Persoane interesate

duminică, 17 iulie 2011

O Viata Dificila !


-Esti frumoasa , esti frumoasa , esti frumoasa ! Ai incredere in tine Esti frumoasa si puternica ! Cine te place , te place esa cum esti !
  Asta imi spuneam in fiecare dimineata , incercand s ama incurajez singura . Tehnica asta am invatat-o de la mama ( ea e psiholog ) si ma ajuta sa am incredere in mine .
   Asta fac in fiecare dimineata , in fata oglinzii de la baie , din clasa a 6 a , cand , Mia , mi-a spus de fata cu toata clasa, ca sunt cea mai urata persoana pe care a vazut-o , si ca fac de rusine neamul fetelor.
  De atunci , toti au inceput sa ma evite , sa rada de mine , sa starneasca zvonuri despre mine .
   Acum sunt la liceu , in clasa a 10 a  , dar lucrurile au ramas tot asa .
-Hei Jane ! spuse Cristine – o alta tarfa  a liceului , la fel ca si Mia .
-Ce vrei Christine ?
-Imi place la nebunie bluza ta !
-Serios ? nu ii statea in fire sa fie amabila , si mai ales cu mine .
-Da ! Pe bune ! De unde ti-ai luat-o ? De la groapa de gunoi ? Sau ai gasit-o prin vreun tomberon ?
  Toti au inceput sa rada  . Ca deobicei .
-Foarte amuzant ! Ce sa zic !
  Asa decurge o zi obisnuita din viata mea . Care imi era facuta mizerabila ori de Mia , ori de Christine . Iar mai nou , de noul” iubit “al Miei , Taylor . Toata humea stia ca el e un fuctangiu si ca umbla cu toate fetele din liceu , dar nimanui nu-i pasa . Nici macar Miei , deoarece , nici ea un era mai breaza . Si in plus isi apara incontinuare titlul de “ Tarfa Liceului “
    Taylor e un tip popular , dragut , care poate suci mintile oricarei fete . Cu exceptia mea , desigur ! Fiindca numai eu il puteam vedea cu adevarat . Si anume egoist , rasfatat , baiat de bani gata , infumurat , incredibil de stupid , fara pic de crecer sau rationament , mereu mandru de sine , gata sa umileasca pe oricine . Ăsta eta Taylor . Avea mereu infatisarea asta de bad boy careia nici o fata un-i putea rezista ! Cu exceptia mea . Desigur !
     Viata mea la liceu era plina de umilinte , asta pana intr.-o zi , cand la noi in clasa , s-a transferat o noua eleva .
-Buna ! imi spune ea .
-Aaa…. Cine ? eu ?
-Da ! Tu ! Eu sunt Alex . Sunt noua . Si tu esti … ?
-Da . Stiu ca esti noua . Eu sunt Jane .
-Incantata !
-De asemenea !
Era pentru prima data cand cineva practic vorbea cu mine  ,fara sa ma umileasca , sau sa ma faca sa ma simpt prost !
-Buna ! Tu esti Alex nu ? spuse Mia , aparand langa noi de nicaieri .
-Da ! Si tu esti … ?
-Mia ! Sunt destul de populara pe aic , asa ca daca vrei , poti sa stai cu mine .
Tipic Miei . Sa adune si mai multe tarfulite la gasca ei . Ce-i drept , Alex  era concurenta perfecta . Era extrem de frumoasa  si avea un corp de invidiat dar parca ceva un o lasa sa semene cu celelalte tarfulite ale liceului .
    -Nu merci ! Poate alta data !
Ce ????? Tocmai a refuzat-o pe Domnisoara populara  , sau am auzit eu prost ?
    -AAaaammm ,…… Alex …..tu esti noua pe aici , si un pera stii um stau lucrurile pe aici .Vezi tu , liceul se imparte in 2 categorii de oameni : cei populari , ca mine , si cei ratati , ca ea !
  Si arata spre mine . Ha ! Ce infumurata ! Cine se crede ?
-Deci daca umblii cu ea , vei ajunge si tu o ratata .Simplu un ? Asadar , ai face mai bine sa-ti alegi cu grija prietenii ! ii spuse Mia .
-Multumesc frumos ! ii spuse Alex . Dar cred ca pot sa-mi aleg si singura prietenii !
Waw ! Deci chiar i-a spus asta ? Si stai ! tocmai a spus c ama vrea ca prietena? eu ? Soc !
Mia pleca  , uimita si ea ca cineva prefera sa stea cu mine , decat cu ea .
-Deci , te superi daca voi sta cu tine de acum. Incolo ? spuse Alex
-Nu ! Deloc ! Adica poti sta cu mine . Daca vrei.
-Bine ! Am unpresentiment can e vom intelege bine .
-Si eu sper asta !


8 comentarii:

Stephany spunea...

Scuze ca nu am mai scris de mult , dar acum am revenit cu forte proaspete si gata de scris !

Anonim spunea...

Adolescentele astea!!! Spor si e bine bafta la scris!

Roxanne_Dreamer spunea...

dragut imi place, ma duc la next-ul

andreea spunea...

imi place

Anonim spunea...

ahh..ce ma enerveaza mia. dar bine ca alex a pus-o la locul ei; asa-i trebuie.
abia astept sa vad cum o sa fie de acum incolo:x

Anonim spunea...

Deci..nu imi pasa daca e anonim sau nu..daca e anonim...sunt Alexa care scrie Inima De Piarta..si vroiam sa te intreb cine e christine austen aia, pentru ca e Tanya mea:)) deci..daca e vreo persoana publica, poti sa imi spui cine e?

Stephany spunea...

Din fericire, Alexa comm-ul tau nu e anonim :D
Iat Christine Austin e Taylor Swift , o cantareata .
Oh , si apropo , iti adooor ficul :D
:X

Bya spunea...

Hey, aterizez si eu pe-aici!
Te felicit, ai reusit, cu ajutorul talentului tau de scriitoare, sa ma determini sa ma inscriu pe blogul tau. Imi place!
Pentru un inceput, este foarte bine! Biata fata, cate a trebuit sa indure.. :(
Sunt convinsa ca, pe parcursul acestui fic, in timp, toate suferintele fetei se vor sfarsi. Apropo, ador personajele! :D
Bye :-*