Persoane interesate

duminică, 6 noiembrie 2011

Partea a-XV-a

Buna ! Stiu ! *Puppie eyes* am cam uitat sa mai scriu :( Si imi pare nespus de rau ! Dar , ca sa ma revansez , in capitolul acesta , va promit ca va fi ceva mai special . Ce anume ? Va las pe voi sa aflati .......:)

______________________________________________________________


Dpdv Taylor

M-am asezat jos langa ea si mi-am prins capul in maini , oftand .
- Spune-mi ! spun eu , inca uitandu-ma la podea .
  Insa ea nu spunea nimic . Doar statea acolo , cu capul in jos ,si cu mainile in poala .
- De ce s-au luat de tine ? incerc din nou , dar pe un ton mai bland .
 Ea tot nu mi-a raspuns . Nu puteam sa-i vad chipul , din cauza pletelor  ei lungi si blonde .
 Nu am mai rezistat , si i-am luat fata in maini , dandu-i padul la o parte , uitandu-ma in ochii ei .
    Era trista . Dar , mai presus de asta , am observat ca ii sangera coltul buzei de jos .
- Al naibii ! spun eu . Stai aici si sa nu indraznesti sa te misti , ii spun cam prea serios si o iau la fuga .
  M-am grabit carte cabinetul medical si am luat niste dezinfectant si un plasture , apoi m-am intors pe acoperis . Mi-a fost putin teama ce nu o voi mai gasi acolo , insa , am rasuflat usurat cand am vazut-o exact unde am lasat-o .
 M-am asezat din nou laga ea , si i-am indepartat parul ce-i acoperea fata .
 Am zambit putin cand am obervat ca nici macar nu se niscase de acolo .
 - Vad ca stii sa asculti ! spun eu , insa abia dupa ce am rostit cuvintele mi-am dat seama ce prostie am spus . Adica ....nu conteaza , am spus eu serios si mi-am indreptat privirea pe rana .
Am inceput sa-i dezinfectez rana ce o avea in coltul buzei de jos , iar ea s-a crispat de durere , dandu-se putin inapoi . Insa cu mine n-avea nici o sansa . I-am pris mai bine obrazul si l-am tras mai apriape .
  Posibil ca o duprea putin , insa trebuia dezinfectata .
- Nu te mai misca ata ! am spus eu rece .
Ea doar s-a oprit din a se mai zbate in mainile mele si nu a scos nici un sunet .
Cand am terminat , i-am pus si plasturele ce il aveam pregatit .
  Apoi , cum ma uitam eu la buzele ei ...am simtit un impuls...ca si cum as fi vrut sa le ating . Mi-am presat buzele  , incercand sa-mi indepartez asta din minte si mi-am ridicat privirea la ochii ei , nevrand sa ma mai holbez la buzele ei .
 Cand mi-am ridicat privirea , am facut cea mai mare greseala . Privirele noastre s-au intalnit . Parca amandoi eram hipnotizati . Am stat asa cateva clipe , minute , sau poate ore ....cine mai putea tine socoteala ? Cand eu ma uitam in ochii aceia ciocolatii ?
   Cu cat o priveam mai mult , cu atat simteam mai mult nevoia sa o sarut . Fara sa-mi dau seama , ma apropiam din ce in ce mai mult de buzele ei . Nu ma puteam controla . Si nici nu ma mai puteam gandi la ceva .
    Macar daca Jane se indeparta de mine . Dar nuuu...ea trebuia sa stea nemiscata , uitandu-se cum prostu` de mine se facea de ras incercand sa o sarute .
    Dar apoi , fara sa ma gandesc , mi-am intins bratul drept sa-i cuprind obrazul , si ea s-a indepartat brusc , parca revenindu-si din transa .
    Am ramas putin socat . ce o-i fi facut ? In afara de faptul ca era sa o sarut . Parca acum o secunda si ea vroia .
   Apoi , Jane s-a ridicat si a plecat tinandu-si mana pe braz , murmurand un : " Trebuie sa ajung la ore ".
     Si eu ... am ramas ca fraieru` uitandu-ma dupa ea cum pleaca .
  of ! Ce prost am putut sa fiu ! Abia acum mi-am dat seama ca ala era obrazul ranit . Cel pe care l-a lovit Mia . Jur ca o voi face sa plateasca pt ce i-a facut lui Jane !


                        

________________________________________

Deci ? Ce parere aveti ? Astept comm !

7 comentarii:

andreea spunea...

si care credeam ca s-au sarutat dar este bn totusi ca a vrut sa incxerce

Anonim spunea...

Imi pare asa bine ca a ajutat-o pe Jane :D

Sper sa nu ne mai uiti si sa postezi curand ...

Spor la scris !!!

♥ Little M. spunea...

Debia astept cap urmator :x

KittygoesFoxy spunea...

Ce capitolo dulce...:X Place! Bravo!

Lauraღ spunea...

Foarte frumos ficul :X hi hi am si eu un fic si ca personaj in rolul principal o am tot pe Hillary

Anonim spunea...

nuuuu:(( de ce? de ce nu s-au sarutat?:((
taylor e din ce in ce mai dragut cu jane 8->:x:x:x

Bya spunea...

Tu parca mi-ai citit gandurile dinainte sa le fi gandit macar. Are sens? :))
Uite, scumpo, imi place foarte mult, si descrierea si actiunea si faptul ca ai scris din perspectiva lui Taylor. Apropo de Taylor, mi-a placut mult de el in capitolul acesta. Booon, eu trec la urmatorul, bye! :-*