Persoane interesate

sâmbătă, 21 mai 2011

Nimic nou sub soare

Dragi cititori ai acestui blog , astazi , m-am gandit sa va reamintesc cum era atunci cand erati mici . Ce va placea cel mai mult ? Povestile !!! desigur ! Povestile au fost inventate de oameni de-a lungul anilor pt a ne ajuta in viata de zi cu zi .Dar unele povesti sunt adevarate , sau au macar un "sambure " de adevar .
 Asa ca am sa va prezint o poveste pe care am primit-o si eu de la cineva !........
     "O fata l-a intrebat pe un baiat :
Ea : Iti plac ?
El :Nu !
Ea : Ma gasesti draguta ?
El : Nn !
Ea : Ma aflu in inima ta ?
El : Nu !
      Pentru ultima data , ea l-a intrebat :
  Daca am sa plec , vei plange dupa mine ?
 El : Nu !
 Ea a plecat trista .
    Si atunci el a prins-o de mana spunandu-i :
  Eu nu te plac , eu Te Iubesc . Nu te gasesc draguta , ci Superba . Tu nu esti in inima mea , tu esti Insasi Inima mea . Eu nu voi plange dupa tine daca pleci , eu voi muri dupa tine . '


  Asta a fost povestea ! Vedeti voi, Fiecare poveste are un sfarsit , dar in viata , fiecare sfarsit are un nou inceput !



      A da ! am uitat ! in pagina anterioara , v-am spus despre floarea mea preferata , GERBERA  asta zi am gasit si o poza cu ea . Sunt sigura ca ati mai intalnit-o :) !




         Atat pentru azi !  





Niciun comentariu: