Persoane interesate

miercuri, 11 ianuarie 2012

Capitolul 1 . Inceputuri

Bella POV :

Era o zi obisnuita de marti . Sau , ma rog ... cat de obisnuita poate fi o zi , pentru mine .
   Tocmai venisem la sediu , dupa ultima mea misiune . Fusesera mai multi decat ma asteptasem eu . Dar , bineinteles ca nu au putut sa ma invinga . Insa capatasem cateva vgarieturi , iar hainele mele , cu siguranta nu mai puteu fi purtate .
  Nu s-a nascut vampirul care sa-mi faca fata !
Oh ! Am uitat sa ma prezint . Sunt Isabella Swan ( Bella pentru prieteni ) ucigasa de vampiri . La cei 20 de ani ai mei , sunt cam ... cea mai buna din agentie . Desi sunt nu tanara , ci foarte tanara pentru a ma lupta cu vampirii , la mine au facut o exceptie . Se pare ca am dat dovada de aptitudini ce nu multi vanatari de vampiri le dobandesc .
    Probabil ca acum va trec mii si mii de intrebari prin cap . Gen " Esti cumva nebuna ? " , " Chiar exista vampiri ? " , si " Cum ai ajuns sa ucizi vampiri ? "
   Pai ... ca sa ma fac bine inteleasa de la inceput , am sa incerc sa clarific unele chestii :
1. Chiar sunt nebuna - nebuna dupa razbunare si sete de sange .
2. Da - vampirii chiar au existat si exista . Insa nu vor mai exista pentru mult timp .
3. Pai , ca sa raspund la a treia intrebare , va trebui sa va spun intreaga mea poveste . Si va previn . Nu e una tocmai roz .

~~~~*~~~~*~~~~*~ Flash back ~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~

- Bella scumpo ! striga mama din bucatarie .
- Da mama ! raspund eu coborand in graba scarile indreptandu-ma spre bucatarie . Aveam vreo 10 anisori pe atunci .
- Bella , hai sa-i dai mamei un pupic de ramas bun ! spuse ea intinzandu-si bratele pentru o imbratisare .
- Oh , mama , chiar trebuie sa plecati ? intreb eu trista .
-Stii ca trebuie , spuse mama mangaindu-mi obrazul .
- Dar eu nu vreau ! de fiecare data cand va intoarceti sunteti obositi mereu si .. si ... , spun eu cu lacrimi in ochi .
- Bella , scumpa mea . Stii ca nu avem de ales . Asta este ceea ce trebuie sa facem , spuse ea pe un ton bland .
- Stiu , dar ... , incerc eu sa spun , insa cuvintele nu-si gasesc locul .
- Rene , draga , esti gata ? intreba tata intrand si el in bucatarie . Oh , Bella , scumpo , ce s-a intamplat ?
- Charlie , Bella nu vrea sa plecam , spune mama .
- Oh , Bella , insa stii ca trebuie , spuse tata la fel de bland , mangaindu-mi capul .
- Stiu , insa vreau sa stati cu mine . Nu vreau sa mai plecati tot timpul . Vreau sa am si eu parinti normali , spun eu rastindu-ma la ei .
- Bella , credeam ca stii ca noi nu suntem normali , spuse tata , incercand sa ma inveseleasca .
- Bella ,incepu mama , uita-te aici , spune ea atingand micutul lantisor ce il aveam la gat . Era  un cadoul de la ei . Cat timp vei avea asta la tine ....
                                                            
- Veti avea grija de mine oriunde ati fi , completez eu . Era doar un lantisor din aur alb cu un pandantiv in forma de lebada . Eu credeam ca e un fel de simbol al numelui familiei noastre , insa ... cine stie ?
- Vezi ? Acum , gandeste-te ca nu sunt decat cateva zile , si vom veni inapoi . Nu trebuie sa-ti faci griji , continua mama .
- Bine , spun eu cedand , insa tot nu eram de acord .
- Ok . Ai tot ce-ti trebuie , daca ai nevoie de bani ii ceri Martei ( menajera si bona mea ) , Hamm... am uitat ceva ? intreba mama uitandu-se de jur imprejur .
- Nu ! Ma descurc , spun eu .
- Bine , spune ea . Acum trebuie sa plecam , pa Bella , te iubim , spune mama si ma saruta pe frunte , dupa ce facu si tata la fel .
   De unde avem eu sa stiu ca aia fusese ultima data cand avem sa-i mai vad ?
Nu eram decat un copil de 10 ani . Nu stiam cat de dura era viata .

    Tot ce-mi mai amintesc , era ca am adormit plangand .

~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~


Mergeam prin sediu , indreptandu-ma direct spre biroul lui Phil Dwyer . Aratam in ultimul hal probabil , insa asta nu l-a deranjat pe Tayler , care incerca de fiecare data sa flirteze cu mine . Eu il consideram doar patetic . El era angajat aici , ca si mine , doar ca el facea munca de birou , pe cand eu faceam adevatata munca . Cea de teren . El doar lucra la calculatoare . Daca ar vedea un vampir in fata ochilor , cel mai probabil ar face pe el de frica . Insa asta nu insemna ca nu incerca sa se dea la mine .
- Oh , Bella , ma bucur sa te revad , spuse el cu un zambet imens pe fata sa tampa .
- ISABella , am spus eu raspicat , insa el nu parea ca ma auzise .
- Si , deci ... am auzit ca tocmai ai venit dintr-o misiune , spuse el inca avand acel zambet tamp intiparit pe fata .
M-am uitat la el ridicand o spranceana . Pe bune ? Chiar nu vedea ca arat in ultimul hal si mai si sangerez pe deasupra ? Dar , normalllll.... cum sa ma vada daca ochii ii sunt numai la sanii mei ? noroc ca erau acoperiti .
- Ai auzit bine , am spus cu o voce rece , dandu-i de inteles ca nu mai vreau sa continui discutia .
Ma miscam cat de repede puteam ( chiar daca corpul meu protesta de durere ) incercand sa scap de Tayler , dar si sa termin odata aici si sa ma car acasa , sa fac un dus , si sa dorm pentru urmatoarele 12 ore .
Ce ? Chiar imi place somnul !
  Insa Tayler nu prea stie cand sa se opreasca , asa ca aproape alerga dupa mine .
- Haide Bella ....., se milogea el .
- ISABella ! m-am rastit eu .
- Isabella , te rog ! Ai ceva impotriva cafelei ? intreba el .
- Nu ! Am ceva impotriva TA ! m-am rastit eu . Pe bune , Taylor ! Chiar arat ca si cum as avea chef  de a iesi la o cafea ? i-am spus eu aratand spre mine .
El ma privi din cap pana in picioare , de parca m-ar fi dezbracat din priviri , muscandu-si buza de jos cand   se opri din nou la sanii mei .
- OF ! m-am rastit , si am plecat .
- Bine , bine , stai ! Dar maine ? intreba el .
- Nu pot , spun eu inca mergand spre biroul lui Phil .
- Atunci poimaine ? intreba el .
- Nu ! Si daca ai sa ma intrebi din nou , raspunsul tot NU ramane ! m-am rastit eu .
-Haide ,nu fi asa de rea ! spuse el prinzandu-ma de o mana .
Mare greseala ! mi-am spus in mine .
  M-am intors cu fata la el , m-am rasucit , si l-am azvarlit in peretele opus . El cazu jos , si incepu a geme de durere .
I-am mai adresat o privire , si am disparut in biroul lui Phil .

- Phil ! spun eu uitandu-ma la barbatul din fata mea si zambindu-i .
- Bella ! spune el zambind . El era , unul dintre putinele persoane pe care le lasam sa-mi spuna asa . Bine ... era singura persoana , insa asta doar pentru ca mi-a cunoscut parintii si a fost ca si un unchi pentru mine .
- Se pare ca nu arati prea bine , spuse el uitandu-se la mine serios .
- Waw ! Merci Phil , chiar stii cum sa faci o fata sa se simta bine , am spus eu ironic .
- Stii ca nu la asta m-am referit , spuse el ingustandu-si ochii . Ce s-a intamplat ?
- Pai , ( am oftat eu , gandindu-ma putin ) sa spunem ca nu erau doar doi vampiri , am spus eu .
- Dar cati erau ? intreba el la fel de serios .
- Doar cu vreo doi mai multi , am spus eu dandu-mi ochii peste cap si asezandu-ma intr-un fotoliu .
Ma gandem ca se va supara ca-i voi murdari tapitaria de sange si noroi , insa el era preocupat de altceva , mai grav .
- Cati , mai exact ? intreba el .
- Cativa , am spus eu plictisita .
- Bella , marai el si stiam ca era serios .
- Bine , bine , erau vreo 5 , insa i-am invins destul de repede , am spus repede .
- Bella ! spuse el uitandu-se la mine serios . Poate si putin nervos ? Ce ti-am spus eu ? Tu chiar nu ai habar de codul muncii ?
Mi-am dat ochii peste cap . Iar "codul muncii " . Parca ar fi o biblie . Doar ca e plina de reguli . Urasc regulile .
 Defapt , mint . Iubesc regulile . Insa le iubesc doar atunci cand le incalc .
- Bella , ce ti-am spus eu tie ? interveni Phil din nou .
- Stiu , Phil , trebuia sa chem intariri , insa jur , ca m-am descurcat de minune . Nu am avut nevoie de ajutor .
- Nici un dar ! Bella stii ca tin la tine , insa cateodata te comporti atat de iresponsabil si atat de copilaros ! spuse el nervos .
- Dar Phil ! Tu stii ca sunt buna in ceea ce fac . Stii ca pot face fata ! Stii de ce sunt in stare ! ma rastesc eu la el .
- Bella , stiu . Stiu cat de puternica esti , insa nu vreau sa te pierd . Asta au facut  si .... incepu el insa lasa propozitia neterminata .
- Si parintii mei , nu ? intreb eu cu lacrimi in ochi . Ti-e frica ca voi ajunge si eu unde sunt ei nu ? Crezi ca int-o zi , bestiile alea insetate de sange imi vor face felul ! spun eu pe un ton normal , insa rece . Imi sterg cu putere lacrimile tradatoare uitandu-ma in alta parte , asteptand sa ma calmez .

Dupa o scurta pauza , Phil reancepu discutia :
- Si , deci .... Tayler inca incearca sa te agate ? intreba el schimband subiectul .
- Da , am spus eu .
- Bella , ofta el , ce ai mai facut acum ? intreba el uitandu-se la mine bland .
- De ce crezi ca as fi facut ceva ? intreb eu zambindu-i .
- Pentru ca te cunosc , spune el uitandu-se la mine .
- Serios ? intreb eu uitandu-ma la el superior .
- Si pentru ca am auzit un zgomot pe hol , spune el , zambind .
- Stiam eu ! spun zambind fericita . Fraierul a meritat-o cu varf si indesat !
- Bella , tot nu inteleg ce ai cu el . E un tip dragut ! De ce nu-i dai o sansa ? intreba el .
- Pentru ca nu merita ! am spus eu pe un ton de " evident " . Si in plus , nu am nevoie sa-mi ocup timpul cu o relatie . Stii , la cei 20 de ani ai mei , am lucruri mai bune de facut ! am spus eu serioasa .
- Cum ar fi ? intreaba el ridicand o spranceana .
- Sa fac un dus si sa ma culc ! am spus eu sarind de pe canapea si indreptandu-ma spre usa .
- Bella ! spuse Phil cand eram cu mana pe clanta usii .
- Da ? intreb eu uitandu-ma peste umar .
- Sa-ti ingrijesti ranile alea , bine ? spuse el zambind .
- Asa am sa fac , i-am raspuns si am iesit din biroul sau .

  Acum tot ce mai am de facut , este sa merg acasa . Abia astept ca ma intind si sa dorm in urmatoarele 12 ore . Sper doar ca voi avea destul timp sa ma refac pentru urmatoarea misiune .


__________________________________________________________

Hei ! Asa cum am promis , am reusit ( intr-un tarziu ) sa postez primul capitol .
Imi doresc atat de mult ca totul sa fie potrivit asteptarilor voaste , incat am mari emotii . Sper doar ca am facut totul bine , si ca nu v-am dezamagit .

  Astept comment-uri !!!!!

Kisses :X  

7 comentarii:

dya spunea...

Super!Il ador!Il ador!Astept urmatorul capitol!:*:*

KittygoesFoxy spunea...

O idee buna, aceasta a fic-ului si ai facut o treaba buna. Keep going!

andreea spunea...

daca am inteles eu bine bella este om?
imi place capitolul
astept urmatorul capitol

experimentul2011 spunea...

Suuuper, astept next-ul.

Irina spunea...

WOw. Este chiar fff bun. Imi place.

Anonim spunea...

Deci esti geniala!!! Maaammaaa, Bella vanator de vampiri..Super tare!
Bou, imbecil si idiot de Tyler care se da la ea!!
PS:scuze ca am aterizat asa de tarziu.

Unknown spunea...

Foarte frumos. Imi place.