ma de o banca , mi-am sprijinit capul de balustrada , privind stelele .
   Intotdeauna le-am iubit . Cand eram mica , credeam ca fiecare stea este un inger , care are grija de noi .
Era liniste aici . Muzica aproape ca nu se mai auzea deloc , iar aerul rece ma calma . Tocmai atunci , am vazut o stea cazatoare . Mi-am pus o dorinta , asa cum m-a invatat buni . " Im doresc ...imi doresc ...imi doresc sa am o noua sansa . Sa-mi gasesc adevarata iubire . " mi-am dorit in gand .
- E frumos aici , nu ? spuse o voce din spatele meu .
M-am intors speriata , si am dat cu ochii de cel mai ...perfect baiat pe care l-am vazut vreodata .
- Scuze , nu am vrut sa te sperii , spuse el .
Vocea lui suna ca a unui inger . Un inger cazut din rai , special pt mine .
- Aaa...nu ! Doar ca .. m-ai luat prin surprindere , am spus eu , rosind .
-Ok ... a spus el , venind langa mine . Pot ? ma intreba el aratand spre banca .
- Sigur ! am spus eu , facandu-i loc langa mine .
El se aseza langa mine si privi spre cer .
- Ce faci aici sus ? m-am trezit eu ca intreb , inca holbandu-ma la el .
- As putea sa te intreb acelasi lucru spuse el , uitandu-se la mine si zambing .
Doamne , si ce zambet avea ! Cred ca , daca nu as sta jos , cu siguranta mi-ar ceda picioarele .
- Eh... sa spunem , ca nu fac fata prea bine la intalnirile pe nevazute (blind date) , am spus eu , rusinata .
Atunci , el a chicotit . Of ! Era fermecator .
- Dar tu ? am intrebat curioasa .
El se reintoarse la privitul cerului .
- Ai observat ca in seara asta , stelele stralucesc mai puternic ? De fapt , cred ca aici , la voi , sunt mai multe stele decat in Coreea , spuse el , incercand sa devieze de la subiect .
- Coreea ? am intrebat eu .
Ce-i drept , semana cu un coreean , sau poate  un chinez . Nu prea stiu sa-i deosebesc .
- Da . Eu sunt din ...ei bine sunt din Coreea de Nord  , insa m-am mutat aici , cu familia .
- Aha , a fost tot ce am putut spune .
( dupa un moment de liniste )
- Stii ... nu e adevarat ce ai spus , am rupt eu tacerea , uitandu-ma din nou in sus .
- In legatura cu ce ? intreba el .
-In legatura cu stelele , am spus eu . Nu sunt mai multe , si nici mai stralucitoare . Peste tot sunt la fel .
- Si de unde stii tu asta ? ma intreba el .
- Pai , ai in fata ta , ce-a mai tocilara fata din liceu , am spus eu .
-Pai , si daca eu te contrazic ? intreba el , vrand sa ramana serios , insa nu-i prea reusea .
- Pai , va trebui sa-mi aduci dovezi concrete , am spus eu .
- Tu mereu vrei dovezi ? Nu poti doar sa crezi ?
- Nu , am spus eu zambind .
- De ce nu ...doar visezi ? De ce trebuie sa fii mereu ...serioasa si sa vrei sa traiesti in realitate ? intreba el .
Auci . Intrebarea asta a durut .
- Am incetat de mult sa mai visez , am spus eu , uitandu-ma la pantofii mei . Simteam cum lacrimile tradatoare amenintau sa iasa , insa m-am straduit sa nu le las .
Ceva mi-a atins umarul .
- Hei ... esti bine ? ma intreba el . Nu am vrut sa te supar , imi pare rau ....
- Nu e asta , am spus eu .Eu doar .... trebuie sa imi gasesc prietena .
Si spunand asta , m-am ridicat de pe banca si m-am indreptat spre usa . O mana calda ma prinse exact cand eram pe cale sa deschid usa si sa cobor .
- Stai , spuse el uitandu-se la mine .
M-am intors incet spre el . Se uita la mine , fiind concentrat la ceva  si tuguindu-si buzele . Parea asa de scump .
- Uite , nu e vina ta , am incercat eu sa spun , insa el mi-o lua inainte .
- Vroiam ... vroiam doar sa ... sa te intreb cum te cheama , spuse el .
- Oh ! Ma cheama Jane , am spus eu . Pe tine ?
- JG , spuse el . De fapt Jang Geum , insa toti imi spun JG . E mai simplu , stii ? spuse el .
- Aha . E prea greu sa retina numele tau , am spus zambind .
- Da ...., cam asa ceva , spuse si el zambind .
Dar apoi mi-am dat seama ca el inca ma tinea de mana . Am privit in jos , la mainile noastre pt un moment , iar apoi JG mi-a dat repede drumul .
- Imi pare rau daca ....eu...incerca el sa se scuze .
- E in regula , l-am linistit eu . Insa , acum , chiar ar trebui sa imi caut prietena , am spus eu .
- Bine , poate ne mai vedem ? a spus el , insa a sunat ca o intrebare si nu ca o promisiune .
- Poate , am spus eu si am iesit , inchizand usa in urma mea .

       

__________________________________________________

Scuze ! Dar chiar mi-am dorit ca il pun pe Jang Geum Suk in ficul meu . Deci pur si simplu il adoooooor pe actorul asta . De cand l-am vazut in You`re beautiful , m-am indragostit de el .

 Deci , dupa ce ati citit ficul , vreau sa-mi spuneti ce parere aveti ! Ei bine , vreau sa stiu si ce credeti despre noul personaj ( si nu vreau vreun rasist care sa-mi spuna ca nu-i place de el fiindca-i coreean ) .
Deci , pana data viitoare .....comentati , comentati , comentati .... !!!!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare bine ca ai postat :)


Noul personaj se potriveste cu Jane :))Sper sa il faca gelos pe Taylor si sa castige pariul.

Lauraღ spunea...

:)) Dragoste la prima vedere pentru tine :>. Capitolul e superb,imi place la nebunie.Se cam incinge treaba si abia astept sa o vad pe cristine (parca asa o chema) in trening :))

andreea spunea...

of....m-am indragostit...imi place noul personaj
acum nu mai sunt asa de sigura daca vreau ca Jane sa ramana cu Taylor ci cu JG

KittygoesFoxy spunea...

Noul personaj e dragut, dar imi place mai mult Taylor:X
Nice chaptehr!

antonia spunea...

inca o victima facuta de febra coreana:))

Stephany spunea...

Ce pot sa fac ? :D

Bya spunea...

Nu am probleme cu coreeni, imi plac, ce-i drept, si n-am ce comenta :D