Persoane interesate

marți, 26 iulie 2011

O Viata dificila partea a IV-a

            Din perspectiva lui Alex :
  
O stiu pe Jane prea bine . Cu siguranta ii place de Taylor. Altfel de ce tot ma intraba de el ? Dar si lui Taylor ii place de ea . De ce se tot ia de ea fara motiv ? Doar ca el  sta cam prost cu abordarea fetelor de cand ……..
    Dar sa revenim . Astia 2 se potrivesc perfect . Stii cum se zice . “Opusii se atrag “. Ca si magnetii .
    Ei sunt ca apa si uleiul. Apa este reprezentata de Jane si este pura , clara ,si desi toata lumea o are nu-si da seama cat de importante e . Iar Taylor este ca uleiul . Nu ii poti descoperi adevarata fata , nici daca il conosti de o viata. La fel cum il stiu eu .
   Desi stim cu totii ca oricat am incerca , cele 2 nu se pot amesteca , tocmai asta face ca totul sa fie asa de interesant .
         
     *******
 
Am plecat de langa Jane si am lasat-o singura la cantina . Trebuia sa dau un telefon important .
-         Alo !
-         Alo ? Taylor ?
-         Da .
-         Sunt eu . Alex .
-         Mda ! Ce vrei ?
-         Vezi ca Jane banuieste ceva despre noi . Asa ca atunci cand mai treci pe langa noi , las-o mai usor cu privirile rautacioase . Ok ?
-         Ce pot face daca te urasc ? Din toate liceele din orasul asta , a trebuit sa vii la al meu ?
-         Da ! Si in plus nu e liceul tau . Ca doar nu tu l-ai cumparat . Asa ca ….
-         Wooo!!!! Se auzea o multime de voci din camera in care era . Probabil  cantina .
-         Ce se aude ?
-         Ce se aude ? Aaa…. Asta ! Iubita ta prietena tocmai are parte de o portie de putina educatie .
-         Ce educatie ? Despre ce vorbesti ?
-         Cred ca e ceva legat de mancarea de pe bluza Miei si injuraturile pe care le primeste scumpa ta prietena .
-         Taylor ! Ajut-o ! Fa ceva . Nu o poti lasa sa fie umilita asa !
-         Dar ce sunt eu ? Vreun salvador ? Sau servitorul tau ?Eu sunt aici sa ma bucur de spectacol .
-         Taylor !!! Ai sa mi-o platesti !
-         Bine . Pa !
-         Taylor sa nu indraznesti sa-mi ……
Si a inchis .
-         Inchizi .
«  Off !!! Asta e razboi ! Vei plati pentru asta Taylor ! Si tu si proasta ta iubita Mia ! Veti plati pentru TOT !!!! “      


Hei ! sper ca v-a placut capitolul asta . M-am gandit ca e o idee buna sa rescriu capitolul 3 din perspectiva lui Alex . Voi ce parere aveti ?

3 comentarii:

andreea spunea...

a fost interesant doar ca nu-mi vine sa cred taylor o place pe jane

KittygoesFoxy spunea...

interesant...ma duc la nextu

Bya spunea...

A fost genial! :X