Persoane interesate

sâmbătă, 11 februarie 2012

Capitolul 4. Vanatoarea de vanatori

 Va las si o melodie ( care nu are legatura cu ficul . Nici macar nu cred ca se potriveste cu acest capitol , insa imi place mult !
                  
_________________________________________________________________

Bella POV :

Eram la agentie . Practic aproape alergam spre biroul lui Phil . Cand am ajuns in fata usii , am navalit pe usa direct , fara sa ma mai obosesc sa bat . Din fericire , nimeni nu m-a oprit sa ma intrebe ceva , si eram recunoscatoare pentru asta .
 Cand am intrat , l-am vazut pe Phil mai ingrijorat ca niciodata . Privirea lui m-a cercetat inca de cand am deschis usa .
- Bella ! spuse el inaintand spre mine si prinzandu-ma de ambii umeri . Esti bine ?
- Da ... da , sunt bine Phil . Nu am nimic , spun eu .
- Oh , slava Domnului ca esti teafara . Nu mi-as fi iertat pentru nimic in lume sa patesti ceva , spuse el rasufland usurat .
- Am dat gres , Phil ! spun eu . Ei stiau ca trebuia sa venim , asa ca ne-au luat prin surprindere , spun eu .
- Stiu Bella . Cred ca avem un turnator printre noi , spuse el serios .
- Dar cine ? Cine mai stia de misiunea asta ? intreb eu sperand la o resolvare .
- Of , Bella ! Noi suntem o agentie ! Nimic nu ramane secred , mai ales cand toti de aici trebuie sa ne ajute . Daca e cum crezi tu , atunci avem cam ....peste 1.000.000 de suspecti . Asta daca nu-i pui la socoteala pe cei de la cartierul general , care primesc absolut toate informatiile . Nu avem cum sa rezolvam asta , spuse el .
- Mda , stiu ... Phil ? intreb eu dupa o scurta pauza .
- mmm ?
-Mai exact , ce pericol este asta pentru noi ? Adica ce urmareste ? Ce vrea ?
- Se pare ca cineva Si-a pus in gand sa omoare toti vanatorii ! Si asta nu se intampla doar  aici . Am primit informatii cum ca vanatori din toata lumea au fost ucisi in mod bizar .
- Asta explica multe ... spun eu .
- Ce anume ? intreaba el .
- La hotel , dupa toata harababura de pe hol  , cand am intrat in camera , am gasit un biletel " lipit " pe perete , in care ma avertiza ca eu voi urma .
  Stiam ca nu fusese o idee prea buna sa-i spun asta lui Phil . Cateodata , devenea prea protectiv .
 Insa acum , ramase calm si se duse la biroul lui dand un telefon .
Mda ... nu stiu ce avea de gand , insa nu era de bine .
  Dupa ce a inchis , s-a intors la mine si mi-a spus cat de normal si simplu se putea :
- Bella , fa-ti bagajele . Te muti !

  - Ce !!!! aproape ca am strigat eu . cum adica ma mut ? Unde ? Cand ? De ce ? Nu poti face asta ! i-am strigat eu .
- Bella , e cat se poate de clar ca ... acel cineva te vrea moarta si pentru un motiv oarecare , inca nu a facut-o , dar eu nu o sa permit sa patesti ceva .  Le-am jurat parintilor tai ca voi avea grija de tine , si exact asta am de gand sa fac .
- Dar ... dar ... Unde ma trimiti ? intreb eu disperata .
- Bella , asta e doar o situatie temporara . Vreau sa intelegi asta ! Te voi trimite intr-un loc in care nimeni nu se va gandi sa te caute si sa nu atragi atentia .
- Ce ? Unde ? Spune-mi Phil !m-am rastit eu la el .
- E un orasel mic , in care nimeni nu se va gandi vreodata sa te caute . Se numeste Forks .
- Forks ? Nu am auzit in viata mea de orasul asta . Este macar pe vreo harta ? intreb eu intrigata .
- Gata , Bella . Fac asta pentru binele tau , spuse el serios .
- Ok , si unde voi sta . Si cel mai important , ce voi face ?
  Pentru ca , ma gandesc ca nu te poti muta intr-un oras nou ( fie el cat de mic ) fara sa atragi atentia ( macar a vecinilor ) . Toti se vor intreba ce e cu mine , de unde am aterizat si cu ce ma ocup .
- Imi pare rau Bella .... incepu Phil .
Cunosteam privirea aia plina de regret .
- Phil , nu ! te rog , te rog , nu-mi poti face asta ! ma milogeam eu la el . Orice nu-mai asta nu !
- Imi pare rau Bella . E singura solutie . Esti prea tanara ca sa poti fi luata drept un adult  care traieste pe cont propriu si are servici .
- Dar Phil ! Stii prea bine ca eu si socializarea nu prea ne avem bine ! am spus eu , incercand sa-l fac sa se razgandeasca .
- Imi pare rau , Bella , dar va trebui sa mergi la scoala ! spuse el cu o urma de regret in voce .
- Phil ... eu ...
- Bella ! Am hotarat deja , spuse el ferm . Acum dute acasa sa-ti faci bagajele . Vei pleca in 2 ore si vei primi informatiile cand ajungi in avion spuse el .
  Apoi , pur si simplu m-am trezit afara din biroul lui . Ma uitam in jurul meu , cand in stanga , cand in dreapta , de-a lungul coridorului .
   As fi vrut sa protestez mai vehement , insa stiam ca era degeaba . Cand el lua o hotarare , asa ramanea , indiferent de cat de mult ma milogeam eu .
  Picioarele mele au inceput sa se miste , spre iesire aparent , insa apoi au cotit brusc spre cantina .
M-am oprit la usa sa ma uit la toata lumea de acolo . Multi vorbeau intre ei , mancau , si radeau . Pentru o clipa , as fi crezut ca vreau sa intru si sa-mi iau adio .
 Ce prostie ! mi-am spus intorcandu-ma spre iesire . Din spatele meu se auzeau niste pasi grabiti insa nu i-am dat importanta persoanei pana ce nu mi-am auzit numele strigat .
  M-am oprit si m-am intors incet , si desi nu vroiam , mi-a parut bine sa-l vad pe Logan .
- Hei , Bella ! spuse el ajungand langa mine si aplecandu-se sprijinindu-si mainile de genunchi rasufla greu .
- Uita-te la tine ! i-am spus pufnind batjocoritor .
- Ce vrei sa fac ? Eu nu sunt un vanator ca sa pot alerga ca la curse ! se apara el .
- Ce vrei ? l-am intrebat , insa am incercat sa nu fiu rece .
- Am auzit ca pleci , spuse el .
M-am uitat la el ridicand dintr-o spranceana .
- De unde stii tu atat de multe despre mine ? l-am intrebat banuitoare .
- Hei ! Am si eu sursele mele , spuse ridicandu-si minile  , in semn de pace .
- Mda ... sunt sigura de asta ! am spus eu intorcandu-ma sa plec .
Bineinteles ca Logan m-a urmat mergand acum in pas cu mine .
- Stii , o sa-mi fie dor de tine , spuse el .
Parca mi se rupea sufletul cand l-am auzit .
- Logan .... am spus eu dojenindu-l . Nu ma cunosti decat de ... 2 zile . Din care , daca am vorbit mai mult de 2 ori ! i-am reamintit eu .
- Mda ... si tot ai fost mult mai agreabila decat toti de pe aici , imi spuse el .
 Amandoi am inceput sa zambim .
- Bella ... spuse el dupa un timp , oprindu-se cand asteptam liftul .
- Da , ce e ? intreb eu mai vioaie .
- Am sa te mai vad vreodata ? intreba el .
- Sigur ca da ! am spus eu . Doar nu ma mut definitiv . Ma voi intoarce imediat ce toata chestia asta cu " vanatoarea de vanatori " se incheie . Deci ... as putea sa vin mai repede decat te astepti am spus eu punandu-i o mana pe umar si zambindu-i calduros .
  Apoi m-am urcat in lift , si ... dusa am fost .

   Am ajuns acasa si am urcat scarile in graba , trantindu-ma pe pat . Eram obosita psihic . Am luat o  gura de aer si m-am ridicat in sezut .
  Am luat fotografia inramata de pe masuta de langa pat . Eram eu si cu parintii mei , cand aveam vreo 6 ani cred , facuta cand am mers intr-un parc de distractii . Eram cu totii fericiti , iar eu ... numai un zambet .
  Am pus-o la loc , realizand ca incepusem sa plang .
     Se pare ca ... va trebui sa o iau din nou de la capat . Dumnezeu sa ma ajute si de data asta !

________________________________________________________________

Hei ! Am revenit cu un nou capitol ( asa cum am promis  ) . Sper doar ca v-a placut ! Stiu ca e cam scurt , insa ... asta e tot ce am putut face :(
   O chestie importanta !!!
  Nu vreau sa dezvalui prea multe , insa trebuie sa stiti ca aventurile Bellei abia acum incep . Cred ca deja v-ati dat seama de ce se va intampla . :D
   In fine ... Vreau pareri ! pareri ! Multe pareri ! Asta insemnand comment-uri !
  Ne vedem peste 2 saptamani cu un nou capitol .... sau ... cine stie ? Poate mai devreme :D

6 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

imi pare rau pentru ea...adika trebuie sa paraseasca viata pe care o stie...greu;dar macar se muta in forks...e un lucru bun,nu????
abia astept urmatorul capitol!!!povestea devine din ce in ce mai interesanta;)ai facut o treaba ca de obicei...multa inspiratie in continuare!!!!

Anonim spunea...

Dragut...presupun ca acum ii intalneste pe vampirii Cullen si isi da seama ca nu toti sunt asa rai si se indragosteste de Edward chiar daca o sa nege la inceput.Abia astept urmatorul capitol.(Lory)

Law spunea...

mmmm..
2 saptamani par asa lungi...
mi-ar placea sa citesc urmatorul capitol mai repede...dar fie cum vrei tu,doar tu esti autoarea..stiu si eu cum e cu timpul..;;):D

veve spunea...

ahhhhhhhhhh...dc neai lasat asa:(((:(((:((????
next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....next-ul next-ul next-ul....

dya spunea...

Superb!Imi place mult,mult!Abia astept urmatorul capitol!:*:*

LoStInDr3aMs spunea...

sper ca vei posta repede;) sunt foarte curioasa:X:X:X