Persoane interesate

sâmbătă, 16 februarie 2013

Revin cu un nou fic!

Buna draga blogosfera!
Desi nu am plecat de tot, nu am mai venit de mult pe acest blog. Dar am o veste buna pentru voi!
Ma apuc de tradus un fic twilight. Nu stiu daca l-a mai tradus cineva, dar eu l-am citit pe fanfiction.net si este incredibil!!!!
  Ficul se numeste " Remember me?" si este scris de  xxLuAshxx . Are in total 17 capitole.

Si bineinteles ca i-am cerut si voie sa-i traduc povestea si aici este raspunsul ei:

"Hi :)

Of course you can translate 'Remember Me'! Just make sure that you don't credit it because I worked ** that story :(

But yes, that's fine :)"


Atat "Remember me?" cat si alte doua povesti scrise de xxLuAshxx le puteti gasi pe Fanfiction.net. Povestea originala o puteti gasi aici: http://www.fanfiction.net/s/7185864/1/Remember-Me

Niciun comentariu: