Persoane interesate

miercuri, 11 ianuarie 2012

The vampire Hunter - Rezumat

Daca pana acum nu ati crezut in vampiri , acum e timpul sa o faceti ! Sau , cel putin asta ne spune Bella Swan , specializata in uciderea vampirilor . Asociatia ultrasecreta a vanatorilor de vampiri ( AUW), a ales-o pentru calitatile sale exceptionale de a se lupta , pentru agilitatea si reflexele ei "de pisica "( asa cum obisnuiesc sa o  compare ceilalti ) , si mai ales pentru ura ce o poarta pentru acesti monstri ce i-au ucis parintii .
   Si parintii ei erau vanatori , la fel ca si ea . Insa de unde aveau sa stie ca Volturii aveau sa organizeze o rascoala ? Nimeni nu s-a asteptat la asta . Nu se asteptau nici macar sa descopere ca unii vampiri au puteri . Asa ca nu au stiut nici cum sa se apere .
      Si , asa , prin ura pura , Bella a reusit sa devina cel mai bun vanator de vampiri . Se spune ca fusese si muscata de cateva ori , insa din cauza urii ce o purta in inima , nu au reusit sa o transforme , si nici macar sa o omoare .
     Insa , cand este trimisa in Forks , sa anihileze familia Cullen , totul se schimba . Oare Edward are ceva de-a face cu asta ? Oare inima Bellei e chiar asa de neagra ? Ii va cruta ?
  Si mai ales .... va reusi Bella sa faca fata unei noi revolte a Volturilor ?

4 comentarii:

dya spunea...

Ma bucur ca scri acest fic!Pentru ca eu l-am votat pe acesta!Mi-au placut si celelalte idei!Astept primul capitol cu nerabdare!
:*:*

Andreea spunea...

astept cu nerabdare primul capitol:*:*

KittygoesFoxy spunea...

Uuuu, super! Stephany, tu te-ai suparat pe mine ca n-am reusit sa-ti comentez la Project: Returning in time? Te intreb asta deoarece tu comentai mereu la povestea mea si am observat ca de la un timp n-ai mai facut-o. Daca acesta e motivul, scuza-ma, chiar nu am avut timp.
Pupici:*

lory96 spunea...

cine vrea poate sa imi faca propuneri cu ce sa fac ficurile. Da ca imi spuneti cu ce ati dori sa fac un fic sa imi spuneti pe blogul meu http://thevampiresdiariesfans.blogspot.ro/
EXEMPLU; poate vreti un fic cu personajele din THE VAMPIRE DIARIES, sau altceva care nu are leg cu vampiri.
http://thevampiresdiariesfans.blogspot.ro/